quote:
Stiefzoon van Derksenquote:
Lamequote:
Topic na topic gezeik over vrouwelijke wezens achter Matthijs.quote:
Van Kooijemans?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik was eerst geen fan, maar ik ben ondertussen bekeerd.
Juist, jij snapt hetquote:
quote:
Is hij dood dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Kooijenans in een voetbalitem. Johan draait zich om in zijn graf.
Das de oom van een kerel die ik wel eens spreek, t'is maar dat je het weetquote:
mooi altijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
Alle mannetjes hier jaloers op Jan Kooiman.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Er kan nog wel wat bezuinigd worden op cultuur
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Er kan nog wel wat bezuinigd worden op cultuur
Hey tong kom hier effe niet je topics pluggen johquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
De grootste analist van Nederland heeft het net gezegd :.....
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is nog gayer dan een roze eenhoorn my little pony.
Jij date zeker alleen je handen.quote:
Zoals ik al zei; het got nothing on me.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
Alle mannetjes hier jaloers op Jan Kooiman.
inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef HalvinCarris het volgende:
Lucky beste van de hele uitzending
zie het ook ja, wat een faalhaas die De Jongquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Hehe zomaar een vent van het veld gestuurd bij Schalke.
My little pony is niet gayquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit is nog gayer dan een roze eenhoorn my little pony.
Wim Kieft: ''Bij APOEL Nicosia spelen 12 Brazilianen'', maar wel leuk dat ze door zijn, te vergelijken met Shakhtar Donetsk vorig seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:08 schreef BlueMage het volgende:
De Lucky maakte al 't Messi gefap weer goed.
Ik vind wat APOEL Nicosia gepresteerd heeft veel meer het vermelden waard dan één individu die idd erg goed kan voetballen. Maar ja, ben 'n vrouw, ik mag geen mening over voetballen hebben.
Volgens mij is de keeper geen Braziliaan en die was deze keer de held.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wim Kieft: ''Bij APOEL Nicosia spelen 12 Brazilianen'', maar wel leuk dat ze door zijn, te vergeleken met Shakhtar Donetsk vorig seizoen.
Maar Lyon is niet zo goed als een paar jaar geleden en APOEL is thuis haast niet te verslaan. Als ze in de volgende ronde weer een makkelijke tegenstander loten zouden ze nog wel een ronde kunnen overleven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is de keeper geen Braziliaan en die was deze keer de held.
Maar hij stinkt wel uit z'n bek. Daar hoor je niemand over.quote:
Vergeet Henkie Baars uit Diessen niet. Die zette als onverwachte wereldkampioen het veldrijden weer op de kaart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:48 schreef ralfseltje het volgende:
Alsof je geen aandacht mag schenken aan een van de grootste sporters van deze eeuw (hoe pril die ook nog is).
Ja, het was een beetje knullig gedaan door DWDD, maar ga nou niet beweren dat Messi niet de beste voetballer van dit moment is. En ook al is hij dat niet, hij weet zo veel aandacht te genereren voor zijn wedstrijden en acties dat hij top-entertainment is. En dan maakt het echt geen reet uit op welke plek Barcelona in de Spaanse competitie staat. Sport is entertainment. Eindelijk weer een voetballer die dat weer duidelijk maakt. Je hebt Usain Bolt (maakt atletiek weer groot/populair). je had Micheal Jordan (maakte basketbal tot wat het is) en je hebt nu Messi. Dat niet snappen
Dank voor de herinnering...wij mensen vergeten dit soort dingen veel te snel...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 03:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet Henkie Baars uit Diessen niet. Die zette als onverwachte wereldkampioen het veldrijden weer op de kaart.
Alleen maar omdat Adri van der Poel vaak 2de werd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 03:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet Henkie Baars uit Diessen niet. Die zette als onverwachte wereldkampioen het veldrijden weer op de kaart.
Was mij niet opgevallen. Ik hoopquote:
Gaat die Kooijemans de schoonheid van Messi's voetbal weer verzieken met een of andere fagdance... wat een klojo is die soapie toch ook.quote:
Bazenluckyquote:
Nou vooruit...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat die Kooijemans de schoonheid van Messi's voetbal weer verzieken met een of andere fagdance... wat een klojo is die soapie toch ook.
quote:Het zal niet iedereen zijn opgevallen, maar de meisjes achter Matthijs van Nieuwkerk zijn hot, of "half-interessante", zo vertelt oprichter Teun Vinken in gesprek met NOS op 3.
De website bestaat ongeveer een half jaar, maar juist in de week dat Teun in het Italiaanse Sienna zit en de website even wat minder bijgewerkt wordt, neemt de interesse in zijn site toe. Dit tot zijn verbazing. Wij skypten met hem.
Het meisje van de dag
Een 23-jarige student uit Eindhoven die Industrial Design aan de TU Eindhoven studeert en zoals elke student van een biertje houdt. Op een avond staat hij met vrienden in de kroeg en het gesprek komt op een onderwerp uit waar hij en zijn vrienden het vaker over hebben: de meisjes achter Matthijs van Nieuwkerk bij De wereld draait door.
Gefascineerd door Matthijs' entourage beginnen Teun en zijn vrienden met het documenteren van deze dames, eerst in de vorm van een weblog, nu op de website Het meisje achter Matthijs. Elke dag kan iedereen hier stemmen op het meisje van de dag.
Een idee ontstaan in de kroeg, zo zijn er wel meer. Teun vormt met enkele vrienden het team achter Het meisje achter Matthijs. Het kan eigenlijk geen toeval zijn, elke keer een leuk meisje, zo denken zij. Wij vroegen het VARA persvoorlichter Gert-Jan Hartlief, die zelf nog niet van de website gehoord had.
Hoewel hij er wel om kon lachen, is er geen draaiboek voor leuke dames, zo meldt hij ons. Wel is ervoor gekozen om jongeren achter Matthijs te plaatsen, omdat ze op krukjes moeten zitten. "Een uur lang op een krukje zitten is voor ouderen namelijk geen pretje".
http://nos.nl/op3/artikel/349767-matthijs-zijn-meisjes.html
Wat een kutsmoes om bejaarden in je beeld te vermijden.quote:Wel is ervoor gekozen om jongeren achter Matthijs te plaatsen, omdat ze op krukjes moeten zitten. "Een uur lang op een krukje zitten is voor ouderen namelijk geen pretje".
Precies. Dit is wel een lekker verschillige oplossing.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes om bejaarden in je beeld te vermijden.
Jeu, ik ken de helft niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Te gast in de uitzending van vrijdag 9 maart zijn: Willemijn Verloop, Andrew Makkinga, Tom Lanoye, Pieter Derks, Arjan Timmermans, Jantien Kurpershoek. Muziek is er van Dio en tafelheer is Theo Maassen.
Wtf die Pieter Derks is weer als "comedian" te gast.
Hoewel, het kan niet slechter dan vorige week......................... of wel
Ik heb hem er even bijgezochtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kekke brillencounter alert!
Het heeft even mogen duren voor de traditionele media het oppikten, maar het staat nu ook op oa. RTL Boulevard en het Algemeen Dagblad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef Specularium het volgende:
Matthijs en zijn meisjes
http://nos.nl/op3/artikel/349767-matthijs-zijn-meisjes.html
Wat is deze?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef BasEnAad het volgende:
Theo
Eerst was het nog lachen, nu is het een soort van zielig verongelijkt aandachtshoertje geworden.
Tja. Het is wel een verschillig filmpje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kon er op wachten dat, dat zou komen.
Nee, die clown en acrobaat zijn bescheiden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef BasEnAad het volgende:
Theo
Eerst was het nog lachen, nu is het een soort van zielig verongelijkt aandachtshoertje geworden.
Gaat ie weer grappig proberen te zijn?! Vond al zijn optredens heel slecht. Zal niet veel anders zijn vandaag.quote:
http://www.copafootball.c(...)oustache-dream-team/quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
WIL IK OOK
aan wie moet ik mijn geld geven ?
Hij is wel leukquote:
Afgunst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
Willemijn met haar kapsel van een meisje van 10.
Ja beter neemt ze een lekker pittig kapsel en verft ze het rood.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
Willemijn met haar kapsel van een meisje van 10.
wauw zou er ook iets zijn tussen pittig en 10 jaar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja beter neemt ze een lekker pittig kapsel en verft ze het rood.
hahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:37 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vind 'm nou al niet meer leuk die Andrew.
Als je zulk mooi haar hebt dan kun je het prima zo dragenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
wauw zou er ook iets zijn tussen pittig en 10 jaar?
Waar slaat dit nu weer op? Komt hij op jou niet opgefokt over? Donder op, droeftoeter.quote:
Mwa van achter lyceum van voren museum.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zulk mooi haar hebt dan kun je het prima zo dragen
Hij heeft wel helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een betwetertje, komt verschrikkelijk irritant over.
Hij heeft gelijk maar brengt het te emotioneel.quote:
Wel zo realistisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat glas van die Andrew is wel erg half leeg hoor...
Ik denk toch dat zijn punt beter overkomt als hij iets rustiger doetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Makkinga is een mooie bevlogen kerel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Is die blauwe bril daarachter al meegeteld ?
Nee, totaal niet. Dat jij je als een schijtlijster gedraagt omdat iemand enigszins passioneel zijn betoog houdt is natuurlijk ronduit lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Komt hij op jou niet opgefokt over? Donder op, droeftoeter.
Hoezo gedraag ik mij als een schijtlijster? Je weet helemaal niks van mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Dat jij je als een schijtlijster gedraagt omdat iemand enigszins passioneel zijn betoog houdt is natuurlijk ronduit lachwekkend.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk maar brengt het te emotioneel.
Neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef Elusive het volgende:
telt dat frame van die oude man? volgens mij is die bril legitiem en echt oldschool
Je bent het type dat al wegrent als iemand zijn stem verheft. Angsthaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo gedraag ik mij als een schijtlijster? Je weet helemaal niks van mij.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent het type dat al wegrent als iemand zijn stem verheft. Angsthaas.
Gronings volgens mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:44 schreef claus_johann het volgende:
Makkinga ... Is het een friese oegandees?
60 miljoen mensen hebben het gezienquote:
Jij bent per definitie het archetype van de oppervlakkige huismus die haar tevredenheid haalt door te kijken naar programma's als RTL Boulevard en Shownieuws.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |