Zijn gifje in de OP moet wel kunnen worden verantwoord.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
Wel top dat ze Kooijemans er nog even van langs gaven.
Die goede oude tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echte hooligans blijven altijd naar de Jupiler League kijken.
Je bennie goed bij je appel jij.quote:
In dat geval: TOPSHOW!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een vraag heb de uitzending net gemist
"Wabenjevoorklootzakjohhé?!?"quote:
Ook een heerlijk gevoel: weten dat je morgen deze topshow nog een keer gaat kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef tech4u het volgende:
Heerlijk dat gevoel. Wetende dat je nog een topshow van bijna anderhalf uur nog kunt kijken.
hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:32 schreef BrokenArrow het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9aed79339c866dea.mp4
Dat is al een paar jaar volgens mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef TLC het volgende:
Nondenju, waarom moet je ineens microsoft silverdinges downloaden als je bij rtl gemist wilt terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Oliver23 het volgende:
Echt jammer dat het Club 69 fragment niet terug is te zien op Youtube![]()
hieronder uit ik mijn frustratie![]()
Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 23:35:42 ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Oliver23 het volgende:
Echt jammer dat het Club 69 fragment niet terug is te zien op Youtube![]()
hieronder uit ik mijn frustratie![]()
Was het Jack van Gelder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eddy poelman Frits Barend!quote:
Die anekdotes zijn juist om je vingers bij af te likken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
Matige show, weer dat geouwehoer over die shirtjes, bamihapjes e.d. Stompzinnig herinneringen ophalen wat toch een vrij lage vorm van converseren blijft
Neequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Die anekdotes zijn juist om je vingers bij af te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |