Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'
geintje pop, ik weet dat jij niets anders drinkt dan fanta, of in een heel gekke bui.....rivella!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.
Dan vermijd je de studenten welquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden![]()
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden
Ik ook, heb al een paar gebroken nachten gehad en was vanochtend voor mijn doen bezopen vroeg op. 1 verslag zou ik eventueel morgennacht nog kunnen typen, maar die andere moet voor morgen 17u online staan en in de ochtenden ben ik helemaal geen cent waardquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vermijd je de studenten wel![]()
Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer![]()
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar![]()
En die club, waar komt die??
Ik heb zin in de zomerrrrr. M'n favoriete terrasquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh ja, De Keizer is ook nog een optie, veel fans van speciaalbiertjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve litersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukJoffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen
En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaanwelterusten of succes met doorhalen
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters![]()
![]()
Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?!
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord!![]()
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksEn Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd![]()
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen
Ook leuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan![]()
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen![]()
Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook leuk, ja
En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit![]()
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren![]()
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenTypen, typen, typen! You can do it
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaarsquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet![]()
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu![]()
Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaars
WOOOOOHOOOOOOOOOO!
Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat eindequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht!![]()
En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders
Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nuquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat einde. Maar goed, geld hè, dus ik moet wel.
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nu![]()
Tribute
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijkHeb me er ook niet zo in verdiept, omdat ik het allemaal financieel zelf moet bolwerken + volgend half jaar (vanaf september dus), ook nog eens langstudeerboete dokken. Nu eerst maar eens dit afronden, zit nu lang genoeg tegen al die achterstanden op te hikken.
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doen![]()
Best maf eigenlijk, ik heb jaren gewerkt in fabrieken, nooit gedacht dat ik nog zo ver zou komen![]()
En geld is een kutprobleem ja... Ik moet ook alles zelf betalen, dan is het wel weer een voordeel dat ik zoveel werk!![]()
Self Esteem
Amper een half uur geledenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Alwéér Next to me? Da's volgens mij al de derde keer deze avond en ik heb de radio sinds 9 uur aan...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders
Dank jequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je(geleerd complimenten aan te nemen
)
Ik wist jarenlang gewoon niet beter, na de lts ben ik direct aan de slag gegaan, heb alles aangepakt wat ik kon krijgen. Veel geleerd, veel geouwehoerd, veel meegemaakt. Ik had het niet willen missen, ik heb nog steeds liever een bouwvakker voor me staan waarmee ik gezellig kan lullen dan een hbo'er die zichzelf helemaal het mannetje vindt
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega'squote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenIk werd daar na een zomer dat fulltime te hebben gedaan al gillend gek van. En tsja, hbo'ers, slag apart.
Da's inderdaad een hoopquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega's), ik heb veel gewerkt in zijn dorp. Ik heb in de metaalindustrie gewerkt (prullenbakken van rvs in elkaar monteren, laswerk), alle voorkomende werkzaamheden in een fietsfabriek gedaan (van spakenvlechter tot allround monteur, lakkerij tot kantinejuf, baanleider (of loeder) tot stickers op frames plakken), ouderenzorg, huishouding, een beddenfabrikant (monteur/inpakker), snackbarmedewerker, echt van alles. Ik kan niet stilzitten, moet wat te doen hebben
Edit: nog in een slagerij gewerkt, in de tuinbouw, bloemenhandel, crisis... Echt veel![]()
Die baantjes helpen je mooi de winter doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad een hoopIk heb zelf een blauwe maandag het huis-aan-huis-foldertje bezorgd, bij verschillende kwekerijen gewerkt (zowel binnen als buiten), bij een snackbar, DA distributiecentrum, TNT Pakketpost, Van Dijk Educatie, bijna een jaar belmiep en zelfs een paar weken op kantoor! En nu dus op zoek naar 't volgende.
Ehm, help? Ik heb een andere zender over 3FM heenIk wist niet dat dat kon op kabelaansluiting
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige ietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die baantjes helpen je mooi de winter door![]()
Bedoel je dat polka-achtige muziekje? Ik hoop toch dat het achtergrondmuziek is
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige iets
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu weg
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoord![]()
Arme jongen, als hij straks zijn voicemail afluistert...
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesprokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.
Welke arme jongen?
Handigquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesproken
Ik heb hem af, staat zelfs al op BBquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
HandigNouja, ik grijp deze storing maar aan als excuus om naar bed te gaan, in de hoop dat 't morgenochtend weer goed is. Succes nog met je verslag als je nog niet klaar bent en trusten alvast
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?quote:
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?
[..]
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan
Echt ver-schrik-ke-lijk....quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Ik heb vanmorgen in de auto gedeeltelijk naar Q geluisterd, die Jandino is zóóóóóóó irritant...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Ja maar geen enkel radiostation deed het hier (538, fresh FM, sky.fm, kickin' country)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO.
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Wat een draaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa idd...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
Geen idee, ik ken die hele gast niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
quote:
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven
Neuh. Wat een ongein ook, is er ook een internationale mannnendag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag?![]()
ja maar het is zo leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Geen iPad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt zo de pakjesgozer met een E-reader
ja, minder drinken zou wel verstandig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je moet werken de volgende dag?
De Transformer Prime komt hier het huis inquote:
Ipad lijkt mij veel vervelender om boeken mee te lezen.quote:
Dan ben je:quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tyfusnummer is dit zeg. Vervuiling van de radiogolven
Het is gewoon een baggernummerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je:
a) te oud
b) te jong
c) ging je begin deze eeuw niet stappen
Doorstrepen wat niet van toepassing is
Oh, da's vervelend als je zo last minute wakker wordtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Yup, nu maar even rustig aan de koffiequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's vervelend als je zo last minute
wakker wordt
Sterktequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Dank jequote:
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gewoon eerder in slaap vallen in het vervolg...
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekendquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.
Je bent ook gek dat je zoveel werktquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekend
Yup, maar het staat zo ingeroosterd, dus ik moet welquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent ook gek dat je zoveel werkt
quote:
Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef borisz het volgende:
Even 6500boeken importeren
Wel inclusief dubbele. Maar had al wat van het net geplukt
.
Sony T1quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.
Waarom???/// Q is good for you!!!111quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
Staat hier op kantoor weer op Q, nog een half uurtje volhouden, dan mag ik weer aan de radio zitten
Niet zeuren, dan had je maar iets anders moeten kopen. Alternatieven zatquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef borisz het volgende:
Pff die software is wel troep van Sony. Gelukkig is er een handmatige manier om de boeken erop te zetten
Ik hou niet van vrouwenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom???/// Q is good for you!!!111en vandaag alleen maar geitende vrouwen op die zender !!!
Ja internationale vrouwendag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen![]()
Is het vrouwendag ofzo?
Ah, dat verklaart waarom ik me zo jarig voel vandaagquote:
Kut, ik moet werkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:
Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen![]()
Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag isquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:
Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen![]()
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf vanquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag is
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van
Vast welquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.
SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...
Och, is 't er zo eentjequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaak
Nice, welke?quote:
Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
Toch nog best een geinig liedje, voor het songfestival
als je van mij zou zijn....quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://michielveenstra.tu(...)n-avicii-ook-een-hit
Avicii in reverse. de zang is wel normaalklinkt best lekker
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik zit er niet zo in, als ik al iets meekrijg van het spektakel dan is het de puntentellingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.
Wel als ze echt als indiaan gaan met zn allen![]()
Inclusief Trebble
als je geen fan bent moet je helemaal je mond houdenquote:
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames...het is Treble. met 1 b. duidelijk?
tjongejonge, stelletje nitwits
en dat is dus met 2 keer de s.quote:
Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is dus met 2 keer de s.
zucht....
knielen vrouw!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!
*opstandig is*
Been th...quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!![]()
En wat weet ik er nou van? Ben niet bepaald hun grootste fan
draaoirgelsquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Been th...
Laat maar!![]()
Wat een leuk draaiorgel
als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)quote:
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!![]()
En wat weet ik er nou van? Ben niet bepaald hun grootste fan
zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaarquote:
wahaha, dat zou wat zijn. iedere maand op dezelfde dag(en) alle vrouwen aan de rode klats!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruiktquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregelingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaar
Dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregeling
Aaaah, mama loves you!!quote:
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruikt
Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel was
"Mijn intimiteit, mijn Chilly"quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel was
Lekker snugger volgens mij om te gebruiken, houdt zichzelf wel in stand qua flora en faunaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden.
Heb jij ook zo'n enorme sloopkogel?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk!twitter:elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk!twitter:elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondertussen al weer tig keer aangepast.
quote:Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.
Haha, die had ik er neergezet.quote:
Morgen MHtwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet
De kapper heeft wat werk te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Morgen MHtwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ].
Nou ja, ik wil best je huishouden doen, thee brengen, ontbijt op bed, massages, boodschappen etc etc... Maar er moet natuurlijk ook gebatst worden, maar ik zal meer aandacht aan jou besteden hoor, ik ben toch binnen 2 minuten klaarquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
quote:Spotify
Domien gaat vanaf 1 januari 2013 plaatjes draaien voor Spotify.
Domien gaat vanaf 1 april op Swijnenstal een programma presenteren
Domien gaat vanaf 2 april naar Radio 10 Gold
Domien gaat vanaf 3 april naar RadioNL
Domien gaat naar Hopjesvla FM
Toekomst
Tijdens een persconferentie gaf Domien aan dat hij stopt bij 3FM en zich meer wil gaan oriënteren op zijn toekomst. Daarom gaat hij de LOI cursus 'Bouwfakken' doen.
Trivia
In 2007 won Domien de Marconi-award voor beste aanstormend talent.
Op 13 oktober 2010 was Domien de winnaar onder de mannen van de "3FM Annual Bowling Competition".
Domien smeert zich zelf graag in met brie als hij alleen thuis is .
Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.
Domien houd van zijn buren terroriseren. Hij heeft al 3 andere buren gehad. Buren hebben nu een hond zo groot als een beer
Wat zijn dat voor hipstersquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ].
nee, das jeroen v nieuwenhuizequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef themauster het volgende:
Ekdom zaterdag in Ik hou van Holland.
ja, tis toch van de zotte? niet dat ik ga kijken ofzo, maar toch...quote:
Dat dacht ik! Dat gedrocht van Windesheim piekerde ik niet over, vond de line-up erg dramatischquote:
Ik heb Kees niet gezien... Zat hij in dezelfde kroeg??quote:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:15Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:07Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:56:58Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
Ja, want Giel maakt al jaren geen leuke radioquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:15Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:07Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:56:58Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
Die school is aardig vol zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:29 schreef borisz het volgende:
Ja ho we hebben het over het nova college. 1 van de slechtste scholen in de regio.
quote:
Idd...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef borisz het volgende:
[..]. Ik weet het niet meer. Tijd geleden dat ik er in de buurt was
.
Maar die school is zo slecht. Heb het weer aan mogen horen van een paar mensen. Éen van die mensen was over gestapt op een andere school omdat alles zo slecht geregeld was. In dit geval zat ging het over de horeca opleidingen.
Daarnaast kan je ook je HAVO/VWO er halen waarbij je alleen nog maar de vakken hoeft te doen die open staan, maar dan krijg je allemaal van die types die er geen zin in hebben en dan met mazzel die vakken halen.
Kortom allerlei diverse redenen om die school over te slaan.
Giel stijgt het afgelopen halfjaar anders ook behoorlijk, steile lijn omhoog.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:
Radiofreak heeft een analyse gemaakt van de ochtendshows
[ afbeelding ]
Alles blijft redelijk gelijk op radio 1 na en Veronica ten tijde van Jensen
snap de daling van Radio 1 niet zo of zijn alle Rob Trip fans ineens weggegaan bij radio 1?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:
Radiofreak heeft een analyse gemaakt van de ochtendshows
[ afbeelding ]
Alles blijft redelijk gelijk op radio 1 na en Veronica ten tijde van Jensen
Religion is like a penis: it's fine to have one and be proud of it. But don't go waving it around in public, or shoving it down peoples throats.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
Kan iemand die rapmongool eindelijk eens een keer van de radio af trappen?
Misschien is dit wat voor je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest spontaan pissen...
Wat een zeikmuziek maakt die Jamer Blunt
Geen geluid hier op m'n PCquote:
Hallo lieverdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Hee Minthquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Schatje!quote:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaien
Pinjoo!!quote:
Dus toen ben je daar blijven staan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopen
Het is altijd tijd voor bier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Stef Bosquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vinden.
Radioheadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Zo kaartjes voor Radiohead binnen, was weer een daverend succes bij de ticketmasterloterij met online wachtrijen en falende systemen
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchen![]()
Met zoals het hoort een rood wijntje erbij
Ik sta er nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dus toen ben je daar blijven staan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voor.
Jullie hebben tenminste een pauze, doen wij niet aan op het werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
InderdaadAltijd fijn
Hier is het een half uur je zooi naar binnenwerken en weer verder gaan
Jaquote:
Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
Intrepdingesen, jullie zijn verwarrend qua username!!
ontzettend jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
Intrepdingesen, jullie zijn verwarrend qua username!!
Nooit meegekregen! Zit mobiel en zie geen plaatjes onder de namen staan, dacht dat een van jullie zichzelf quotetequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd is
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De saaiheid van dit radioprogramma. #moetverfilmd
Vind ik niet, ik mag graag luisteren! Is een van de programma's waarvan ik het geleuter ook graag volgquote:
Dat flik je nou altijd, iets lekkers koken als ik moet werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Zo alles is in huis.
Vanavond Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarella klaarmaken
Ik eet vanavond bij jou thuis. Dan weet je datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Zo alles is in huis.
Vanavond Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarella klaarmaken
Niet eerlijk!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eet vanavond bij jou thuis. Dan weet je dat
Koud is dit ook goed te etenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat flik je nou altijd, iets lekkers koken als ik moet werken
Tofjes!quote:
Daar gaat Claudia vast verbolgen over doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef minthy het volgende:
Wat een mooie beschrijving van het gezicht van die tasjesdief in Groningen
Geen idee, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar gaat Claudia vast verbolgen over doen.
Jij zit lekker vol van jezelf!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was lunchen, daarom was't zo stil hier
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ook hoor"Brede neus, dikke lippen en bolle ogen."
Vooral dat laatste
quote:
quote:
Workse!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Ik vertrek naar m'n werk, laatste dienst van de week![]()
Tot later vanmiddag
Dag mevrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |