Zal wel hetzelfde zijn als die Facebook rommel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als die Facebook rommel.
Komt door de NetworkAddOnMod. Heb ik ook altijd last van gehad. Geen idee of t op te lossen is, maar hij crasht steeds als je met je cursor over een gebouw gaat wat in die mod zit (elevated rail bijv).quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef thomsc4 het volgende:
Mijn simcity crasht ook erg vaak, zonder reden, het maakt niet uit hoe groot de stad is hij valt soms gewoon uit, vandaar dat ik elke 5 minuten moet opslaan om niet te veel te verliezen. erg irritant maar het weerhoud me er niet van om simcity te spelen. erg leuk en verslavend spel
hier werkt dat anders prima..?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Komt door de NetworkAddOnMod. Heb ik ook altijd last van gehad. Geen idee of t op te lossen is, maar hij crasht steeds als je met je cursor over een gebouw gaat wat in die mod zit (elevated rail bijv).
tot nu toe waren de crashes die ik had te herleiden tot het volgende:quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef thomsc4 het volgende:
[..]
heb je gelukzal misschien ook de combinatie van NAM-PC zijn..??
en bij hoeveel inwoners heb je een TE grote stad?? of ligt dat aan je PC?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe waren de crashes die ik had te herleiden tot het volgende:
-mods die elkaar bijten
-een TE grote stad voor SC4..
heel erg situatie afhankelijk, ik heb crashes gehad bij steden van half miljoen mensen en kwart miljoen mensen, maar die deed zeker al 5 a 10 minuten ongebruikelijk sloomquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:04 schreef thomsc4 het volgende:
[..]
en bij hoeveel inwoners heb je een TE grote stad?? of ligt dat aan je PC?
ik denk dat je in budgetbakken misschien nog geluk hebt. maar ik kan op internet geen goedkopere als 10 euro vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
Ergens waar ik voor 5 eu oid simcity 4 kan kopen? Op steam is hij 10 maar dat vind ik achterlijk voor zo'n oude game.Daarbij had ik hem ooit gekocht maar kan de cd niet vinden.
Eens, al helemaal niet als de game legit voor 10 euro verkrijgbaar isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een topspel als SC4 piraat je niet
Een tijd geleden had ik hem bij FRS in een bak gevonden voor een euro. Maar 10 euro is het meer dan waard!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
Ergens waar ik voor 5 eu oid simcity 4 kan kopen? Op steam is hij 10 maar dat vind ik achterlijk voor zo'n oude game.Daarbij had ik hem ooit gekocht maar kan de cd niet vinden.
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Een tijd geleden had ik hem bij FRS in een bak gevonden voor een euro. Maar 10 euro is het meer dan waard!
Waarschijnlijk omdat je meerdere cores hebt? Dan moet je als je SC draait in taskmanager hem op single core zetten. Daarnaast raad ik je aan om deze mod te installeren: http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=78quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.Gelijk geen zin meer.
bij random crashes moet je even proberen met maar 1CPU core te draaien, in snelkoppeling -CPUCount:1 toevoegen achter simcity.exequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.Gelijk geen zin meer.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef zlotka het volgende:
Even een kick,
Is er iemand die weet of je met de Canal Mod (CAN-AM) ook zeehavens kan bouwen aan het water? Bijvoorbeeld wanneer je het water een stuk groter maakt?
Lukt me namelijk nooit goed om de kust op een hoogte te krijgen dat havens er mooi aan kunnen liggen.
Ja, maar ik bedoel dan vooral grote havens. Heb een aantal mods gedownload om mooie havens te krijgen, maar het wil nog niet helemaal zoals ik zelf wil. Iemand eventueel een andere oplossing? Misschien andere regions downloaden?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dan vooral grote havens. Heb een aantal mods gedownload om mooie havens te krijgen, maar het wil nog niet helemaal zoals ik zelf wil. Iemand eventueel een andere oplossing? Misschien andere regions downloaden?
Je moet de zee terraformen zodat ie op precies dezelfde hoogte zit als het land voor je dit kunt bouwen, voor zover ik het begrijp.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef zlotka het volgende:
Oke, thanks.
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel, vind dat er erg mooi uitzien.
en dan verder;quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef zlotka het volgende:
Om wederom dit topic te kicken maar weer even een vraagje.
Ik heb de NAM en RAM mods geïnstalleerd. Alles werkt prima, geen probleem op 1 ding na. Wanneer ik trein, tram of elevated rail aanleg zie ik er geen treinen rijden. Ook worden ze zo goed als niet gebruikt door de inwoners.
Heb al verschillende train packs geprobeerd maar met geen een wil het lukken. Is er iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Bij mij is het ook opgevallen inderdaad dat na de NAM het treingebruik naar beneden ging. Underground gaat overigens wel goed maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een grand central station te mogen bouwen zonder vals te spelen (heb ik nog niet gedaan) Hoeveel treinstations heb je? En zijn ze met andere steden verbonden verder? Heb je bushaltes of park&ride gebouwetjes erbij gezet? Ik heb er nu 1 op 60% gekregen en het lijkt redelijk te gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef zlotka het volgende:
Om wederom dit topic te kicken maar weer even een vraagje.
Ik heb de NAM en RAM mods geïnstalleerd. Alles werkt prima, geen probleem op 1 ding na. Wanneer ik trein, tram of elevated rail aanleg zie ik er geen treinen rijden. Ook worden ze zo goed als niet gebruikt door de inwoners.
Heb al verschillende train packs geprobeerd maar met geen een wil het lukken. Is er iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Naja, het is wel realistischer natuurlijk. In de stad zelf moet je anders metro/bus > treinstation > Metro/bus doen. Dan is metro/bus alleen gewoon sneller (aansluittijden etc) Tussen steden is het anders. Ik ben nu een regio aan het kweken (heb nu 10/11 steden/dorpjes) en ik zie wel dat de treinen dan gebruikt worden. maar Metro blijft populair, ook interstedelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm ik bij NAM mod wel dat mensen gebruik maken van de treinen, maar voornamelijk voor reizen tussen de steden. Zodra in de stad zelf gaan ze direct over op de metro. Best raar, want soms denk ik dat een heel stuk met de trein afleggen qua reistijd voordeliger moet zijn.
Heb nu 4 stations in 4 steden, zijn alleen wel kleine steden. Maar ook eerder had ik hier al last van, niet alleen bij deze region dus. Verder ook bushaltes en park en ride enz. over m'n steden verspreid, en de bus wordt ook goed gebruik van gemaakt. Misschien toch maar eerst wat grotere steden bouwenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij mij is het ook opgevallen inderdaad dat na de NAM het treingebruik naar beneden ging. Underground gaat overigens wel goed maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een grand central station te mogen bouwen zonder vals te spelen (heb ik nog niet gedaan) Hoeveel treinstations heb je? En zijn ze met andere steden verbonden verder? Heb je bushaltes of park&ride gebouwetjes erbij gezet? Ik heb er nu 1 op 60% gekregen en het lijkt redelijk te gaan.
ff laten groeien inderdaad, ik heb nu een stad met 527.000 inwoners en één station tot 60% (van de 5 stations) gemiddeld 30/40% gebruik volgens mij. Ik denk erover om een paar stations weg te flikkeren en de route toch wat efficiënter te maken zodat ik er iig één heb die volledig gebruikt wordt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef zlotka het volgende:
[..]
Heb nu 4 stations in 4 steden, zijn alleen wel kleine steden. Maar ook eerder had ik hier al last van, niet alleen bij deze region dus. Verder ook bushaltes en park en ride enz. over m'n steden verspreid, en de bus wordt ook goed gebruik van gemaakt. Misschien toch maar eerst wat grotere steden bouwen
Lijkt mij een goed idee inderdaad. Vind het zelf jammer dat bij mij de high speed mod niet goed werkt. Heb geen lot die ik kan slepen dus dan wordt het lastig. had graag een HSL in mn regio gehad.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
ff laten groeien inderdaad, ik heb nu een stad met 527.000 inwoners en één station tot 60% (van de 5 stations) gemiddeld 30/40% gebruik volgens mij. Ik denk erover om een paar stations weg te flikkeren en de route toch wat efficiënter te maken zodat ik er iig één heb die volledig gebruikt wordt.
nope, volgens mij ook geen mod voor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb net dit topic ontdekt!![]()
Leuk spel, alleen vond ik het vervelend dat ik bij elke brand handmatig mijn brandweerwagens daar heen moest sturen. Is er een manier zodat branden automatisch geblust worden?
He shit, dat vond ik echt -het- vervelende van SC4quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, volgens mij ook geen mod voor..
maar zorg voor een betere brandweer dekking door je gebouwen beter te plaatsen en gebruik de "smoke detector" verordening
yup, althans, de kans dat er brand uitbreekt wordt op die manier wel geminimaliseerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit, dat vond ik echt -het- vervelende van SC4
Maar evengoed een fantastisch spel! Heb dankzij dit topic ook geleerd waarom ie op mijn quadcore computer altijd crashte en op m'n oude singlecore niet
En bedankt voor de tips![]()
Ik neem aan dat die voorkomen dat er überhaubt branden uitbreken?
Dat ga ik in het vervolg dan ook doen, want er brak constant brand uit in mijn steden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, althans, de kans dat er brand uitbreekt wordt op die manier wel geminimaliseerd
bij het plaatsen van kazernes zit er een rondje omheen, dat is je dekking, die moet je dus redelijk sluitend maken over je hele stad..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ga ik in het vervolg dan ook doen, want er brak constant brand uit in mijn steden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die-hard burgermeesters is het denk ik niks (omdat veel dingen nu (voor mij) veel minder frustrerend zijn) maar ik was nooit zo van het micromanagement (de helft van de tijd bezig zijn met schuifjes ipv bouwen) dus voor mij is dit veel beter.
Overigens zitten er in mijn modje geen wietplantjes![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
*Schopje*
Ik heb dit spel maar weer eens uit de kast gepakt en ben weer lekker aan het bouwen.
Naja, lekker? Het probleem voor mij was dat mn steden out-of-the-box nogal snel verliesgevend zijn.
En daar bovenop vond ik het vreemd dat een stadje van 60k inwoners gewoon 5 grote ziekenhuizen nodig heeft omdat die radiussen zo klein zijn en de capaciteit van de ziekenhuizen ook zo klein zijn.
En omdat ik kwa mods de bomen door het bos niet meer zie (en je vele dependancies hebt, dwz voor het installeren van 1 mod moet je eerst nog even 10 andere mods installeren) ben ik zelf maar aan de slag gegaan en heb de afgelopen dagen mn eigen modje in elkaar gezet.
(dit ook omdat ik zonder te cheaten mn stad nauwelijks winstgevend kan krijgenmaar goed, blijft evengoed nog een leuk spel)
Dan heb je het over een mod, maar heb je geen link of uitleg hoe of wat je gedaan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die-hard burgermeesters is het denk ik niks (omdat veel dingen nu (voor mij) veel minder frustrerend zijn) maar ik was nooit zo van het micromanagement (de helft van de tijd bezig zijn met schuifjes ipv bouwen) dus voor mij is dit veel beter.
Overigens zitten er in mijn modje geen wietplantjes![]()
In de spoiler stond al dat ik ilives reader heb gebruikt en voor de rest was het vooral een kwestie van veel dingen uitproberen en googlen. Ik weet niet meer waar ik ilives reader gehaald heb, ik had het blijkbaar een jaar of wat geleden geinstalleerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Dan heb je het over een mod, maar heb je geen link of uitleg hoe of wat je gedaan hebt
ahh oke Ilives reader ken ik.. idd een draak van een programmaquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de spoiler stond al dat ik ilives reader heb gebruikt en voor de rest was het vooral een kwestie van veel dingen uitproberen en googlen. Ik weet niet meer waar ik ilives reader gehaald heb, ik had het blijkbaar een jaar of wat geleden geinstalleerd.
Het is een draak van een programma maar uiteindelijk (na 1 herinstallatie van sc4![]()
) kreeg ik toch dingen voor elkaar
Verder is er geen download, ik ben nog maar enkele dagen geleden aan mn modje begonnen en tis nog nergens geupload...eerst maar even zien of daar überhaubt wel interesse voor is en even playtesten of er nog bugs in zitten
Als ik al wat upload dan zou dat een beta zijn, want het is nog niet af
die is wel briljant jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:56 schreef DJKoster het volgende:
En natuurlijk het vuilnis-over-het-rand-duw gebouw.
Gebruik je ook de NAM?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik gedaan heb is dit:
De energiecentrales:
De maandelijkse kosten meer gelijk aan elkaar gemaakt (kolencentrales zijn nog steeds het goedkoopst) maar wel verschil in aanschafprijs. Kerncentrale en fusiecentrale produceren veel meer stroom maar zijn ook een stuk duurder
Het verouderingsproces flink vertraagd zodat je in grote steden niet elke maand 2 versleten centrales moet vervangen
Civil buildings:
Radiussen van ziekenhuizen, politiebureau's e.d. flink groter gemaakt.
Ziekenhuizen zijn nu 5x zo duur maar hebben ook 5x meer capaciteit (maandelijkse lasten zijn gelijk gebleven). Capaciteiten van andere gebouwen min of meer verdubbeld of anderzijds "verbeterd".
Rewards:
Zijn nu goedkoper in maandlasten en enkele rewards heb ik op een andere manier aangepast (het strand had een heel klein bereik, nu willen mensen iets verder weg ook graag vanwege het strand wonen)
Landmarks:
Enkelen beter en ook duurder gemaakt, maar dit is nog niet af
Wat ik nog wil veranderen:
Industrie meer werkplaatsen zodat je niet 3 kwart van je gebied met akkerbouw of industrie hoeft vol te bouwen.
Zorgen dat mensen wat sneller de bus of de subway pakken (daar is al een mod voor btw, maar ik houd het lekker simpel en kleinschalig).
Wat heb ik gelaten voor wat het is:
De watervoorziening vond ik wel prima, dus die heb ik niet veranderd
Wegen verstoppen nog steeds net zo snel als voorheen, anders heeft het geen zin met openbaar vervoer te gaan
En nog wat dingetjes, kom er straks eventueel op terug maar ik heb nu bezoek dus dit was even een snelgetikt bericht zo uit mn hoofd
Iets wat ik in gedachten moet houden dus, maar sowieso heb ik door trial&error wel geleerd dat extreme veranderingen vaak onverwachte effecten hebben (ik mod al aardig wat jaartjes spellen).quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die is wel briljant ja
alleen soms heb ik het idee dat de mods niet meer werken, en dan stort echt alles helemaal inelkaar..
maar meestal gebeurd dat bij de gebouwen die b.v. de lucht wat extreem reinigen
dat gaat als je speelt wel goed, maar als je dan opslaat en opnieuw start helemaal mis..
Ik heb hem wel gedownload, maar nooit geinstalleerd. Dat is namelijk een soort van totaalpakket en ik wou het dit keer zelf doenquote:
Heb jij echt die graphics gemaakt? Nice!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Parkje dat ik gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Voor mij dus wel jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:17 schreef DjinN het volgende:
Nog iets veranderd aan de game in positieve zin?
[Edit] Verkeerd gelezen oopsquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo ik ben er weer
*flinke lel tekst*
in simcity4? al een jaar of 10 zijn daar geen updates meer voorquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee lieve schat, ik bedoelde eigenlijk of er nog goede updates zijn geweest, waardoor de game eindelijk echt leuk wordt om te spelen
Ah sorry, ik zit in het verkeerde topic te lezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
in simcity4? al een jaar of 10 zijn daar geen updates meer voor
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee lieve schat, ik bedoelde eigenlijk of er nog goede updates zijn geweest, waardoor de game eindelijk echt leuk wordt om te spelen
Precies, dit topic is van de voorloper van die nieuwe simcity die ik dus lekker in de schappen heb laten staanquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Zie bovenstaande postquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Precies, dit topic is van de voorloper van die nieuwe simcity die ik dus lekker in de schappen heb laten staan
Ja we postten bijna tegelijkertijdquote:
Ik heb die geloof ik nog wel ergens liggen, zal wel eens kijken of ik die kan vinden voor jequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja we postten bijna tegelijkertijd
Jammer alleen dat het zo lastig is sc4 deluxe media 2ehands te krijgen, nou maar hopen dat mn schijfje niet stukgaat![]()
O dat zou super zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb die geloof ik nog wel ergens liggen, zal wel eens kijken of ik die kan vinden voor je
Doe er niks meer mee, dus als ik hem vind mag je hem zo van me overnemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zou super zijn
Maar weet je wel zeker of je die wel kwijt wilt?
O super! Dank je wel alvastquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Doe er niks meer mee, dus als ik hem vind mag je hem zo van me overnemen
NAM is alleen voor traffic, verder doet hij niets. Ik zou sowieso versie 32 installeren. Het spel wordt er oneindig veel beter van. Er zitten namelijk nogal wat bugs in de originele traffic simulator.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb hem wel gedownload, maar nooit geinstalleerd. Dat is namelijk een soort van totaalpakket en ik wou het dit keer zelf doen
Ook heeft het installeren van al die mods nogal wat voeten in de aarde vanwege de vele dependancies.
Anyway, ik wou snel resultaat hebben en ipv me te wagen aan al die mods die de afgelopen 10 jaar gemaakt zijn dacht ik dat het sneller was om zelf aan de gang te gaan
Das ook waar ik een beetje tegenaan liep. Ik heb (naar eigen zeggen) aardig wat meegemaakt op het moddinggebied en zo'n weelderige chaos aan mods nog nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:48 schreef Saninl het volgende:
Ik zou graag op mijn Macbook Air 2011 SC4 weer installeren. Maar ik zie echt door de bomen de mods niet meer... Iemand de "musthavesmods" of een lijstje met wat info wat het doet (en die mogelijk zijn voor Mac?)
Alvast bedankt,
Het lijkt mij wel gaaf om weer ff volle bak te spelen
Ah, oke. Daar staan er inderdaad erg veel opquote:
Hmm, ben benieuwdquote:Op donderdag 1 mei 2014 05:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das ook waar ik een beetje tegenaan liep. Ik heb (naar eigen zeggen) aardig wat meegemaakt op het moddinggebied en zo'n weelderige chaos aan mods nog nooit eerder gezien.
It's a blessing and a curse.
Daarom ben ik voor mezelf maar zelf een mod begonnen, hooguit voeg ik wat bugfixes toe en als de boel eenmaal af is (eerst nog even uitgebreid playtesten om te zien wat ik verder nog zou willen), ga ik wel kijken of er nog leuke gebouwen los te downloaden zijn, alnaargelang mn eigen behoeftes.
Ik neem aan van wel. Het beste is om gewoon de windows versie te draaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Daar staan er inderdaad erg veel op![]()
Kan ik die allemaal ook gebruiken op een Mac? Of is dat niet mogelijk?
oke, die tweede optie wordt lastigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Het beste is om gewoon de windows versie te draaien.
Valt allemaal wel mee, ik mod al jaren games dus weet ondertussen wel zo'n beetje hoe ik het aan moet pakken enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwdLijkt mij veel werk als leek in dat soort werk
Onder Windows 8 draait ie als een zonnetje. Gewoon SC4Launcher gebruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat sc4 wat problemen geeft op nieuwere systemen maar gelukkig had ik hier nog een oude staan met windows xp erop, werkt prima zo
Ik doe het vooral om het modden, niet om zoveel mogelijk downloads te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onder Windows 8 draait ie als een zonnetje. Gewoon SC4Launcher gebruiken.
Overigens denk ik dat het geen zin heeft die mod van jou te uploaden, de dingen die jij doet zijn al sinds 2005 standaardmods voor.
Dat heb je echt fout mschol het leeft nog steed erg! vooral op simtroplolis en sc4devotion.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mods != updatequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Vance het volgende:
[..]
Dat heb je echt fout mschol het leeft nog steed erg! vooral op simtroplolis en sc4devotion.
Ook op Youtube zijn er nog steeds geweldige lets play simcity4 kanalen aan de gang.
kijk maar eens op Haljackey en strictoaster (Dwyrin, Thunk00 en meer) allemaal recent.
Sorry voor de dubbele inhoud.
Take Care.
cities skylines is nu zowat de koning in dit genrequote:Op zondag 22 november 2015 17:09 schreef PandaDrop het volgende:
Hoi,
1 jaar niet gereageerd. Treurige zooi zeg.![]()
Sylt is een keigave map.
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
cities skylines is nu zowat de koning in dit genre
Ik had dit nog niet eens geprobeerd, maar gebruikte al eerder een oude machine met XP omdat sc4 nooit echt stabiel was op mijn huidige machine (XP machine zit niet (meer) online).quote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.
De SafeDisk-protection van Simcity 4 werd uitgezet.
http://community.simtropo(...)s-sc4-from-starting/
Je pic is veranderd in een wietplant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef NaamlozeVennoot het volgende:
Als nieuwe Fokker heb ik mij aangemeld hier om eigenlijk maar één vraag te stellen. Wie kan mij helpen met mijn Simcity probleem? Ik zie bij 3/4 van mijn gebouwen een donkerblauwe ondergrond. Zwaar irritant tijdens het spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je pic is veranderd in een wietplant.
quote:profiel van naamlozevennoot
laatste bezoek: 860 dagen, 19 uur geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Dat is valsspelen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, waar is die extended police radius-plugin nou?...
het zou mij niets verbazen als heel veel mensen een digitale versie ook hebben liggen..quote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.
De SafeDisk-protection van Simcity 4 werd uitgezet.
http://community.simtropo(...)s-sc4-from-starting/
Is blijkbaar een scriptje voor zodat je dat probleem kunt omzeilen (link staat in de pagina naar simtropolis waar hiervandaan al naar gelinkt is).quote:Op zondag 22 november 2015 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij niets verbazen als heel veel mensen een digitale versie ook hebben liggen..
maar dat safedisc gebeuren is idd wel erg smerig van MS
Hier komt gewoon een download eruit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is blijkbaar een scriptje voor zodat je dat probleem kunt omzeilen (link staat in de pagina naar simtropolis waar hiervandaan al naar gelinkt is).
Heb het scriptje nog niet uitgeprobeerd, maar wel gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt m'n SC4 Deluxe te patchen naar de 638 versie (aangezien ik denk ik toch niet meer verder ga met m'n bestaande steden en sowieso al nieuwe content wou toevoegen waarvoor deels een herstart nodig was, leek me dat gewoon het makkelijkst).
Wat simtropolis betreft, hebben anderen hier ook problemen met downloaden vanaf simtropolis?
Als je daar op een downloadlink klikt, kom je normaalgesproken uiteindelijk bij je download uit via addfly (gewoon 5 seconden wachten en dan rechtsboven klikken, de rest niet aanraken! Want je weet maar nooit), maar nu kom ik na addfly geen download tegen? Misschien dat ik gewoon verkeerd keek of zo maar nu we hier toch zijn
Hmm...misschien heb ik dan toch iets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hier komt gewoon een download eruit.
Met Chrome zonder simtropolis-account, helaas heb je irritante wachttijden tussen de pagina's om botters te pesten.
Ojah, ook zonder adblock. ik heb geen adblock.quote:Op maandag 23 november 2015 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...misschien heb ik dan toch iets verkeerds gedaan.
Thanks voor het kijken
Ik kijk er later wel naar wanneer ik wat meer ruimte heb enzo
Heb al zoveel troep gedownload wat ik nog steeds moet integreren in m'n eigen minimod
Thanks! Probleem is opgelost!quote:Op maandag 23 november 2015 23:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ojah, ook zonder adblock. ik heb geen adblock.
Sim City 2000 was mn laatst gespeelde. Ik heb Sim City 3000 en Sim City 4 ooit eens gespeeld maar ik vond het niet aantrekkelijk, ook mede door wat bug-issues waar 2000 geen last van had en die grote aqua-bubbelknoppen bij 4 vond ik niets. Ik geef de voorkeur aan een photoshop-achtige knoppenbalk, net als in 2000.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of jij ziet het verkeerd natuurlijk, het is zoals met elk onderwerp tegenwoordig slechts afhankelijk van welke info je erover gelezen hebt.
Ikzelf ben ook klaar met EA, en absoluut niet vanwege de hype rond het zwartmaken van EA. De zwaar geforceerde koppelverkoop, de gebrekkige support, de drm problemen bij betaalde software en het gruwelijk uitmelken van de consument d.m.v. hun dlc model hebben mijn standpunt gevormd. Dit is allemaal uit eigen ervaring, plus dat er legio bronnen zijn dat dit hun globale manier van omgaan is met de eindgebruiker.
Ik geef mijn centjes liever uit aan onafhankelijke dev's die wel begrijpen hoe je met klanten omgaat, bijvoorbeeld CD project. Deze scoren positief op alle eerder genoemde punten, wat voor mij een signaal is dat het ook op een andere manier kan.
Helaas, SimCity 5 gaat het niet worden..
Zo, dat is nog eens een kick, van 2012 nog wel. Ben het verder met je eens, fijne kerst!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sim City 2000 was mn laatst gespeelde. Ik heb Sim City 3000 en Sim City 4 ooit eens gespeeld maar ik vond het niet aantrekkelijk, ook mede door wat bug-issues waar 2000 geen last van had en die grote aqua-bubbelknoppen bij 4 vond ik niets. Ik geef de voorkeur aan een photoshop-achtige knoppenbalk, net als in 2000.
Ik hou van enthousiaste creatieve gamestudios die er voor zorgen dat ieder detail klopt op ieder gebied. Maxis was zo'n studio, ik heb er nog een boek over gekocht. Maar toen dat allemaal door EA werd overgenomen wist ik dat ze het anders moesten gaan doen. EA is van de standaarden, de achievements en de uitbreidingen. Commercie boven creativiteit.
Elke 25 december van het jaar, heb je sneeuw op de bergtoppen van SimCity 4quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef mschol het volgende:
Hier is het 15 graden ofzo, dus hooguit nepsneeuw
Dat is wel een oude jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens een kick, van 2012 nog wel. Ben het verder met je eens, fijne kerst!
Overhyped. Ik ben weer terug naar SC4 gegaan, de nieuwe NAM is erquote:
NAM?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overhyped. Ik ben weer terug naar SC4 gegaan, de nieuwe NAM is er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |