SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Het geheime ingrediënt was ook liefde.. Eigenlijk hoop ik dat we ze samen kunnen opeten en ons dan helemaal warm en gelukkig voelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
omgik hou nu van alles en iedereen
Wat supertof![]()
In the middle bitches
Ja ik wou het liefst iedereen doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef S1nn3rz het volgende:
Jammer dat de echte fokkers er niet bij zitten.
Meloewa. En die ga ik nu etenquote:
Rechtsonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef knight-errant het volgende:
Ja, en waar ben ik? Onterechte klacht
Wat kom je haten op mijn koekje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
Oh die onderste is Sinosappel, ik dacht wtf.
Geen twijfel mogelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja verdomd, die zal lekker smaken.
Nee, ik zag het even niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
Deze koekjes!!
Kwaliteitstopic deze
Maar waar is sinep?
[..]
Wat kom je haten op mijn koekje?
Dat is Pedobearquote:
Pizza's!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Ik kon jullie niet allemaal maken![]()
Cupcakes next time?
Mijne was te lastig. Maar ik lust er ook wel één ik weet alleen nog niet welke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
Deze koekjes!!
Kwaliteitstopic deze
Maar waar is sinep?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fixed. Maar wat is dat konijn wat er rechtsboven je vliegt?
het blijft KLB hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Cupcakes next time?
Petit fours natuurlijk, anders hoor je er niet meer bij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Cupcakes next time?
LudoSanders natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fixed. Maar wat is dat konijn wat er rechtsboven je vliegt?
Het was een stukje vanille-versiering waar ik een konijn in zag. Ik denk dat ik het met m'n therapeut maar eens over konijnen moet hebben.quote:
Ahhh dat is lief.quote:
Iets met voortplanten denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het was een stukje vanille-versiering waar ik een konijn in zag. Ik denk dat ik het met m'n therapeut maar eens over konijnen moet hebben.
Die van Meloewa is btw ook goed geluktquote:
quote:
Die heeft een speciaal koekie gekregen tochquote:
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed ideequote:
Nee, maar een pedobear is prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
We gaan samen uit, zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?
WTF. Dit topic gaat over koekjes!quote:
OMG, dat had wel leuk geweest toch. Zal een groot koekje geworden zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oké, dat is dan compleet niet duidelijk, zeg maar.quote:
Er komen weer piemels aan bod?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef White_Flower het volgende:
[..]
OMG, dat had wel leuk geweest toch. Zal een groot koekje geworden zijn.
He, ik ben niet begonnen hoor.quote:
Naakt met koekjes op de intieme delen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef Nober het volgende:
Ik hoop voor de volgende keer dat rosepetals lichaam als dienblad dient, met slagroom en zulks.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naakt met piemelkoekjes op in de intieme delen.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er komen weer piemels aan bod?
Wat is dat witte op je onderste lip in je UI?
Wie wil dat nou niet zien... ik wil op d'r venusheuvel... hehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naakt met koekjes op de intieme delen.
Ik mag jou welquote:
Wat een verhalen weerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet zien... ik wil op d'r venusheuvel... hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Same here.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik mag jou wel
[..]
Wat een verhalen weer
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
He jongens, maak van mij nou niet zo'n lustobject.
Alsof je keuze hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Jouw UI op mijn UI?quote:
Met citroen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef rosepetals het volgende:
Aahhhh nee! Ik ben helemaal Frank vergeten. Dat wou ik het bitterkoekje noemen
Daarom ook terechte klacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk was jij mislukt, maar dat paste goed bij je. Hihahiho
Kut ff m'n geslachticoontje veranderenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:52 schreef Kroc het volgende:
doen ze dat echt joh, dm's. Ik stuur alleen dm's naar mannen om mijn body te showen.
Wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik snap dat de mensen die het niet op een koekje hebben geschopt erg balen nu.
Maar willen jullie stoppen met die haat DM's ?!
![]()
![]()
Haha, serieus? Ik ben gewoon maar een beetje in een hoekje gaan zitten huilen. Haat-DMs sturen, wat treurig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik snap dat de mensen die het niet op een koekje hebben geschopt erg balen nu.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef knight-errant het volgende:
Dat heet karma, ik reageer altijd op jou en jij reageert nooit terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef knight-errant het volgende:
Ik ken je niet eens!quote:
Doe volgende keer ook Arcadia. Maar dan met sucuk smaakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat heet karma, ik reageer altijd op jou en jij reageert nooit terug.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:07 schreef rosepetals het volgende:
Lieve FOK!ers en FOK!sters![]()
Dus ik ging koekjes bakken voor mijn liefste KLB vriendjes, en deze wilde ik laten zien in een topic! Maar ik hoopte eigenlijk dat ik er één liet vallen..Want dat leek me wel een goede klacht.
Maar nu zijn ze dus gelukt en kan ik er geen klacht over openen. Zie hier de foto.
[ afbeelding ]
Klacht: niks gaat zoals geplandJe bent te lief voor Fok!ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^O^
Yeah, en ik heb er nog veel meerquote:
Meeloper.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:58 schreef o.us het volgende:
Ik haat TS nu omdat de rest haar nu haat.
Groetjes,
veldmuis.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef rolfson het volgende:
Ik wil trouwens even mijn complimenten geven voor de zeer mooi rond gevormde koekjes. Ik heb wel eens koekjes gebakken die recht uit tumorland leken te komen.
quote:
Jij bent als eerste gemaakt zelfs.quote:
Natuurlijk ben je dat.quote:
Ok, dan moet dat dan maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Vormpjes.
[..]![]()
![]()
En voor de mensen die mijn belle niet kunnen zien. Deal with it.
Je bent inderdaad om op te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie stuurt die dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
![]()
![]()
Het is alweer rustig, is natuurlijk ook een hele schok zoiets.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie stuurt die dan.
Je kan ook gewoon blokkeren he.
ik ga er *NU* één dichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie stuurt die dan.
Je kan ook gewoon blokkeren he.
Echt hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
ja weet je sommige mensen die doen leuke dingen enzo op vrijdagmiddag :S
Over je actie. Smooth man.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]nee zó compleet is de ramp nog niet.
quote:
Haha ja..Je bent best lekkerquote:
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.
Nee grapje, ze heeft die in 4 stukken gedeeld en een deel gestuurd naar Frank, eentje naar Socios, eentje naar zarGon en eentje naar kingtoppie.
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.
Nee grapje, ze heeft die in 4 stukken gedeeld en een deel gestuurd naar Frank, eentje naar Socios, eentje naar zarGon en eentje naar kingtoppie.
Meloewa wordt ook gezien als de moeder van KLB hè, ze probeert iedereen aan de liefde te helpen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.
Daar heb ik weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meloewa wordt ook gezien als de moeder van KLB hè, ze probeert iedereen aan de liefde te helpen.
Getver.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.
ah dat is wel lief verstandige moeder ben ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat rolfson dat maar niet horen.
[..]
Mama Meloewa
Random die users.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien daarom. Meloewa komt op voor de mensen die het wat minder hebben misschien. Lief van haar.quote:
Echt hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ah dat is wel lief verstandige moeder ben ik
Krijg ik dan een ellenlange preek?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat rolfson dat maar niet horen.
[..]
Eerder een lullenlange preek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ellenlange preek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Cantona eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef Nober het volgende:
Is zo'n UI toch nog ergens goed voor, vond het jarenlang niet nodig.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eerder een lullenlange preek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
[..]
Eerder een lullenlange preek.Zoiets zal het wel worden. Hij is vandaag al zo bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Ik word altijd overgeslagen lijkt het.quote:
Waarschijnlijk was jij zo lekker dat ze jou gelijk had opgegeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik word altijd overgeslagen lijkt het.![]()
Maar ik heb dan ook wel een hele lastige UI dus ik vergeef het Roos wel.
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee, die van sinepedraap dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
[..]
Eerder een lullenlange preek.Hahaha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom Cantona eigenlijk?
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
*rits*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..
Ja inderdaad, veel pagina's toegevoegd aan De Kronieken van Rolfson.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden. Hij is vandaag al zo bezig.
Viezerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
*rits*
[..]
Ja inderdaad, veel pagina's toegevoegd aan De Kronieken van Rolfson.
Lekker he?quote:
Behalve eerst ook diep zeker?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
Ik hoor net dat ik als 3de gemaakt ben, ik zou Meloewa ook eerst gedaan hebben.
Geen haat of iets dergelijk, maar ben jij een kloon? Die hebben we echt vaak de laatste tijd.quote:
Verras mij maar... je weet vast wel wat ik wil.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..
Ik ben geen clown.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen haat of iets dergelijk, maar ben jij een kloon? Die hebben we echt vaak de laatste tijd.
Zo reageer je niet, maar registratiedatum is vorige maand
Allicht!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker he?
[..]
Behalve eerst ook diep zeker?
Slangenmens dan?quote:
Ja, die vraag was eigenlijk ook niet nodig.quote:
Ik ben ultra lenig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slangenmens dan?
[..]
Ja, die vraag was eigenlijk ook niet nodig.
Geil.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:31 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben ultra lenig.Maar wat bedoelt zij met kloon?
Oh nee, ik heb geen ballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geil.
Een account die door een usert gemaakt wordt omdat hij te weinig ballen heeft om zijn troubles gewoon op tafel te gooien. Of om te kloten wat dan 'grappig' is, dat kan ook.
Ik ga echt mijn naam laten wijzigenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:31 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben ultra lenig.Maar wat bedoelt zij met kloon?
O sorry je bent een man. Het klinkt zo vrouwelijk.quote:
Kan je dat laten wijzigen?quote:
Lekker wel? Want dan mag je blijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen ballen.En grappig ben ik al helemaal niet.
Voor haar ja, kan ik beamen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een penisfoto naar Yvonne sturen doet wonderen denk ik.
Oh daar heb ik er nog wel een paar van. Thnx.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een penisfoto naar Yvonne sturen doet wonderen denk ik.
Met de hoeveelheid foto's die jij hebt kun jij baantje als admin krijgen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er nog wel een paar van. Thnx.
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker wel? Want dan mag je blijven.
[..]
Als je dat statement kracht bijzet met pics.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat statement kracht bijzet met pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
Awhhhquote:
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?
Hier is het dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:40 schreef rolfson het volgende:
Wat is deze? Mensen die moederkoek niet kunnen waarderen. Moederkoek staat niet voor niets in de oude geloven aangeprezen als het godenvoedsel. Ik eet regelmatig moederkoek die ik bij het ziekenhuis. Als ik zo'n lekker zwanger vrouwtje over straat zie lopen kan ik het niet laten naar haar te fluiten dat ze er lekker uitziet. Ik ben een beetje als die honden van de biologieboeken die gaan kwijlen omdat ze geconditioneerd zijn.
Een paar jaar terug had ik een vriendin en ik had enorme trek dus klopte haar zo snel als ik kon zwanger. 6 maanden later was het rijp en dit is echt het moment dat je de moederkoek moet eten. Dus ik nam mijn vriendin mee naar de slaapkamer en bedwelmde haar daar toen ze babykleertjes aan het opvouwen was. Omdat ik geneeskunde studeer wist ik wat ik deed en sneed haar open. Daar lag het dan het meest belangrijke stukje weefsel van mijn leven. Ik pakte de moederkoek vast en trok het los van waar het ook maar aan vast zat.
Plots schrok ik van het idee dat de baby nu niets meer te eten had en wel erg magertjes ter wereld zou komen. Mijn vriendin zou niet blij zijn dus ik moest wat verzinnen.
Ik keek naar de moederkoek en naar het hechtmateriaal in de kast. Na een poosje bedacht ik ineens wat ik moest doen en rende naar de keuken. Daar pakte ik een fles cognac en een pak rijst en liep terug naar de open buik. Ik goot drie shotjes en een beker vol rijst naar binnen. Plotseling begon het te bewegen en ik dacht nog mooi dat geeft je energie he mannetje.
Twee dagen later heb ik mijn vrouwtje dichtgenaaid maar niet zonder eerst te kijken of ons kind geen last van ons had als wij seks hebben. Jullie begrijpen wel.
Uiteindelijk heeft onze kleine vent het niet gered. Ik weet niet waar het precies aan lag maar het schijnt dus erg goed baby's te zijn die moederkoek. Wat goed is voor baby's is ook goed voor ons volwassenen. Kortom moederkoek is erg goed.
En een tip van iedereen voor WhiteFlower die foto's heeft geplaatst op zijn/haar FoBo, plaats geen foto's van jezelf in je FoBoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awhhh
[..]
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?
Wel doorsturen hé!!?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?
Beweren dat ik niet discreet ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha das waar.. je hebt mijn foto's immers ook niemand laten zienquote:
Dat zou ik nooit doen, ook al zouden we ruzie hebben of zo. Vertrouwen moet er zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha das waar.. je hebt mijn foto's immers ook niemand laten zien
Deze man, principes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, ook al zouden we ruzie hebben of zo. Vertrouwen moet er zijn.
1 secondje, ik trek even deze luier uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook discreet, kom maar met die naaktfoto's, dames!
ff op mijn andere account brbquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook discreet, kom maar met die naaktfoto's, dames!
Ok, daar ben ik. Even zoeken.quote:
Ook klote als er 1 persoon het vertrouwen beschaamd van een ander, dat die persoon niemand meer vertrouwt.quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook klote als er 1 persoon het vertrouwen beschaamd van een ander, dat die persoon niemand meer vertrouwt.
Mwa, dat is een wat overdreven reactie van mensen die nog niet vaak genoeg gebackstabbed zijn denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook klote als er 1 persoon het vertrouwen beschaamd van een ander, dat die persoon niemand meer vertrouwt.
Hoe kan ze jou maken als je geen UI hebt, volgens mij had ze jou dolgraag nagemaakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
TS heeft nog steeds niet hierop gereageerd.
Het moet het ook wel waard zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
TS heeft nog steeds niet hierop gereageerd.
Wat is UIquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kan ze jou maken als je geen UI hebt, volgens mij had ze jou dolgraag nagemaakt.
Gedraag je dan ook niet als een oldbie. Naab.quote:
8 maanden geregistreerd en nog steeds niet weten wat een UI is?quote:
Oldbiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een oldbie. Naab.
De eerste week was ik actief. Daarna ben ik nooit meer op FOK! geweest tot een werk geleden ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
8 maanden geregistreerd en nog steeds niet weten wat een UI is?
Dat is gewoon een geaccepteerde term hoor. Lees je eens in of zo.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Rosepetals is jou op aan eten! laat haar dat in alle rust doen graag.
Oh sorry. Hij verneukte mijn chi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die negatieve energie van sinep, beetje haten op newbies creert sociale wanorde.
quote:
quote:
Dat heb ik ondertussen ook ondervonden ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er zijn overal Jim plaatjes voor, voor elke situatie
Epilepsie warningquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ondertussen ook ondervonden ja.![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vogeltjesdans ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef Robophatt het volgende:
Eentje lijkt echt veel op kapitein Haddock
Oh jaquote:
quote:
Oh wat was er gebeurd dan?!?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef classpc het volgende:
Wat toch best knap is gezien m'n dag nogal kut was.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:02 schreef classpc het volgende:
Oh wat leuk rosepetals. Je maakt m'n dag weer helemaal goed
.
Wat toch best knap is gezien m'n dag nogal kut was.
Ik heb speciale pennen met eetbare inkt gekocht. Ja. Voor jullie ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik vond het leuk om te doen!
Wat is er gebeurd?
[..]
Ik heb speciale pennen met eetbare inkt gekocht. Ja. Voor jullie ja.
Wat Hihahihi?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk was jij mislukt, maar dat paste goed bij je. Hihahiho
Ben ik al opgegeten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik vond het leuk om te doen!
Wat is er gebeurd?
[..]
Ik heb speciale pennen met eetbare inkt gekocht. Ja. Voor jullie ja.
Boobiesquote:
Omdat ik een arrogante Nederlandse vrouw ben natuurlijk.quote:
Ben je boosquote:
vergeet je gore rottweiler neitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat ik een arrogante Nederlandse vrouw ben natuurlijk.
In Turkije noemen wij dat een vrouw met karakter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat ik een arrogante Nederlandse vrouw ben natuurlijk.
En op wie lijk jij dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
Belle lijkt op Roos en
Roos lijkt op belle
Poppetje van cola reclame.quote:
Nee gekjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik kan me herinneren, jij hebt toch sicke wenkbrauwen. Dik als een malle
O RLY?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Kroc het volgende:
[..]
Nee man, dat was haar kont.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Kroc het volgende:
[..]
Grote konten wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hebt Meloewa al in 't echt gezien?
Ook al geen last van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen Meloewa kont, is helemaal geen kont.
Gaat ze niet graag hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zeg eens in detail hoe die eruit ziet.
Als je dit op maandagochtend vraagt kan ik waarschijnlijk wel 10.000 dingen opnoemen.quote:
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
Al die aandacht voor die SpikedPsych met zijn ongelooflijke kuttopics.
Dat bepalen wij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.
uiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bekend met Turkse cultuur, hoe kun je niet weten wat een ui is.
Opgegeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
WTF is er gebeurd met mijn liefdes topic over koekjes?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.
Dat zullen we niet zo snel vergeten hoor. Zijn er nog veel over?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
WTF is er gebeurd met mijn liefdes topic over koekjes?![]()
Ik kan ui ook wel spellen hoor. U Iquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
uiIk vraag wat een U I is geen ui.
Lol Arcadia weer.
Ja, die gaan niet op hoor. Want de kinderen vonden ze (tja..sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]k
[..]
Dat zullen we niet zo snel vergeten hoor. Zijn er nog veel over?
Je hebt ze toch wel passend gestraft? Met billenkoek ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, die gaan niet op hoor. Want de kinderen vonden ze (tja..sorry) lelijk.. en willen ze niet eten
Koekje van eigen deeg en alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel passend gestraft? Met billenkoek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |