Getver.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ineens moet ik aan het woord moederkoek denken, geen idee waarom.
ah dat is wel lief verstandige moeder ben ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat rolfson dat maar niet horen.
[..]
Mama Meloewa
Random die users.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft jouw koekje ingeplant in haar baarmoeder, wanneer zij en sinep hun eerste kindje krijgen komt die met het kindje mee naar buiten, eten ze die alledrie samen op. Uit liefde voor jou.
Nee grapje, ze heeft die in 4 stukken gedeeld en een deel gestuurd naar Frank, eentje naar Socios, eentje naar zarGon en eentje naar kingtoppie.
Misschien daarom. Meloewa komt op voor de mensen die het wat minder hebben misschien. Lief van haar.quote:
Echt hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ah dat is wel lief verstandige moeder ben ik
Krijg ik dan een ellenlange preek?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat rolfson dat maar niet horen.
[..]
Eerder een lullenlange preek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Krijg ik dan een ellenlange preek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Cantona eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef Nober het volgende:
Is zo'n UI toch nog ergens goed voor, vond het jarenlang niet nodig.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eerder een lullenlange preek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
[..]
Eerder een lullenlange preek.Zoiets zal het wel worden. Hij is vandaag al zo bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Ik word altijd overgeslagen lijkt het.quote:
Waarschijnlijk was jij zo lekker dat ze jou gelijk had opgegeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik word altijd overgeslagen lijkt het.![]()
Maar ik heb dan ook wel een hele lastige UI dus ik vergeef het Roos wel.
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee, die van sinepedraap dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Knaller het volgende:
[..]
[..]
Eerder een lullenlange preek.Hahaha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom Cantona eigenlijk?
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
*rits*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..
Ja inderdaad, veel pagina's toegevoegd aan De Kronieken van Rolfson.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden. Hij is vandaag al zo bezig.
Viezerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
*rits*
[..]
Ja inderdaad, veel pagina's toegevoegd aan De Kronieken van Rolfson.
Lekker he?quote:
Behalve eerst ook diep zeker?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Nober het volgende:
Ik hoor net dat ik als 3de gemaakt ben, ik zou Meloewa ook eerst gedaan hebben.
Geen haat of iets dergelijk, maar ben jij een kloon? Die hebben we echt vaak de laatste tijd.quote:
Verras mij maar... je weet vast wel wat ik wil.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeg maar hoe ik het kan goedmaken..
Ik ben geen clown.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen haat of iets dergelijk, maar ben jij een kloon? Die hebben we echt vaak de laatste tijd.
Zo reageer je niet, maar registratiedatum is vorige maand
Allicht!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker he?
[..]
Behalve eerst ook diep zeker?
Slangenmens dan?quote:
Ja, die vraag was eigenlijk ook niet nodig.quote:
Ik ben ultra lenig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slangenmens dan?
[..]
Ja, die vraag was eigenlijk ook niet nodig.
Geil.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:31 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben ultra lenig.Maar wat bedoelt zij met kloon?
Oh nee, ik heb geen ballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geil.
Een account die door een usert gemaakt wordt omdat hij te weinig ballen heeft om zijn troubles gewoon op tafel te gooien. Of om te kloten wat dan 'grappig' is, dat kan ook.
Ik ga echt mijn naam laten wijzigenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:31 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben ultra lenig.Maar wat bedoelt zij met kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |