Zou schandalig zijnquote:
shhhh hij is de nederlandse messiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
Niet door Sjek.quote:
ik denk het nietquote:
pizzaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Was dat Verhoeven op de tribune met zijn blote buik?
De scouts van Ajax hebben zo een miljoentje of 8 over voor een heerenveen aanvaller die drie wedstrijden goed is.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef YazooW het volgende:
Straks gaat die Dost nog denken dat hij echt goed is
jewel hoorquote:
idd heerenveen wordt kampioenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:43 schreef Zeroku het volgende:
Feyenoord gaat echt die titel niet winnen.
Maar dan gaan ze te lang over een ander onderwerp door en hebben ze er geen tijd voorquote:
quote:
sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebruik je mijn plaatje als UI??
WTF G ThA fuCK
Verbaasd me hoe je hem uit het oog kan verliezenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je eruit gelopen wordt door Zeefuik is het wel erg
WOPWOPquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Alhoewel ze alleen goed zijn voor het 'spek en bonen' toernooi, dat ze vermoeit in de nationale competitie.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ach en het opvallende is dat het Europees wel heel goed gaat met de Nederlandse clubs dit jaar....
Noujah, 80% van de kijkers zijn oude demente mensenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Van Halst praat alsof hij het voetbal-jeugdjournaal presenteert.
Hij vergeet bijna adem te halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Tom van 't Hek gooit er weer wat onzin uit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor nooit wat hij zegt, maar kijk alleen naar zijn neus.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |