Die heeft een speciaal koekie gekregen tochquote:
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed ideequote:
Nee, maar een pedobear is prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik maakte dit met de kinderen en Sinep was niet na te maken.. Dus toen wou ik een koekje maken in de vorm van een penis. Maar dat leek me geen goed idee
We gaan samen uit, zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nou irl wat met hem of is het allemaal niet serieus bedoeld?
WTF. Dit topic gaat over koekjes!quote:
OMG, dat had wel leuk geweest toch. Zal een groot koekje geworden zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oké, dat is dan compleet niet duidelijk, zeg maar.quote:
Er komen weer piemels aan bod?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef White_Flower het volgende:
[..]
OMG, dat had wel leuk geweest toch. Zal een groot koekje geworden zijn.
He, ik ben niet begonnen hoor.quote:
Naakt met koekjes op de intieme delen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef Nober het volgende:
Ik hoop voor de volgende keer dat rosepetals lichaam als dienblad dient, met slagroom en zulks.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naakt met piemelkoekjes op in de intieme delen.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er komen weer piemels aan bod?
Wat is dat witte op je onderste lip in je UI?
Wie wil dat nou niet zien... ik wil op d'r venusheuvel... hehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naakt met koekjes op de intieme delen.
Ik mag jou welquote:
Wat een verhalen weerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet zien... ik wil op d'r venusheuvel... hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |