Als je dit op maandagochtend vraagt kan ik waarschijnlijk wel 10.000 dingen opnoemen.quote:
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
Al die aandacht voor die SpikedPsych met zijn ongelooflijke kuttopics.
Dat bepalen wij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.
uiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bekend met Turkse cultuur, hoe kun je niet weten wat een ui is.
Opgegeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
WTF is er gebeurd met mijn liefdes topic over koekjes?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Jij hen volgens mij nooit een topic geopend. Niet al mijn topics zijn kut. Dus houd lekker je bek.
Dat zullen we niet zo snel vergeten hoor. Zijn er nog veel over?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
WTF is er gebeurd met mijn liefdes topic over koekjes?![]()
Ik kan ui ook wel spellen hoor. U Iquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
uiIk vraag wat een U I is geen ui.
Lol Arcadia weer.
Ja, die gaan niet op hoor. Want de kinderen vonden ze (tja..sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]k
[..]
Dat zullen we niet zo snel vergeten hoor. Zijn er nog veel over?
Je hebt ze toch wel passend gestraft? Met billenkoek ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, die gaan niet op hoor. Want de kinderen vonden ze (tja..sorry) lelijk.. en willen ze niet eten
Koekje van eigen deeg en alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel passend gestraft? Met billenkoek ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |