Ah, oke. Daar staan er inderdaad erg veel opquote:
Hmm, ben benieuwdquote:Op donderdag 1 mei 2014 05:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das ook waar ik een beetje tegenaan liep. Ik heb (naar eigen zeggen) aardig wat meegemaakt op het moddinggebied en zo'n weelderige chaos aan mods nog nooit eerder gezien.
It's a blessing and a curse.
Daarom ben ik voor mezelf maar zelf een mod begonnen, hooguit voeg ik wat bugfixes toe en als de boel eenmaal af is (eerst nog even uitgebreid playtesten om te zien wat ik verder nog zou willen), ga ik wel kijken of er nog leuke gebouwen los te downloaden zijn, alnaargelang mn eigen behoeftes.
Ik neem aan van wel. Het beste is om gewoon de windows versie te draaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ah, oke. Daar staan er inderdaad erg veel op![]()
Kan ik die allemaal ook gebruiken op een Mac? Of is dat niet mogelijk?
oke, die tweede optie wordt lastigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Het beste is om gewoon de windows versie te draaien.
Valt allemaal wel mee, ik mod al jaren games dus weet ondertussen wel zo'n beetje hoe ik het aan moet pakken enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 05:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwdLijkt mij veel werk als leek in dat soort werk
Onder Windows 8 draait ie als een zonnetje. Gewoon SC4Launcher gebruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat sc4 wat problemen geeft op nieuwere systemen maar gelukkig had ik hier nog een oude staan met windows xp erop, werkt prima zo
Ik doe het vooral om het modden, niet om zoveel mogelijk downloads te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onder Windows 8 draait ie als een zonnetje. Gewoon SC4Launcher gebruiken.
Overigens denk ik dat het geen zin heeft die mod van jou te uploaden, de dingen die jij doet zijn al sinds 2005 standaardmods voor.
Dat heb je echt fout mschol het leeft nog steed erg! vooral op simtroplolis en sc4devotion.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
in simcity4? al een jaar of 10 zijn daar geen updates meer voor
mods != updatequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Vance het volgende:
[..]
Dat heb je echt fout mschol het leeft nog steed erg! vooral op simtroplolis en sc4devotion.
Ook op Youtube zijn er nog steeds geweldige lets play simcity4 kanalen aan de gang.
kijk maar eens op Haljackey en strictoaster (Dwyrin, Thunk00 en meer) allemaal recent.
Sorry voor de dubbele inhoud.
Take Care.
cities skylines is nu zowat de koning in dit genrequote:Op zondag 22 november 2015 17:09 schreef PandaDrop het volgende:
Hoi,
1 jaar niet gereageerd. Treurige zooi zeg.![]()
Sylt is een keigave map.
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
cities skylines is nu zowat de koning in dit genre
Ik had dit nog niet eens geprobeerd, maar gebruikte al eerder een oude machine met XP omdat sc4 nooit echt stabiel was op mijn huidige machine (XP machine zit niet (meer) online).quote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.
De SafeDisk-protection van Simcity 4 werd uitgezet.
http://community.simtropo(...)s-sc4-from-starting/
Je pic is veranderd in een wietplant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef NaamlozeVennoot het volgende:
Als nieuwe Fokker heb ik mij aangemeld hier om eigenlijk maar één vraag te stellen. Wie kan mij helpen met mijn Simcity probleem? Ik zie bij 3/4 van mijn gebouwen een donkerblauwe ondergrond. Zwaar irritant tijdens het spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je pic is veranderd in een wietplant.
quote:profiel van naamlozevennoot
laatste bezoek: 860 dagen, 19 uur geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Dat is valsspelen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, waar is die extended police radius-plugin nou?...
het zou mij niets verbazen als heel veel mensen een digitale versie ook hebben liggen..quote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik geloof dat veel mensen zijn gekapt nadat Microsoft met KB3086255 aan kwam zetten.
De SafeDisk-protection van Simcity 4 werd uitgezet.
http://community.simtropo(...)s-sc4-from-starting/
Is blijkbaar een scriptje voor zodat je dat probleem kunt omzeilen (link staat in de pagina naar simtropolis waar hiervandaan al naar gelinkt is).quote:Op zondag 22 november 2015 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij niets verbazen als heel veel mensen een digitale versie ook hebben liggen..
maar dat safedisc gebeuren is idd wel erg smerig van MS
Hier komt gewoon een download eruit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is blijkbaar een scriptje voor zodat je dat probleem kunt omzeilen (link staat in de pagina naar simtropolis waar hiervandaan al naar gelinkt is).
Heb het scriptje nog niet uitgeprobeerd, maar wel gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt m'n SC4 Deluxe te patchen naar de 638 versie (aangezien ik denk ik toch niet meer verder ga met m'n bestaande steden en sowieso al nieuwe content wou toevoegen waarvoor deels een herstart nodig was, leek me dat gewoon het makkelijkst).
Wat simtropolis betreft, hebben anderen hier ook problemen met downloaden vanaf simtropolis?
Als je daar op een downloadlink klikt, kom je normaalgesproken uiteindelijk bij je download uit via addfly (gewoon 5 seconden wachten en dan rechtsboven klikken, de rest niet aanraken! Want je weet maar nooit), maar nu kom ik na addfly geen download tegen? Misschien dat ik gewoon verkeerd keek of zo maar nu we hier toch zijn
Hmm...misschien heb ik dan toch iets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hier komt gewoon een download eruit.
Met Chrome zonder simtropolis-account, helaas heb je irritante wachttijden tussen de pagina's om botters te pesten.
Ojah, ook zonder adblock. ik heb geen adblock.quote:Op maandag 23 november 2015 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...misschien heb ik dan toch iets verkeerds gedaan.
Thanks voor het kijken
Ik kijk er later wel naar wanneer ik wat meer ruimte heb enzo
Heb al zoveel troep gedownload wat ik nog steeds moet integreren in m'n eigen minimod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |