SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Het geheime ingrediënt was ook liefde.. Eigenlijk hoop ik dat we ze samen kunnen opeten en ons dan helemaal warm en gelukkig voelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
omgik hou nu van alles en iedereen
Wat supertof![]()
In the middle bitches
Ja ik wou het liefst iedereen doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef S1nn3rz het volgende:
Jammer dat de echte fokkers er niet bij zitten.
Meloewa. En die ga ik nu etenquote:
Rechtsonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef knight-errant het volgende:
Ja, en waar ben ik? Onterechte klacht
Wat kom je haten op mijn koekje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
Oh die onderste is Sinosappel, ik dacht wtf.
Geen twijfel mogelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:15 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja verdomd, die zal lekker smaken.
Nee, ik zag het even niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
Deze koekjes!!
Kwaliteitstopic deze
Maar waar is sinep?
[..]
Wat kom je haten op mijn koekje?
Dat is Pedobearquote:
Pizza's!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef rosepetals het volgende:
Ik kon jullie niet allemaal maken![]()
Cupcakes next time?
Mijne was te lastig. Maar ik lust er ook wel één ik weet alleen nog niet welke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
Deze koekjes!!
Kwaliteitstopic deze
Maar waar is sinep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |