quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fixed. Maar wat is dat konijn wat er rechtsboven je vliegt?
het blijft KLB hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Ik kon jullie niet allemaal maken![]()
Cupcakes next time?
Petit fours natuurlijk, anders hoor je er niet meer bij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Ik kon jullie niet allemaal maken![]()
Cupcakes next time?
LudoSanders natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fixed. Maar wat is dat konijn wat er rechtsboven je vliegt?
Het was een stukje vanille-versiering waar ik een konijn in zag. Ik denk dat ik het met m'n therapeut maar eens over konijnen moet hebben.quote:
Ahhh dat is lief.quote:
Iets met voortplanten denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het was een stukje vanille-versiering waar ik een konijn in zag. Ik denk dat ik het met m'n therapeut maar eens over konijnen moet hebben.
Die van Meloewa is btw ook goed geluktquote:
quote:
Die heeft een speciaal koekie gekregen tochquote:
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed ideequote:
Nee, maar een pedobear is prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
We gaan samen uit, zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?
WTF. Dit topic gaat over koekjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |