quote:
Boskamp?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk VI, die zijn allemaal grappiger.
En Theo dan ook echt van de ketting los laten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Volgende keer Theo met het zeilmeisje in één uitzending.
VI zul je bedoelenquote:
Vond ik ookquote:
Volgens mij wel. Hij stond er in zijn blote kontquote:
dan hoeft ze nog niet echt te pijpenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij stond er in zijn blote kont
eerlijk is eerlijk, deze was wel aardigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond de stand-up vandaag helemaal niet verkeerd eigenlijk.
Tsja, hij ratelt zo en de zaal ligt ook niet dubbel, hoor. Maar moedig is het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Ritmo het volgende:
Triest, en only @ Fok weer, die reacties over Pieter Derks. Gewoon helemaal niet slecht doet ie het, en lafbekken als Theo durven daar niet te gaan staan.
natuurlijk durft theo daar wel te staan, hij zei dat alleen om Pieter wat moed in te sprekenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Ritmo het volgende:
Triest, en only @ Fok weer, die reacties over Pieter Derks. Gewoon helemaal niet slecht doet ie het, en lafbekken als Theo durven daar niet te gaan staan.
Sowieso, Maassen is een walgelijk mannetje geworden de laatste jaren.
Er zijn geen cabaretiers die in 4 minuutjes met grappen over de actualiteit constant de zaal plat hebben liggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, hij ratelt zo en de zaal ligt ook niet dubbel, hoor. Maar moedig is het inderdaad wel.
Theo is een lul geworden. Al z'n sympathie kwijt geraakt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef claus_johann het volgende:
[..]
natuurlijk durft theo daar wel te staan, hij zei dat alleen om Pieter wat moed in te spreken
Hoezo, of heet jij adam curryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Theo is een lul geworden. Al z'n sympathie kwijt geraakt de laatste tijd.
quote:
Nou, dan moeten ze het ook maar niet doen hè?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn geen cabaretiers die in 4 minuutjes met grappen over de actualiteit constant de zaal plat hebben liggen.
Ja he, bah. Mensen die iets proberen. Laten we lekker conservatief alle dingen zo houden zoals ze zijn, en stoppen met nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze het ook maar niet doen hè?
Sorry, maar je zegt dat niemand in 4 minuten een zaal plat krijgt, maar vindt dat men het wel moet blijven proberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja he, bah. Mensen die iets proberen. Laten we lekker conservatief alle dingen zo houden zoals ze zijn, en stoppen met nieuwe dingen.
Ik dacht dat jij juist zo'n hekel had aan alternatieve mensenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja he, bah. Mensen die iets proberen. Laten we lekker conservatief alle dingen zo houden zoals ze zijn, en stoppen met nieuwe dingen.
Niet zo zuur doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:44 schreef Eenskijken het volgende:
waarom die 'comedian' op het eind? past totaal niet bij dwdd.
Tsja, dat blijft de eeuwige paradox. Iedereen wil uniek zijn en iedereen zet zich af tegen de massa en iedereen drinkt dezelfde Coca Cola en iedereen wil dezelfde iPad 3.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:45 schreef Bosbeetle het volgende:
zijn "iedereen wil dit" argument is gewoon waar sinds wanneer heeft de meerderheid de waarheid in pacht.
Ik ga altijd uit van: als iedereen iets vind dan moet het wel niet kloppen omdat iedereen het vind.
Liever hem dan Nico, Claudia en Felix.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:44 schreef Eenskijken het volgende:
waarom die 'comedian' op het eind? past totaal niet bij dwdd.
Hoe zou die Andrew Makkinga het eigenlijk als cabaretier doen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Heufd het volgende:
Inderdaad vooral zure mensen hier. Vind die cabaretiers op vrijdag altijd wel leuk.
Ik denk dat het hierover gaat:quote:Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond opa Blokhuis. Over welke band uit de pre-historie zal ie komen vertellen?
quote:Vrienden en collega's van Joep Pelt organiseren een benefietconcert voor de singer-songwriter en Radio 6-presentator, die in januari een ernstig auto-ongeluk net overleefde. Onder meer Moke, Tim Knol en Typhoon treden op 13 maart in de Melkweg op.
De cover van het nieuwste album van Joep Pelt.
Pelt kreeg in januari een auto-ongeluk in Zuid-Afrika, waarbij hij zeer ernstig gewond raakte en zijn vrouw Hester om het leven kwam. Pelt ligt inmiddels zes weken in een ziekenhuis in Johannesburg, hij is zes keer geopereerd. Zijn toestand is nu stabiel.
De artiesten die meewerken hopen met het benefiet zoveel mogelijk geld op te halen voor het herstel van Pelt, die zelf ook aanwezig hoopt te zijn op de avond. Moke, Perquisite, Mps PILOT, Benjamin Herman, Tim Knol, Typhoon, Harry Sacksioni, Mdungu, Lucky Fonz III, The Ex, T.S. Galloway en Arthur Adam treden op.
Joep Pelt maakte meerdere reizen naar Afrika, waar hij samenwerkte met artiesten als Ali Farka Touré en Lobi Traoré. Hij speelde op North Sea Jazz, Mundial en Oerol, en in zalen als Paradiso en het Bimhuis. Pelts laatste plaat kwam in augustus 2011 uit. Hierop steekt hij nummers van onder andere David Bowie, Tom Waits en The Roots in een Afrikaans bluesjasje.
Kaarten kosten 15 euro.
Wat is FOK! toch een verzuurde kut-site met alleen zeikende nerds.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond opa Blokhuis. Over welke band uit de pre-historie zal ie komen vertellen?
enquote:
quote:-Voorzitter van de Tweede Kamer Gerdi Verbeet praat over haar boek 'Vertrouwen is goed maar begrijpen is beter' en over de eerste aflevering van het televisieprogramma In het Haagse Zes maanden Binnenhof, waar zij de hoofdrol in speelt.
-Muziek is er van de Amsterdamse band Hit Me TV.
-Tafelheer deze avond is Jan Mulder.
Erg hequote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is FOK! toch een verzuurde kut-site met alleen zeikende nerds.
Heerlijk zo een uurtje zeiken 's avonds.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga huilen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Ritmo het volgende:
Die Rutger/Ruth Jacobi-immitatie was geniaal man
Ah ok , dat valt me mee dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het hierover gaat:
http://www.parool.nl/paro(...)-in-de-Melkweg.dhtml
[..]
Ik ben over het algemeen niet verzuurd of zeikerig, maar die Blokland mag wel eens wat meer over popmuziek in het algemeen praten ipv alleen over de periode tussen 1960 en 1980.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsja, als hij dat doet wordt hij niet meer door Matthijs uitgenodigd. Matthijs is hier de oude opa die alleen maar oude muziek luistert, niet Leoquote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen niet verzuurd of zeikerig, maar die Blokland mag wel eens wat meer over popmuziek in het algemeen praten ipv alleen over de periode tussen 1960 en 1980.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En vanavond gaat het idd over de Joep Pelt Benefit. Tim Knol is er ook.
Ik verhuis vast naar boven (PC + 2e TV).quote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis vast naar de huiskamer (verkapte kick).
Ik heb er zin an, maar dat zal over een uurtje wel weer helemaal voorbij zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat te gamenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik verhuis vast naar boven (PC + 2e TV).
idem maar dan in bedquote:
En de domste stad van Nederland.quote:
Eens!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch heeft Anker gelijk; je kunt niet op de wet vooruit lopen...
Laten we de gevoelens van Robert M. respecteren.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Robert wilde toch dat de ouders niet mochten spreken omdat het anders een te emotionele zaak zou worden?
Ah, de onderbuikgevoelens komen ook weer bovendrijven...quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Elusive het volgende:
ik stel voor om al z'n ledematen er af te hakken
Je moet de wijsheid van onze onderbuiken niet onderschattenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ah, de onderbuikgevoelens komen ook weer bovendrijven...
Veel aandacht levert meestal een lagere straf op, want dan is de verdachte al min of meer veroordeeld door de media.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Modus het volgende:
Ik vind het altijd een beetje discutabel of zaken als deze nou zoveel media-aandacht zouden moeten krijgen. Helemaal zo'n advocaat iig niet.
Dan kan ie niet naar Fok! of DWDD zappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Elusive het volgende:
Ga jij anders even naar Iran verhuizen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef Elusive het volgende:
Hij heeft blijkbaar al bekend.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Onschuldig tot een rechtbank hem schuldig verklaart.
Hij heeft al bekend.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Idd, gelukkig leven we in een Rechtsstaat en heeft iedereen recht op een eerlijk proces.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Schijnbaarquote:
Klopt, maar dan nog. Het moet juridisch bewezen worden.quote:
Nee Nee want schijn is bedrog.quote:
of in dit soort borrelpraat mediaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Modus het volgende:
Ik vind het altijd een beetje discutabel of zaken als deze nou zoveel media-aandacht zouden moeten krijgen. Helemaal zo'n advocaat iig niet.
Lijkt mij voor de ouders ook niet fijn dat het continu wordt opgerakeld in de media.quote:
Waarom verhuis je niet naar Iran?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Robert M, verdient gewoon de strop, het is doodzonde dat Nederland de doodstraf niet meer heeft.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Ik zie niet het verschil tussen kempi en kleine viezerik.
't zijn dan ook allebei gewoon kleine viezerikkenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
Ik zie niet het verschil tussen kempi en kleine viezerik.
Hear hear....quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Robert M, verdient gewoon de strop, het is doodzonde dat Nederland de doodstraf niet meer heeft.
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]kleine viezerik heeft gouden tanden
Ja, Kempi is te gast.quote:
Eeeh, nee, maar hij begon.quote:
Nou ja ook dat wel, maar sowieso gedurende het proces kan zo'n advocaat toch niks echt belangrijks melden, en bovendien, it's a thin line between soort van maatschappelijk belang enerzijds en simpelweg ramptoerisme anderzijds.quote:
Nee, sinds dit seizoen doet ie het vaker. Altijd van die lelijke horizontale strepen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef hexje het volgende:
Was het nou ivm Pim dat Matthijs vorige week stropdassen om had?
is ookquote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja ook dat wel, maar sowieso gedurende het proces kan zo'n advocaat toch niks echt belangrijks melden, en bovendien, it's a thin line between soort van maatschappelijk belang enerzijds en simpelweg ramptoerisme anderzijds.
Alsof in bijvoorbeeld Texas geen pedo's zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Dat zegt hij ook niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Alsof in bijvoorbeeld Texas geen pedo's zijn
Ad blockertje?quote:
Ach, een dode crimineel is zelden een recidivist.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef padlarf het volgende:
Je hebt geen fuck aan de doodstraf. Nou ja, het helpt het rechtvaardigheidsgevoel van minder ontwikkelde mensen.
Wraakgevoel heeft vrij weinig met meer of minder ontwikkeld te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef padlarf het volgende:
Je hebt geen fuck aan de doodstraf. Nou ja, het helpt het rechtvaardigheidsgevoel van minder ontwikkelde mensen.
Om op te eten?quote:
Tsja, dat of PSV.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik schakel in en het gaat weer eens over de PVDA
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik schakel in en het gaat weer eens over de PVDA
Omdat Gijpquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
?? waarom dat fragmentje niet uit VI halen
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou een venkel ook niet herkennen denk ik.
ja, maar met de persoon Robert M houdt het niet op - gaat om wereldwijde netwerken waarvan je vriendelijke buren of personal trainer netzogoed afnemer kunnen zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Klopt maar 1 minder is er 1 minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef Manono het volgende:
[..]
ja, maar met de persoon Robert M houdt het niet op - gaat om wereldwijde netwerken waarvan je vriendelijke buren of personal trainer netzogoed afnemer kunnen zijn
misschien beter in het verschijnsel verdiepen dan in de poppetjes
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou een venkel ook niet herkennen denk ik.
Grappig tochquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Je moet nooit grappen maken over namen zei een verstandige hoofdredacteur eens.
Ze zitten te slapen daar. WAKKER WORDEN, REDACTIE!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Club 69 anyone? Hallo redactie?
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef DrDentz het volgende:
hahah hij gooit de hoorn erop gekke hoorn-erop-gooier
quote:
Ik vind Tim Knol ook niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Dat blonde wijf. Terecht dat ze zo'n klap maakt.
Ik zou me láten doen door Candy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |