Zou schandalig zijnquote:
shhhh hij is de nederlandse messiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
Niet door Sjek.quote:
ik denk het nietquote:
pizzaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Was dat Verhoeven op de tribune met zijn blote buik?
De scouts van Ajax hebben zo een miljoentje of 8 over voor een heerenveen aanvaller die drie wedstrijden goed is.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
jewel hoorquote:
idd heerenveen wordt kampioenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:43 schreef Zeroku het volgende:
Feyenoord gaat echt die titel niet winnen.
Maar dan gaan ze te lang over een ander onderwerp door en hebben ze er geen tijd voorquote:
quote:
sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebruik je mijn plaatje als UI??
WTF G ThA fuCK
Verbaasd me hoe je hem uit het oog kan verliezenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je eruit gelopen wordt door Zeefuik is het wel erg
WOPWOPquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Alhoewel ze alleen goed zijn voor het 'spek en bonen' toernooi, dat ze vermoeit in de nationale competitie.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ach en het opvallende is dat het Europees wel heel goed gaat met de Nederlandse clubs dit jaar....
Noujah, 80% van de kijkers zijn oude demente mensenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Hij vergeet bijna adem te halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Tom van 't Hek gooit er weer wat onzin uit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor nooit wat hij zegt, maar kijk alleen naar zijn neus.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Het valt ze ook opquote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat lachje van Vertonghen zegt veel trouwens
wat is dat?quote:
Tja, het loont zich alleen als er ook wat inkomsten uit de EL tegenover staat en volgens mij zijn die in deze fase nog vrij laag..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ze alleen goed zijn voor het 'spek en bonen' toernooi, dat ze vermoeit in de nationale competitie.
Heeft wel een clausule in zijn contract staan, ben benieuwd wat ze gaan betalenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Ooku het volgende:
Vertonghen naar Arsenal is denk ik wel zeker nu
Heeft in het begin een flinke dip gehad, maar is nu weer terug op niveau jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Vertonghen is ook wel klaar voor de overstap naar een grotere club.
voor 6 CL wedstrijden spelen verdien je volgensmij meer dan tot de halve finale van de EL komen idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, het loont zich alleen als er ook wat inkomsten uit de EL tegenover staat en volgens mij zijn die in deze fase nog vrij laag..
Nou inderdaad... vooral die eerste mag wegblijvenquote:
Was geen dip, was meer zijn inzet. In de CL was het wel steeds de beste man.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft in het begin een flinke dip gehad, maar is nu weer terug op niveau ja
Doe nou niet onze beste verdediger wegquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo mogen jullie hebben, krijg je Mano kado
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo mogen jullie hebben, krijg je Mano kado
Liever niet inderdaad.quote:
zijn stemquote:
Boilesen is fysiek zwakquote:Op zondag 11 maart 2012 22:50 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Koppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |