Goede tip. Ik weet ook niet waarom het aan staat, ik doe er nooit wat meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
MooiMaar ik zou volgende keer bij t plaatjes maken de U-Drive-It optie uitzetten, dan ben je al die rare bolletjes boven de voertuigen kwijt.
Komen vanzelf als je zorgt dat alles klopt in je stad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk zo veel gigantische skyscrapers?
groot beginnen en zorgen voor water,energie, school en gezondheid. en maar afwachten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hoe krijgen jullie eigenlijk zo veel gigantische skyscrapers?
wel aangemeld, de beta zelf kan volgens mij nog niet gespeeld wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:02 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er hier al mensen die de beta van de nieuwe SimCity hebben geprobeerd?
Wat een boerderijenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een boerderijen. Waarom zo veel?
Mijn nieuwe snelwegsysteem, gebaseerd op Nederlandse voorbeelden:alle stukken zijn daadwerkelijk transit enabled? (en er kan dus over worden gereden?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had ooit een mooie underpass.. maar die was niet transit enabled en kon je dus geen drol mee![]()
Jep, alle stukken zijn bruikbaar en worden dan ook daadwerkelijk gebruikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
alle stukken zijn daadwerkelijk transit enabled? (en er kan dus over worden gereden?)
ik had ooit een mooie underpass.. maar die was niet transit enabled en kon je dus geen drol mee
Is 'officieel' een geluidsmuur, komt met NAM (dacht ik) in het gedeelte Bus/Subway.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mooie! Wat stelt die muur in het midden voor?
Bestaat die dan??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de iPad versie spelen?
Zal wel hetzelfde zijn als die Facebook rommel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als die Facebook rommel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |