O sorry je bent een man. Het klinkt zo vrouwelijk.quote:
Kan je dat laten wijzigen?quote:
Lekker wel? Want dan mag je blijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen ballen.En grappig ben ik al helemaal niet.
Voor haar ja, kan ik beamen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een penisfoto naar Yvonne sturen doet wonderen denk ik.
Oh daar heb ik er nog wel een paar van. Thnx.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een penisfoto naar Yvonne sturen doet wonderen denk ik.
Met de hoeveelheid foto's die jij hebt kun jij baantje als admin krijgen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er nog wel een paar van. Thnx.
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker wel? Want dan mag je blijven.
[..]
Als je dat statement kracht bijzet met pics.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat statement kracht bijzet met pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
Awhhhquote:
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben heel lekker, mag ik nu blijven?
Hier is het dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:40 schreef rolfson het volgende:
Wat is deze? Mensen die moederkoek niet kunnen waarderen. Moederkoek staat niet voor niets in de oude geloven aangeprezen als het godenvoedsel. Ik eet regelmatig moederkoek die ik bij het ziekenhuis. Als ik zo'n lekker zwanger vrouwtje over straat zie lopen kan ik het niet laten naar haar te fluiten dat ze er lekker uitziet. Ik ben een beetje als die honden van de biologieboeken die gaan kwijlen omdat ze geconditioneerd zijn.
Een paar jaar terug had ik een vriendin en ik had enorme trek dus klopte haar zo snel als ik kon zwanger. 6 maanden later was het rijp en dit is echt het moment dat je de moederkoek moet eten. Dus ik nam mijn vriendin mee naar de slaapkamer en bedwelmde haar daar toen ze babykleertjes aan het opvouwen was. Omdat ik geneeskunde studeer wist ik wat ik deed en sneed haar open. Daar lag het dan het meest belangrijke stukje weefsel van mijn leven. Ik pakte de moederkoek vast en trok het los van waar het ook maar aan vast zat.
Plots schrok ik van het idee dat de baby nu niets meer te eten had en wel erg magertjes ter wereld zou komen. Mijn vriendin zou niet blij zijn dus ik moest wat verzinnen.
Ik keek naar de moederkoek en naar het hechtmateriaal in de kast. Na een poosje bedacht ik ineens wat ik moest doen en rende naar de keuken. Daar pakte ik een fles cognac en een pak rijst en liep terug naar de open buik. Ik goot drie shotjes en een beker vol rijst naar binnen. Plotseling begon het te bewegen en ik dacht nog mooi dat geeft je energie he mannetje.
Twee dagen later heb ik mijn vrouwtje dichtgenaaid maar niet zonder eerst te kijken of ons kind geen last van ons had als wij seks hebben. Jullie begrijpen wel.
Uiteindelijk heeft onze kleine vent het niet gered. Ik weet niet waar het precies aan lag maar het schijnt dus erg goed baby's te zijn die moederkoek. Wat goed is voor baby's is ook goed voor ons volwassenen. Kortom moederkoek is erg goed.
En een tip van iedereen voor WhiteFlower die foto's heeft geplaatst op zijn/haar FoBo, plaats geen foto's van jezelf in je FoBoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awhhh
[..]
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?
Wel doorsturen hé!!?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan je foto beter naar een vrouw sturen, wij zijn veel discreter.. Ken je de PM en DM mogelijkheid al?
Beweren dat ik niet discreet ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha das waar.. je hebt mijn foto's immers ook niemand laten zienquote:
Dat zou ik nooit doen, ook al zouden we ruzie hebben of zo. Vertrouwen moet er zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha das waar.. je hebt mijn foto's immers ook niemand laten zien
Deze man, principes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, ook al zouden we ruzie hebben of zo. Vertrouwen moet er zijn.
1 secondje, ik trek even deze luier uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook discreet, kom maar met die naaktfoto's, dames!
ff op mijn andere account brbquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Nober het volgende:
Ik ben ook discreet, kom maar met die naaktfoto's, dames!
Ok, daar ben ik. Even zoeken.quote:
Ook klote als er 1 persoon het vertrouwen beschaamd van een ander, dat die persoon niemand meer vertrouwt.quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook klote als er 1 persoon het vertrouwen beschaamd van een ander, dat die persoon niemand meer vertrouwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |