Mwa van achter lyceum van voren museum.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zulk mooi haar hebt dan kun je het prima zo dragen
Hij heeft wel helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een betwetertje, komt verschrikkelijk irritant over.
Hij heeft gelijk maar brengt het te emotioneel.quote:
Wel zo realistisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat glas van die Andrew is wel erg half leeg hoor...
Ik denk toch dat zijn punt beter overkomt als hij iets rustiger doetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Makkinga is een mooie bevlogen kerel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Is die blauwe bril daarachter al meegeteld ?
Nee, totaal niet. Dat jij je als een schijtlijster gedraagt omdat iemand enigszins passioneel zijn betoog houdt is natuurlijk ronduit lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Komt hij op jou niet opgefokt over? Donder op, droeftoeter.
Hoezo gedraag ik mij als een schijtlijster? Je weet helemaal niks van mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Dat jij je als een schijtlijster gedraagt omdat iemand enigszins passioneel zijn betoog houdt is natuurlijk ronduit lachwekkend.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk maar brengt het te emotioneel.
Neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef Elusive het volgende:
telt dat frame van die oude man? volgens mij is die bril legitiem en echt oldschool
Je bent het type dat al wegrent als iemand zijn stem verheft. Angsthaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo gedraag ik mij als een schijtlijster? Je weet helemaal niks van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |