abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:01:47 #151
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123806784
Inmiddels loopt de nieuwe heel behoorlijk. En ja, erg verslavend weer _O-.
pi_124196705
Even een kick,

Is er iemand die weet of je met de Canal Mod (CAN-AM) ook zeehavens kan bouwen aan het water? Bijvoorbeeld wanneer je het water een stuk groter maakt?

Lukt me namelijk nooit goed om de kust op een hoogte te krijgen dat havens er mooi aan kunnen liggen.
pi_124197235
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef zlotka het volgende:
Even een kick,

Is er iemand die weet of je met de Canal Mod (CAN-AM) ook zeehavens kan bouwen aan het water? Bijvoorbeeld wanneer je het water een stuk groter maakt?

Lukt me namelijk nooit goed om de kust op een hoogte te krijgen dat havens er mooi aan kunnen liggen.

Zoiets?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124198939
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets?
Ja, maar ik bedoel dan vooral grote havens. Heb een aantal mods gedownload om mooie havens te krijgen, maar het wil nog niet helemaal zoals ik zelf wil. Iemand eventueel een andere oplossing? Misschien andere regions downloaden?
pi_124206958
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef zlotka het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel dan vooral grote havens. Heb een aantal mods gedownload om mooie havens te krijgen, maar het wil nog niet helemaal zoals ik zelf wil. Iemand eventueel een andere oplossing? Misschien andere regions downloaden?

Het is zo te lezen een kwestie van goed terraformen.
pi_124207128
Oke, thanks.

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel, vind dat er erg mooi uitzien.
pi_124207313
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef zlotka het volgende:
Oke, thanks.

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel, vind dat er erg mooi uitzien.
Je moet de zee terraformen zodat ie op precies dezelfde hoogte zit als het land voor je dit kunt bouwen, voor zover ik het begrijp.

Kijk hier ook eens voor tips: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=509394&page=1
pi_125114694
Om wederom dit topic te kicken maar weer even een vraagje.

Ik heb de NAM en RAM mods geïnstalleerd. Alles werkt prima, geen probleem op 1 ding na. Wanneer ik trein, tram of elevated rail aanleg zie ik er geen treinen rijden. Ook worden ze zo goed als niet gebruikt door de inwoners.

Heb al verschillende train packs geprobeerd maar met geen een wil het lukken. Is er iemand die weet waar dit aan kan liggen?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:25:41 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125115851
Ik heb nu de SPAM mod (uitgebreidere boerderijen dus nuttiger in het spel voor boerestadjes etc.) erin gegooid en nog een reut downloads en ik ben weer helemaal verslaafd :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_125362728
Even mezelf quoten nog, hopen dat iemand het weet:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef zlotka het volgende:

Ik heb de NAM en RAM mods geïnstalleerd. Alles werkt prima, geen probleem op 1 ding na. Wanneer ik trein, tram of elevated rail aanleg zie ik er geen treinen rijden. Ook worden ze zo goed als niet gebruikt door de inwoners.

Heb al verschillende train packs geprobeerd maar met geen een wil het lukken. Is er iemand die weet waar dit aan kan liggen?
en dan verder;

Ongeveer 3 weken terug begonnen met een nieuwe regio. Aantal kleine steden gebouwd in de regio New York. Hieronder een aantal foto's, meeste spreken voor zich denk ik.

Als eerste de kerncentrale die een deel van de regio van stroom moet voorzien, gebaseerd op de centrale van Fukushima.

Nog een foto, dit zijn de waterpompen die de reactors van de koeling voorzien,

Dan verder naar de eerste stad, te beginnen met wat boeren landschap.

Dan hier een kerk met begraafplaats. Is een BAT van de Westerkerk in A'dam

En als laatste een paleis, wat ik beschouw als de woning van de burgemeester :p.

Binnenkort meer...
  woensdag 17 april 2013 @ 12:10:41 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125391462
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef zlotka het volgende:

Bij mij is het ook opgevallen inderdaad dat na de NAM het treingebruik naar beneden ging. Underground gaat overigens wel goed maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een grand central station te mogen bouwen zonder vals te spelen (heb ik nog niet gedaan) Hoeveel treinstations heb je? En zijn ze met andere steden verbonden verder? Heb je bushaltes of park&ride gebouwetjes erbij gezet? Ik heb er nu 1 op 60% gekregen en het lijkt redelijk te gaan.
Vrijheid
  woensdag 17 april 2013 @ 12:22:50 #162
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_125391857
hmm ik bij NAM mod wel dat mensen gebruik maken van de treinen, maar voornamelijk voor reizen tussen de steden. Zodra in de stad zelf gaan ze direct over op de metro. Best raar, want soms denk ik dat een heel stuk met de trein afleggen qua reistijd voordeliger moet zijn.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 17 april 2013 @ 12:38:14 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125392379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm ik bij NAM mod wel dat mensen gebruik maken van de treinen, maar voornamelijk voor reizen tussen de steden. Zodra in de stad zelf gaan ze direct over op de metro. Best raar, want soms denk ik dat een heel stuk met de trein afleggen qua reistijd voordeliger moet zijn.
Naja, het is wel realistischer natuurlijk. In de stad zelf moet je anders metro/bus > treinstation > Metro/bus doen. Dan is metro/bus alleen gewoon sneller (aansluittijden etc) Tussen steden is het anders. Ik ben nu een regio aan het kweken (heb nu 10/11 steden/dorpjes) en ik zie wel dat de treinen dan gebruikt worden. maar Metro blijft populair, ook interstedelijk.
Vrijheid
pi_125393632
Regio's werken in SC4? Dacht dat dat juist de coole nieuwe feature van 5 was?
Binnenkort maar weer is aanslingeren dan.
pi_125395279
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Bij mij is het ook opgevallen inderdaad dat na de NAM het treingebruik naar beneden ging. Underground gaat overigens wel goed maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een grand central station te mogen bouwen zonder vals te spelen (heb ik nog niet gedaan) Hoeveel treinstations heb je? En zijn ze met andere steden verbonden verder? Heb je bushaltes of park&ride gebouwetjes erbij gezet? Ik heb er nu 1 op 60% gekregen en het lijkt redelijk te gaan.
Heb nu 4 stations in 4 steden, zijn alleen wel kleine steden. Maar ook eerder had ik hier al last van, niet alleen bij deze region dus. Verder ook bushaltes en park en ride enz. over m'n steden verspreid, en de bus wordt ook goed gebruik van gemaakt. Misschien toch maar eerst wat grotere steden bouwen
  woensdag 17 april 2013 @ 13:59:26 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_125395474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef zlotka het volgende:

[..]

Heb nu 4 stations in 4 steden, zijn alleen wel kleine steden. Maar ook eerder had ik hier al last van, niet alleen bij deze region dus. Verder ook bushaltes en park en ride enz. over m'n steden verspreid, en de bus wordt ook goed gebruik van gemaakt. Misschien toch maar eerst wat grotere steden bouwen
ff laten groeien inderdaad, ik heb nu een stad met 527.000 inwoners en één station tot 60% (van de 5 stations) gemiddeld 30/40% gebruik volgens mij. Ik denk erover om een paar stations weg te flikkeren en de route toch wat efficiënter te maken zodat ik er iig één heb die volledig gebruikt wordt.
Vrijheid
pi_125397434
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

ff laten groeien inderdaad, ik heb nu een stad met 527.000 inwoners en één station tot 60% (van de 5 stations) gemiddeld 30/40% gebruik volgens mij. Ik denk erover om een paar stations weg te flikkeren en de route toch wat efficiënter te maken zodat ik er iig één heb die volledig gebruikt wordt.
Lijkt mij een goed idee inderdaad. Vind het zelf jammer dat bij mij de high speed mod niet goed werkt. Heb geen lot die ik kan slepen dus dan wordt het lastig. had graag een HSL in mn regio gehad.
pi_125471838
Heb net dit topic ontdekt! _O_

Leuk spel, alleen vond ik het vervelend dat ik bij elke brand handmatig mijn brandweerwagens daar heen moest sturen. Is er een manier zodat branden automatisch geblust worden? :)
pi_125472252
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb net dit topic ontdekt! _O_

Leuk spel, alleen vond ik het vervelend dat ik bij elke brand handmatig mijn brandweerwagens daar heen moest sturen. Is er een manier zodat branden automatisch geblust worden? :)
nope, volgens mij ook geen mod voor..
maar zorg voor een betere brandweer dekking door je gebouwen beter te plaatsen en gebruik de "smoke detector" verordening
pi_125472506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef mschol het volgende:

[..]

nope, volgens mij ook geen mod voor..
maar zorg voor een betere brandweer dekking door je gebouwen beter te plaatsen en gebruik de "smoke detector" verordening
He shit, dat vond ik echt -het- vervelende van SC4 :')
Maar evengoed een fantastisch spel! Heb dankzij dit topic ook geleerd waarom ie op mijn quadcore computer altijd crashte en op m'n oude singlecore niet :P

En bedankt voor de tips ^O^
Ik neem aan dat die voorkomen dat er überhaubt branden uitbreken? :)
pi_125472968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He shit, dat vond ik echt -het- vervelende van SC4 :')
Maar evengoed een fantastisch spel! Heb dankzij dit topic ook geleerd waarom ie op mijn quadcore computer altijd crashte en op m'n oude singlecore niet :P

En bedankt voor de tips ^O^
Ik neem aan dat die voorkomen dat er überhaubt branden uitbreken? :)
yup, althans, de kans dat er brand uitbreekt wordt op die manier wel geminimaliseerd :)
pi_125473211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef mschol het volgende:

[..]

yup, althans, de kans dat er brand uitbreekt wordt op die manier wel geminimaliseerd :)
Dat ga ik in het vervolg dan ook doen, want er brak constant brand uit in mijn steden! :P
pi_125479205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ga ik in het vervolg dan ook doen, want er brak constant brand uit in mijn steden! :P
bij het plaatsen van kazernes zit er een rondje omheen, dat is je dekking, die moet je dus redelijk sluitend maken over je hele stad..

tevens het brand gevaar datalaagje in de gaten houden
pi_126019189
ik heb sinds gister simcity 4 maar weer eens geinstalleerd. (omdat simcity 5 tranentrekkend is)

nu heb ik de NAM 31.3 gedownload (network eddon mod). hierbij zit nu die RHW (rural hichway mod). maar ik kan hier geen touw aan vast knopen. Weet iemand een goeie totorial of kan het mij uitleggen) een recht stuk zonder op en afritten kan ik nog maken maar een bocht of andere dingen heb ik geen flauw idee van.
pi_127443176
Als nieuwe Fokker heb ik mij aangemeld hier om eigenlijk maar één vraag te stellen. Wie kan mij helpen met mijn Simcity probleem? Ik zie bij 3/4 van mijn gebouwen een donkerblauwe ondergrond. Zwaar irritant tijdens het spelen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')