Ok, dan moet dat dan maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Vormpjes.
[..]![]()
![]()
En voor de mensen die mijn belle niet kunnen zien. Deal with it.
Je bent inderdaad om op te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie stuurt die dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik snap dat de mensen die het niet op een koekje hebben geschopt erg balen nu.
Maar willen jullie stoppen met die haat DM's ?!
![]()
![]()
Het is alweer rustig, is natuurlijk ook een hele schok zoiets.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie stuurt die dan.
Je kan ook gewoon blokkeren he.
ik ga er *NU* één dichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie stuurt die dan.
Je kan ook gewoon blokkeren he.
Echt hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
ja weet je sommige mensen die doen leuke dingen enzo op vrijdagmiddag :S
Over je actie. Smooth man.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]nee zó compleet is de ramp nog niet.
quote:
Haha ja..Je bent best lekkerquote:
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.
Nee grapje, ze heeft die in 4 stukken gedeeld en een deel gestuurd naar Frank, eentje naar Socios, eentje naar zarGon en eentje naar kingtoppie.
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.
Nee grapje, ze heeft die in 4 stukken gedeeld en een deel gestuurd naar Frank, eentje naar Socios, eentje naar zarGon en eentje naar kingtoppie.
Meloewa wordt ook gezien als de moeder van KLB hè, ze probeert iedereen aan de liefde te helpen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.
Daar heb ik weinig van gemerkt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meloewa wordt ook gezien als de moeder van KLB hè, ze probeert iedereen aan de liefde te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |