abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108848537
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...

• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
• Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Is FOK! traag, down of anderszins de weg kwijt? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
Chat, fok, twitter, kijk en cam met 3FM tijdens de Vrijdag Freaknacht of andere Programma's.

Video livestream
WMV 1000kbps
iPhone/iPad

Audio livestreams
WMA 160kbps
MP3 192kbps
AAC+ 64kbps

Themakanalen
• 3FM Live WMA 160kbps MP3 128kbps
• 3FM Alternative WMA 160kbps MP3 128kbps
• 3FM Serious Talent WMA 160kbps MP3 192kbps
• 3FM Mega Top 50 WMA 160kbps MP3 128kbps
• KX Radio MP3 128kbps

3FM-ers op FOK! zijn:

DJ's
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Giel Beelen (Giel.Beelen)
Gerard Ekdom (Ekdom)
Sander Guis (Guis)
Timur Perlin (Timur)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Annemieke Schollaardt (annemic)

Producers
Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)

Overige 3FM-medewerkers
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)

Opmerkingen:

• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm of bewegend PSB-alarm
• Tijdens een Queen plaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm

Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
I reject reality and substitute my own
pi_108848609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:

[..]

Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd' :+
Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden ^O^
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:54:52 #3
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108848661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:

[..]

We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.
geintje pop, ik weet dat jij niets anders drinkt dan fanta, of in een heel gekke bui.....rivella! ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_108848708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden ^O^
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden :')
Dan vermijd je de studenten wel ;)

Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe :+
pi_108848723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.

[..]

Ik ook, heb al een paar gebroken nachten gehad en was vanochtend voor mijn doen bezopen vroeg op. 1 verslag zou ik eventueel morgennacht nog kunnen typen, maar die andere moet voor morgen 17u online staan en in de ochtenden ben ik helemaal geen cent waard :')
Tante minthy!! O+
pi_108848794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:

[..]

Dan vermijd je de studenten wel ;)

Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe :+
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer _O-
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar ^O^
En die club, waar komt die??
Tante minthy!! O+
pi_108848849
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_108848887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer _O-
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar ^O^
En die club, waar komt die??
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leuk :P Joffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen :')

En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
pi_108848903
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Ik heb zin in de zomerrrrr. M'n favoriete terras O+
pi_108848932
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Oh ja, De Keizer is ook nog een optie, veel fans van speciaalbiertjes :P
En zeker een toffe tent, ben ik een tijdje terug ook nog geweest ^O^
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:03:11 #11
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108848989
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaan :)

:W welterusten of succes met doorhalen :W
pi_108849028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:

[..]

Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leuk :P Joffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen :')

En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters :@ :')

Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?! :D
Tante minthy!! O+
pi_108849057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaan :)

:W welterusten of succes met doorhalen :W
Slaap lekker :W
Tante minthy!! O+
pi_108849058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters :@ :')

Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?! :D
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
pi_108849148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:

[..]

Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord! :D
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes :')
Tante minthy!! O+
pi_108849206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord! :D
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes :')
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niks :P En Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
pi_108849345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niks :P En Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd :')
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger ^O^
Tante minthy!! O+
pi_108849494
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd :')
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger ^O^
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen ^O^
pi_108849546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:

[..]

Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen ^O^
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan :D
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen *O*

Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap :X
Tante minthy!! O+
pi_108849564
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan :D
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen *O*

Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap :X
Ook leuk, ja :Y

En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
pi_108849632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook leuk, ja :Y

En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit *O*
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren :@ :')
Tante minthy!! O+
pi_108849653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit *O*
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren :@ :')
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het even :+ Typen, typen, typen! You can do it *O*
pi_108849716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:

[..]

Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het even :+ Typen, typen, typen! You can do it *O*
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet _O-
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu *O*

Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Tante minthy!! O+
pi_108849725
Roos leest mee! *O*
Tante minthy!! O+
pi_108849743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet _O-
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu *O*

Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaars :P

WOOOOOHOOOOOOOOOO! *O*
pi_108850026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaars :P

WOOOOOHOOOOOOOOOO! *O*
Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht! *O*

En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders _O-
Tante minthy!! O+
pi_108850143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht! *O*

Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat einde :@. Maar goed, geld hè, dus ik moet wel.
pi_108850352
Gaat weer lekker bij de Happy Ending :+ Ik heb zelf geen idee.
pi_108850409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat einde :@. Maar goed, geld hè, dus ik moet wel.
Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nu :+

Tribute _O_
Tante minthy!! O+
pi_108850476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nu :+

Tribute _O_
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijk :P Heb me er ook niet zo in verdiept, omdat ik het allemaal financieel zelf moet bolwerken + volgend half jaar (vanaf september dus), ook nog eens langstudeerboete dokken. Nu eerst maar eens dit afronden, zit nu lang genoeg tegen al die achterstanden op te hikken.
pi_108850642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijk :P Heb me er ook niet zo in verdiept, omdat ik het allemaal financieel zelf moet bolwerken + volgend half jaar (vanaf september dus), ook nog eens langstudeerboete dokken. Nu eerst maar eens dit afronden, zit nu lang genoeg tegen al die achterstanden op te hikken.
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doen *O*
Best maf eigenlijk, ik heb jaren gewerkt in fabrieken, nooit gedacht dat ik nog zo ver zou komen :')

En geld is een kutprobleem ja... Ik moet ook alles zelf betalen, dan is het wel weer een voordeel dat ik zoveel werk! :P

Self Esteem _O_
Tante minthy!! O+
pi_108850703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:

[..]

Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doen *O*
Best maf eigenlijk, ik heb jaren gewerkt in fabrieken, nooit gedacht dat ik nog zo ver zou komen :')

En geld is een kutprobleem ja... Ik moet ook alles zelf betalen, dan is het wel weer een voordeel dat ik zoveel werk! :P

Self Esteem _O_
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.
pi_108850726
Alwéér Next to me? Da's volgens mij al de derde keer deze avond en ik heb de radio sinds 9 uur aan...
pi_108850768
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Alwéér Next to me? Da's volgens mij al de derde keer deze avond en ik heb de radio sinds 9 uur aan...
Amper een half uur geleden _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Tante minthy!! O+
pi_108850784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Amper een half uur geleden _O-

[..]

Dus toch :o Da's wel errug vaak.
pi_108850829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.
Dank je :@ (geleerd complimenten aan te nemen :+ )
Ik wist jarenlang gewoon niet beter, na de lts ben ik direct aan de slag gegaan, heb alles aangepakt wat ik kon krijgen. Veel geleerd, veel geouwehoerd, veel meegemaakt. Ik had het niet willen missen, ik heb nog steeds liever een bouwvakker voor me staan waarmee ik gezellig kan lullen dan een hbo'er die zichzelf helemaal het mannetje vindt :D
Tante minthy!! O+
pi_108850889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Dank je :@ (geleerd complimenten aan te nemen :+ )
Ik wist jarenlang gewoon niet beter, na de lts ben ik direct aan de slag gegaan, heb alles aangepakt wat ik kon krijgen. Veel geleerd, veel geouwehoerd, veel meegemaakt. Ik had het niet willen missen, ik heb nog steeds liever een bouwvakker voor me staan waarmee ik gezellig kan lullen dan een hbo'er die zichzelf helemaal het mannetje vindt :D
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukken :X Ik werd daar na een zomer dat fulltime te hebben gedaan al gillend gek van. En tsja, hbo'ers, slag apart.
pi_108851061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:

[..]

Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukken :X Ik werd daar na een zomer dat fulltime te hebben gedaan al gillend gek van. En tsja, hbo'ers, slag apart.
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega's :+ ), ik heb veel gewerkt in zijn dorp. Ik heb in de metaalindustrie gewerkt (prullenbakken van rvs in elkaar monteren, laswerk), alle voorkomende werkzaamheden in een fietsfabriek gedaan (van spakenvlechter tot allround monteur, lakkerij tot kantinejuf, baanleider (of loeder) tot stickers op frames plakken), ouderenzorg, huishouding, een beddenfabrikant (monteur/inpakker), snackbarmedewerker, echt van alles. Ik kan niet stilzitten, moet wat te doen hebben :')

Edit: nog in een slagerij gewerkt, in de tuinbouw, bloemenhandel, crisis... Echt veel _O-
Tante minthy!! O+
pi_108851128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega's :+ ), ik heb veel gewerkt in zijn dorp. Ik heb in de metaalindustrie gewerkt (prullenbakken van rvs in elkaar monteren, laswerk), alle voorkomende werkzaamheden in een fietsfabriek gedaan (van spakenvlechter tot allround monteur, lakkerij tot kantinejuf, baanleider (of loeder) tot stickers op frames plakken), ouderenzorg, huishouding, een beddenfabrikant (monteur/inpakker), snackbarmedewerker, echt van alles. Ik kan niet stilzitten, moet wat te doen hebben :')

Edit: nog in een slagerij gewerkt, in de tuinbouw, bloemenhandel, crisis... Echt veel _O-
Da's inderdaad een hoop :P Ik heb zelf een blauwe maandag het huis-aan-huis-foldertje bezorgd, bij verschillende kwekerijen gewerkt (zowel binnen als buiten), bij een snackbar, DA distributiecentrum, TNT Pakketpost, Van Dijk Educatie, bijna een jaar belmiep en zelfs een paar weken op kantoor! En nu dus op zoek naar 't volgende.

Ehm, help? Ik heb een andere zender over 3FM heen :o Ik wist niet dat dat kon op kabelaansluiting :?
pi_108851158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:

[..]

Da's inderdaad een hoop :P Ik heb zelf een blauwe maandag het huis-aan-huis-foldertje bezorgd, bij verschillende kwekerijen gewerkt (zowel binnen als buiten), bij een snackbar, DA distributiecentrum, TNT Pakketpost, Van Dijk Educatie, bijna een jaar belmiep en zelfs een paar weken op kantoor! En nu dus op zoek naar 't volgende.

Ehm, help? Ik heb een andere zender over 3FM heen :o Ik wist niet dat dat kon op kabelaansluiting :?
Die baantjes helpen je mooi de winter door :P

Bedoel je dat polka-achtige muziekje? Ik hoop toch dat het achtergrondmuziek is :D
Tante minthy!! O+
pi_108851166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Die baantjes helpen je mooi de winter door :P

Bedoel je dat polka-achtige muziekje? Ik hoop toch dat het achtergrondmuziek is :D
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige iets :o
pi_108851185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:

[..]

Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige iets :o
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu weg :D
Tante minthy!! O+
pi_108851219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu weg :D
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op? :+
pi_108851244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op? :+
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoord :D

Arme jongen, als hij straks zijn voicemail afluistert... :')

Madness *O*
Tante minthy!! O+
pi_108851257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoord :D

Arme jongen, als hij straks zijn voicemail afluistert... :')
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.

Welke arme jongen?
pi_108851273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.

Welke arme jongen?
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesproken :')
Tante minthy!! O+
pi_108851291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesproken :')
Handig :+ Nouja, ik grijp deze storing maar aan als excuus om naar bed te gaan, in de hoop dat 't morgenochtend weer goed is. Succes nog met je verslag als je nog niet klaar bent en trusten alvast :W
pi_108851301
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef CindieY het volgende:

[..]

Handig :+ Nouja, ik grijp deze storing maar aan als excuus om naar bed te gaan, in de hoop dat 't morgenochtend weer goed is. Succes nog met je verslag als je nog niet klaar bent en trusten alvast :W
Ik heb hem af, staat zelfs al op BB *O* *O*

Slaap lekker, ik duik nog even voor de tv :W
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 04:55:54 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108852427
Extince _O_
Bert is een held ^O^.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 06:20:01 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108852528
Mogguh :W
pi_108852605
:W.
pi_108852621
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  ESF Reporter donderdag 8 maart 2012 @ 07:13:11 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_108852688
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
pi_108852782
Goedemorgens
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:12:17 #55
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108853063
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 04:55 schreef Pino112 het volgende:
Extince _O_
Bert is een held ^O^.
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eens :)

goedemorgen :W
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 08:13:12 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108853071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?

[..]

Hihi :@, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan :+
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:15:17 #57
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108853086
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hihi :@, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan :+
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden! })

https://twitter.com/#!/EddyZoey

waarom heeft deze account 10.000 volgers??? al 3 jaar niet getweet en hij heeft inmiddels een ander account...
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:19:35 #58
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108853126
ik ga maar eens naar mijn werk. ben weer eens aan de late kant...leve flexibele werktijden! :W
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:23:08 #59
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108853161

Damn, radio is stuk hier op kantoor (internetradio door hele pand)... Maar onze IT man heeft cursus :') Nu weet ik wel waarvoor hij cursus heeft :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:35:34 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108853319
Oh, hij heeft toch geen cursus :P Stuurde smsje:
"Kan je volgende keer een werkende radio achterlaten als je op cursus gaat?"

Reactie:
Cursus? ik ben onderweg...

:D :D :D
pi_108853595
quote:
Echt ver-schrik-ke-lijk....
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:03:45 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108853682
*O* *O* *O*

Radio doet het weer _O_
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:39:58 #63
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_108854409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
*O* *O* *O*

Radio doet het weer _O_
Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO. :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:41:11 #64
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_108854443
quote:
Ik heb vanmorgen in de auto gedeeltelijk naar Q geluisterd, die Jandino is zóóóóóóó irritant...
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:43:02 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108854491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO. :P
Ja maar geen enkel radiostation deed het hier (538, fresh FM, sky.fm, kickin' country) :P
Combinatie dus vrees ik :D
pi_108854609
quote:
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:56:33 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108854793
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
Wat een draaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa idd...

On another note: Facebook kent ook geen genade trouwens :(
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 10:06:07 #68
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108854995
quote:
Geen idee, ik ken die hele gast niet eens. ^O^
pi_108855761
Goedemorgen :W
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:40:41 #70
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_108855921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:35 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen :W
:W

de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_108856111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven :')
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 10:47:38 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108856143
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag? :P

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_108856163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag? :P

Neuh. Wat een ongein ook, is er ook een internationale mannnendag?
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:50:48 #74
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_108856233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef CindieY het volgende:

[..]

Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond :+
ja maar het is zo leuk :+
pi_108856256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

ja maar het is zo leuk :+
Vroeger naar huis of minder drinken dan? ;)
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:55:30 #76
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108856367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen opties :')
pi_108856433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen opties :')
Als je moet werken de volgende dag? :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 10:59:24 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108856470
Als het goed is komt zo de pakjesgozer met een E-reader :)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 11:00:20 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108856490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt zo de pakjesgozer met een E-reader :)
Geen iPad?
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:00:41 #80
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_108856500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:

[..]

ja, minder drinken zou wel verstandig zijn.
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:12:56 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108856847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:58 schreef CindieY het volgende:

[..]

Als je moet werken de volgende dag? :o
Dat maakt toch niet uit :+
Als je er bent, moet je ook doordrinken ook :9
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:21:34 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108857142
*O* *O* *O*
pi_108857170
Is 't nou alweer een plaatselijke storing of ligt 3FM er uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 11:45:14 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108857887
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Geen iPad?
De Transformer Prime komt hier het huis in :+. Als dat ding eens geleverd kan worden :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:47:59 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108857989
Door dit nummer van John Mayer krijg ik wel weer het idee dat ik over het platteland van Amerika rij...
Zal wel komen door die steelguitar :)

O+ O+ O+

Ik mis het wel ;(
pi_108857997
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Geen iPad?
Ipad lijkt mij veel vervelender om boeken mee te lezen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:52:27 #87
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_108858171
Wat een grafstem heeft dit mens :').
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:53:01 #88
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108858201
Papi chullo *O* *O* *O*
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:53:45 #89
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108858232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Papi chullo *O* *O* *O*
Wat een verschrikkelijk tyfusnummer is dit zeg. Vervuiling van de radiogolven :r
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:55:00 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108858288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk tyfusnummer is dit zeg. Vervuiling van de radiogolven :r
Dan ben je:
a) te oud
b) te jong
c) ging je begin deze eeuw niet stappen

Doorstrepen wat niet van toepassing is
:P
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:56:00 #91
27454 InTrePidIvity
pi_108858327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan ben je:
a) te oud
b) te jong
c) ging je begin deze eeuw niet stappen

Doorstrepen wat niet van toepassing is
Het is gewoon een baggernummer :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:58:22 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108858420
pi_108859096
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...

Goedemiddag :W
Tante minthy!! O+
pi_108859123
quote:
18s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:

Oh, da's vervelend als je zo last minute wakker wordt :o
pi_108859173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef CindieY het volgende:

[..]

Oh, da's vervelend als je zo last minute
wakker wordt :o
Yup, nu maar even rustig aan de koffie c_/
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:22:32 #96
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108859174
quote:
18s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:

Sterkte ;(
pi_108859249
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Sterkte ;(
Dank je :*
Gewoon eerder in slaap vallen in het vervolg... :')
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 12:26:41 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108859283
Weer even wennen. Handmatig een declaratie inleveren :')

Bij mijn vorige ziektekostenvers. kon dat gewoon online. Maar goed het scheelt mij wel 15e pm. :+.
pi_108859290
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Dank je :*
Gewoon eerder in slaap vallen in het vervolg... :')
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.
pi_108859386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:

[..]

Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekend *O*
Tante minthy!! O+
pi_108859431
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekend *O*
Je bent ook gek dat je zoveel werkt :+
pi_108859521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:

[..]

Je bent ook gek dat je zoveel werkt :+
Yup, maar het staat zo ingeroosterd, dus ik moet wel }:|

Ik drink heel rebels nog een kopje *O* :')
Tante minthy!! O+
pi_108860200
Koffieeee lalala
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 12:55:46 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108860228
E-reader binnen :).
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:07:39 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108860622
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Koffieeee lalala
^O^ *O* :) c_/

Ik heb jouw goede voorbeeld gevolgd!
pi_108860798
Krijgen we nu de hele dag van die vrouwenliedjes? ;(
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:13:59 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108860839
Oh is daarom ook "Along Came Polly" vanavond op tv :(

Maar goed, Jennifer Aniston :9~
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 13:22:13 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108861088
Even 6500boeken importeren :')

Wel inclusief dubbele :P. Maar had al wat van het net geplukt :+.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:23:47 #109
27454 InTrePidIvity
pi_108861130
Ray Charles *O*

Leuk, leuk, leuk!
pi_108861150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef borisz het volgende:
Even 6500boeken importeren :')

Wel inclusief dubbele :P. Maar had al wat van het net geplukt :+.
Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 13:24:50 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108861166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:

[..]

Wat heb je voor e-reader dan? Ergens ben ik wel geïnteresseerd, aan de andere kant gaat er niets boven een echt boek.
Sony T1 :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:32:52 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108861392
Ah James Blunt, Waylon

:r

Zonde zonde dat Waylon zulke kutmuziek maakt... Hij kan veel beter ;(
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:49:51 #113
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108861926
*O* Positive K *O*
pi_108862004
Back Down South O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:52:56 #115
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108862032
Back Down South _O_

Edit: wel even vermelden dat dit de enige plaat is van de KoL die ik goed vind :9
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:57:30 #116
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_108862180
Wat is dit??
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 13:59:51 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108862254
Pff die software is wel troep van Sony :r. Gelukkig is er een handmatige manier om de boeken erop te zetten :)
pi_108863088
Staat hier op kantoor weer op Q, nog een half uurtje volhouden, dan mag ik weer aan de radio zitten *O*
Tante minthy!! O+
pi_108863136
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
Staat hier op kantoor weer op Q, nog een half uurtje volhouden, dan mag ik weer aan de radio zitten *O*
Waarom???/// Q is good for you!!!111 :( en vandaag alleen maar geitende vrouwen op die zender !!! *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 14:50:13 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108863798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:59 schreef borisz het volgende:
Pff die software is wel troep van Sony :r. Gelukkig is er een handmatige manier om de boeken erop te zetten :)
Niet zeuren, dan had je maar iets anders moeten kopen. Alternatieven zat ^O^
pi_108864223
quote:
8s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Waarom???/// Q is good for you!!!111 :( en vandaag alleen maar geitende vrouwen op die zender !!! *O*
Ik hou niet van vrouwen ;(

Is het vrouwendag ofzo? :P
Tante minthy!! O+
pi_108864297
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hou niet van vrouwen ;(

Is het vrouwendag ofzo? :P
Ja internationale vrouwendag.
pi_108864552
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja internationale vrouwendag.
Ah, dat verklaart waarom ik me zo jarig voel vandaag :')
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:29:25 #124
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108865110
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:

Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen :+ :D
pi_108865330
quote:
13s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:

Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen :+ :D
Kut, ik moet werken }:|
Tante minthy!! O+
pi_108865524
quote:

Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag is O+
pi_108865791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef CindieY het volgende:

[..]

Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag is O+
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van ;(
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 15:51:02 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108865818
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van ;(
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.
pi_108865840
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden... :+
pi_108865969
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.
Vast wel :+
Tante minthy!! O+
pi_108866004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:

[..]

Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden... :+
SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaak :D
Tante minthy!! O+
pi_108866723
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef minthy het volgende:

[..]

SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaak :D
Och, is 't er zo eentje o|O
pi_108867279
Toch nog best een geinig liedje, voor het songfestival :D
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:30:34 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_108867351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:55 schreef borisz het volgende:
E-reader binnen :).
Nice, welke?
Ik heb er sinds kort een, ben er erg blij mee O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_108867380
Sander in vorm vandaag. :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:31:41 #136
176471 oh-oh
pi_108867395
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
Toch nog best een geinig liedje, voor het songfestival :D
Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.
Wel als ze echt als indiaan gaan met zn allen _O-
Inclusief Trebble :+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:37:27 #137
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108867622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:

[..]

als je van mij zou zijn....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

http://michielveenstra.tu(...)n-avicii-ook-een-hit

Avicii in reverse. de zang is wel normaal :) klinkt best lekker
pi_108867651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.
Wel als ze echt als indiaan gaan met zn allen _O-
Inclusief Trebble :+
Ik zit er niet zo in, als ik al iets meekrijg van het spektakel dan is het de puntentelling :+

En Trebble lijkt me een prima aanvulling :D
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:39:23 #139
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108867713
dames...het is Treble. met 1 b. duidelijk?

tjongejonge, stelletje nitwits :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:40:04 #140
176471 oh-oh
pi_108867748
Jeez, ik ben geen fan of zo, excuse me :D
( Groucho Marx )
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:41:09 #141
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108867789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, ik ben geen fan of zo, excuse me :D
als je geen fan bent moet je helemaal je mond houden :(
pi_108867813
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames...het is Treble. met 1 b. duidelijk?

tjongejonge, stelletje nitwits :')
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!! *O*
En wat weet ik er nou van? Ben niet bepaald hun grootste fan :')
Tante minthy!! O+
pi_108867833
Insomnia _O_
pi_108867868
Faithles *O*
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:45:47 #145
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108867983
quote:
17s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:42 schreef minthy het volgende:
Faithles *O*
en dat is dus met 2 keer de s.

zucht....
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:48:19 #146
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108868081
pi_108868122
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

en dat is dus met 2 keer de s.

zucht....
Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!

*opstandig is*
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:51:01 #148
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108868153
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!

*opstandig is*
knielen vrouw!
pi_108868177
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

knielen vrouw!
Been th...

Laat maar! :(

Wat een leuk draaiorgel O+
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 16:52:09 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108868187
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:

[..]

:D _O-
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:54:11 #151
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108868245
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Been th...

Laat maar! :(

Wat een leuk draaiorgel O+
draaoirgels :r

quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 16:55:31 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108868309
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als je zo gaat beginnen krijg je je radio voorlopig niet terug! (zie mijn eerste post van vanochtend)
Dat bepaal ik zelf wel! :{w
pi_108868327
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Is het weer die tijd van de maand?
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:56:46 #154
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108868352
quote:
16s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel! :{w
zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaar :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:57:13 #155
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108868370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:

[..]

wahaha, dat zou wat zijn. iedere maand op dezelfde dag(en) alle vrouwen aan de rode klats!
pi_108868490
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

B-)
Tante minthy!! O+
pi_108868522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef themauster het volgende:

[..]

Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruikt O+
Tante minthy!! O+
pi_108868575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:56 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

zolang je nog bij mij in huis wo.....ow wacht...nu haal ik jou en mijn teddybeer doorelkaar :')
Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregeling O+
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 17:13:46 #159
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108868934
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds blij dat onze zoon ervoor heeft gekozen bij mij in de buurt te blijven wonen en schijt heeft aan jullie bezoekregeling O+
Dit.
pi_108868990
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dit.
Aaaah, mama loves you!! O+

Levels *O*
In reverse, nog beter *O*
Tante minthy!! O+
pi_108869059
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Neen! Ik ben haast zo fris alsof ik Chilly Gel heb gebruikt O+
Ik moest eerst googlen wat Chilly Gel was :')
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 17:17:51 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108869110
Ah, daar heb je de MH van vorige week weer.
pi_108869212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:

[..]

Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden. :')
pi_108869220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef themauster het volgende:

[..]

"Mijn intimiteit, mijn Chilly"
:r
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:20:44 #165
123170 alors
zlata1234
pi_108869235
new age O+
know'm sayin?
word? word.
pi_108869256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef CindieY het volgende:

[..]

Brrrrrr, Chilly Gel. Domme dozen die zich door marketing laten leiden. :')
Lekker snugger volgens mij om te gebruiken, houdt zichzelf wel in stand qua flora en fauna O+

En laptop typt bagger :D
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 17:22:14 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108869293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:20 schreef alors het volgende:
new age O+
Mooi nummer. Mag ook wel MH worden morgen. ^O^
pi_108869909
quote:

Heb jij ook zo'n enorme sloopkogel? *O*
pi_108870410
Klinkt best geinig.
pi_108870477
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt best geinig.
Dankje 7.gif
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 18:01:34 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108870565
elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22 OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
Eindelijk! _O_
pi_108870620
Ja dit dan Pino :P

Ekdom zijn 538 periode :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:03:51 #173
123170 alors
zlata1234
pi_108870650
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
elger twitterde op donderdag 08-03-2012 om 18:00:22 OMG! @Domien gaat naar Radio 10 Gold. Staat op WikiPedia dus waar http://t.co/lkkAiQaD reageer retweet
Eindelijk! _O_
:D :')
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 18:04:18 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108870666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef alors het volgende:

[..]

:D :')
Ondertussen al weer tig keer aangepast :').
pi_108870723
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ondertussen al weer tig keer aangepast :').
quote:
Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.
:')
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:09:44 #176
123170 alors
zlata1234
pi_108870845
Geheheh wikipedia gebbetjes :D
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:14:23 #177
123170 alors
zlata1234
pi_108871038
Bram's _O-
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:15:40 #178
123170 alors
zlata1234
pi_108871092
Gloria _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_108871962
Paint it black _O_
pi_108874737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[..]

:')
Haha, die had ik er neergezet.
Ik had ook in z'n bio aangepast dat ie naar Radio 10 Gold ging. :D

Kan iemand me trouwens vertellen wat er zo leuk is aan 212? Ik begrijp er net als Gijpie hélémaal niks van!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 20:23:10 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108876448
michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24 Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet
Morgen MH _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_.

:').
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 20:24:29 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108876523
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:
michielveenstra twitterde op donderdag 08-03-2012 om 20:22:24 Net de nieuwe single van @OnlySevenLeft geprimeurd, Love Will Lighten The Dark. Wat! Een! Single! #3FM reageer retweet

[ afbeelding ]

De kapper heeft wat werk te doen :Y
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:06:40 #183
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108879017
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef CindieY het volgende:

[..]

Och, is 't er zo eentje o|O
Nou ja, ik wil best je huishouden doen, thee brengen, ontbijt op bed, massages, boodschappen etc etc... Maar er moet natuurlijk ook gebatst worden, maar ik zal meer aandacht aan jou besteden hoor, ik ben toch binnen 2 minuten klaar _O- ;)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 21:45:10 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108881549
Ja hoi.
pi_108881983
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Ja hoi.
Hoi en doei!
Ik ga de stad in, jeui *O*
Tante minthy!! O+
pi_108882210
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk! _O_
quote:
Spotify

Domien gaat vanaf 1 januari 2013 plaatjes draaien voor Spotify.

Domien gaat vanaf 1 april op Swijnenstal een programma presenteren

Domien gaat vanaf 2 april naar Radio 10 Gold

Domien gaat vanaf 3 april naar RadioNL

Domien gaat naar Hopjesvla FM
Toekomst

Tijdens een persconferentie gaf Domien aan dat hij stopt bij 3FM en zich meer wil gaan oriënteren op zijn toekomst. Daarom gaat hij de LOI cursus 'Bouwfakken' doen.

Trivia

In 2007 won Domien de Marconi-award voor beste aanstormend talent.
Op 13 oktober 2010 was Domien de winnaar onder de mannen van de "3FM Annual Bowling Competition".
Domien smeert zich zelf graag in met brie als hij alleen thuis is .
Domien heeft een plaszak op zijn nachtkastje liggen omdat hij 's nachts niet naar de wc durft.

Domien houd van zijn buren terroriseren. Hij heeft al 3 andere buren gehad. Buren hebben nu een hond zo groot als een beer
:D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 22:04:57 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108882799
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoi en doei!
Ik ga de stad in, jeui *O*
Windesheimfeest? :')
pi_108883015
Ekdom zaterdag in Ik hou van Holland.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:11:57 #189
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_108883213
Heuh, Roos in DJ2? Ongebruikelijk...

Wellicht zodat ze in DJ1 de voorbereidingen voor de KiKa-nacht kunnen uitvoeren?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 22:16:58 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108883543
giel3fm twitterde op donderdag 08-03-2012 om 22:16:26 Wat een avond! Wat een hits! Wat een strot! Wat een show! Wat een muzikanten En wat een lekker wijf :-)! #Anouk #3fm reageer retweet
Giel komt klaar! :o :')
pi_108883552
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Pino112 het volgende:

[ afbeelding ]

Wat zijn dat voor hipsters
pi_108884126
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Windesheimfeest? :')
Nee, werkfeestje!!
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 maart 2012 @ 22:25:02 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108884169
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, werkfeestje!!
Dan is het goed. Have fun! :* *O*
pi_108884391
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, werkfeestje!!
Doe Kees de groeten
pi_108885025
Maar wauw, die muziek van Only Seven Left klinkt echt briljant en gruwelijk origineel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:53:46 #196
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108889055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef themauster het volgende:
Ekdom zaterdag in Ik hou van Holland.
nee, das jeroen v nieuwenhuize
pi_108889720
quote:
12s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nee, das jeroen v nieuwenhuize
LOL @ jouw Scary Movie tweet _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:10:20 #198
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108889741
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

LOL @ jpuw Scary Movie tweet _O-
ja, tis toch van de zotte? niet dat ik ga kijken ofzo, maar toch...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:19:31 #199
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108890056
bedtijd.

slaap lekker :W
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:04:11 #200
103397 minthy
Lief-ish
pi_108891218
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dan is het goed. Have fun! :* *O*
Dat dacht ik! Dat gedrocht van Windesheim piekerde ik niet over, vond de line-up erg dramatisch :')

En dank je, was tofjes :D
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:04:42 #201
103397 minthy
Lief-ish
pi_108891232
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Doe Kees de groeten
Ik heb Kees niet gezien... Zat hij in dezelfde kroeg??
Tante minthy!! O+
pi_108892282
Boudewijn de Groot *O*
pi_108892445
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:11:01 #204
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_108892748
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:22:52 #205
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108892796
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:37:40 #206
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_108892864
ABC _O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:45:16 #207
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_108892918
Moguh :W
bijna weekend :)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 maart 2012 @ 07:47:42 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108892932
Mogguh
pi_108893002
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 maart 2012 @ 07:59:18 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108893033
gerardekdom twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:15 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
Timur3FM twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:07 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
coen3fm twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:56:58 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
:D Zal Rudy dit doen? :7
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:59:53 #211
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_108893038
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:59 schreef Pino112 het volgende:
gerardekdom twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:15 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
Timur3FM twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:07 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
coen3fm twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:56:58 Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
:D
Ja, want Giel maakt al jaren geen leuke radio :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:09:49 #212
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893129
Moguh!

Ik hoop dat't vandaag wat minder druk is dan gister, kan ik tenminste meedoen met Radionary :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:11:01 #213
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893142

OMG :X
Alsjeblieft kind, NIET BLIJVEN GROEIEN!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 08:29:31 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108893368
Ja ho we hebben het over het nova college. 1 van de slechtste scholen in de regio.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:30:14 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:29 schreef borisz het volgende:
Ja ho we hebben het over het nova college. 1 van de slechtste scholen in de regio.
Die school is aardig vol zeker :D?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 08:36:43 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108893473
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die school is aardig vol zeker :D?
:P. Ik weet het niet meer. Tijd geleden dat ik er in de buurt was :).

Maar die school is zo slecht. Heb het weer aan mogen horen van een paar mensen. Éen van die mensen was over gestapt op een andere school omdat alles zo slecht geregeld was. In dit geval zat ging het over de horeca opleidingen.

Daarnaast kan je ook je HAVO/VWO er halen waarbij je alleen nog maar de vakken hoeft te doen die open staan, maar dan krijg je allemaal van die types die er geen zin in hebben en dan met mazzel die vakken halen.

Kortom allerlei diverse redenen om die school over te slaan :+.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:38:26 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef borisz het volgende:

[..]

:P. Ik weet het niet meer. Tijd geleden dat ik er in de buurt was :).

Maar die school is zo slecht. Heb het weer aan mogen horen van een paar mensen. Éen van die mensen was over gestapt op een andere school omdat alles zo slecht geregeld was. In dit geval zat ging het over de horeca opleidingen.

Daarnaast kan je ook je HAVO/VWO er halen waarbij je alleen nog maar de vakken hoeft te doen die open staan, maar dan krijg je allemaal van die types die er geen zin in hebben en dan met mazzel die vakken halen.

Kortom allerlei diverse redenen om die school over te slaan :+.
Idd...
Maar vond de woordkeuze gewoon zo fout bij dat plaatje _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:42:53 #218
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893556
GM *O*

Die versie van Limp Bizkit blijft ook geniaal :D

Lol, giel met z'n sample: Baby ***huil***
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 08:45:56 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108893602
Radiofreak heeft een analyse gemaakt van de ochtendshows

Alles blijft redelijk gelijk op radio 1 na en Veronica ten tijde van Jensen :P
pi_108893643
De verticale as stelt het aantal luisteraars voor? :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 08:53:46 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108893755
in % ja :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:55:15 #222
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893781
Dus als je alle lijntjes bij elkaar optelt en daar weer een lijn van trekt, krijg je een strakka lijn op 100 ( % )...

Wie heeft er niks te doen en voelt zich geroepen :9?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:00:28 #223
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108893878

_O- _O- _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:09:13 #224
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_108894043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:

[ afbeelding ]

Giel stijgt het afgelopen halfjaar anders ook behoorlijk, steile lijn omhoog. :)
pi_108894409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:

[ afbeelding ]

snap de daling van Radio 1 niet zo of zijn alle Rob Trip fans ineens weggegaan bij radio 1?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:30:36 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108894574
_O- _O- _O- DRDD _O- _O- _O-
pi_108895347
Kan iemand die rapmongool eindelijk eens een keer van de radio af trappen? :r
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:05:55 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108895722
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
Kan iemand die rapmongool eindelijk eens een keer van de radio af trappen? :r
Religion is like a penis: it's fine to have one and be proud of it. But don't go waving it around in public, or shoving it down peoples throats.

_O- _O- _O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:36:48 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108896912
Lou Reed *O*

Metallica had alleen NOOIT een album met hem moeten maken -O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:57:46 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108897673
Ik moest spontaan pissen...
Wat een zeikmuziek maakt die Jamer Blunt
pi_108897783
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest spontaan pissen...
Wat een zeikmuziek maakt die Jamer Blunt
Misschien is dit wat voor je? :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:02:21 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108897828
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Misschien is dit wat voor je? :P
Geen geluid hier op m'n PC :(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:06:43 #233
103397 minthy
Lief-ish
pi_108897971
Goedemorgen! :W

Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan }:|
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:11:03 #234
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108898123
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:

Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan }:|
Hallo lieverd :*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 11:12:20 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108898161
quote:

Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaien :P
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 maart 2012 @ 11:17:39 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108898300
quote:

Hee Minth :W
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:22:31 #237
103397 minthy
Lief-ish
pi_108898448
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hallo lieverd :*
Schatje! :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef borisz het volgende:

[..]

Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaien :P
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopen :')
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hee Minth :W
Pinjoo!! *O* O+
Tante minthy!! O+
pi_108898585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef minthy het volgende:

Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopen :')

Dus toen ben je daar blijven staan? :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:27:51 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108898627
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden *O*
pi_108898651
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Het is altijd tijd voor bier. :7
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:28:56 #241
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_108898671
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vinden :+.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:28:57 #242
123170 alors
zlata1234
pi_108898672
Zo kaartjes voor Radiohead binnen, was weer een daverend succes bij de ticketmasterloterij met online wachtrijen en falende systemen :')
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:30:12 #243
123170 alors
zlata1234
pi_108898715
quote:

Stef Bos O+
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:30:16 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108898718
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vinden :+.
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchen :9~
Met zoals het hoort een rood wijntje erbij :s)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:30:27 #245
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108898726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Zo kaartjes voor Radiohead binnen, was weer een daverend succes bij de ticketmasterloterij met online wachtrijen en falende systemen :')
Radiohead O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:30:50 #246
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_108898741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchen :9~
Met zoals het hoort een rood wijntje erbij :s)
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voor :).
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:32:02 #247
103397 minthy
Lief-ish
pi_108898788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Dus toen ben je daar blijven staan? :P
Ik sta er nog ;(
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:32:48 #248
103397 minthy
Lief-ish
pi_108898814
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef alors het volgende:

[..]

Stef Bos O+
Ik trek dat nummer niet ;)
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:37:51 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108898990
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voor :).
Inderdaad :Y Altijd fijn :)
Hier is het een half uur je zooi naar binnenwerken en weer verder gaan :r
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:39:32 #250
103397 minthy
Lief-ish
pi_108899040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad :Y Altijd fijn :)
Hier is het een half uur je zooi naar binnenwerken en weer verder gaan :r
Jullie hebben tenminste een pauze, doen wij niet aan op het werk :+
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:49:17 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108899338
Dit is toch geen GP :(
pi_108899384
538 heeft ook een glazen huis :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 11:51:44 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108899412
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:50 schreef themauster het volgende:
538 heeft ook een glazen huis :')
Ja :'). Vorig jaar was die actie compleet mislukt volgens mij, maar goed ze gaan vrolijk door.
pi_108899595
Ik zit eventjes te ''kijken''. slecht beeldkwaliteit, geluid springt als een gek en een vals zingende zangeres :') nee dit wordt hem niet :{
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:58:10 #255
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_108899628
Kom er maar in, Sersj!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:58:18 #256
27454 InTrePidIvity
pi_108899635
Four Seasons In One Day *O*
pi_108899656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Four Seasons In One Day *O*
Lekker ^O^
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:00:50 #258
103397 minthy
Lief-ish
pi_108899724
Intrepdingesen, jullie zijn verwarrend qua username!! :D
Tante minthy!! O+
pi_108899817
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd is :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:04:14 #260
123170 alors
zlata1234
pi_108899830
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
ontzettend ja :D
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:05:43 #261
123170 alors
zlata1234
pi_108899879
hmm een verfrissend snoepje... iets met King?
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:06:12 #262
103397 minthy
Lief-ish
pi_108899890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:03 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd is :D
Nooit meegekregen! Zit mobiel en zie geen plaatjes onder de namen staan, dacht dat een van jullie zichzelf quotete :+
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:07:14 #263
123170 alors
zlata1234
pi_108899925
Coldplay :'(
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:31:57 #264
27454 InTrePidIvity
pi_108900696
Zou Poesje vandaag ook weer langskomen? *O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:38:07 #265
103397 minthy
Lief-ish
pi_108900858
Het kakt ook gelijk in hier bij Claudia O+
Tante minthy!! O+
pi_108900887
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
De saaiheid van dit radioprogramma. #moetverfilmd
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 maart 2012 @ 12:40:12 #267
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108900906
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
Logisch.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:41:29 #268
103397 minthy
Lief-ish
pi_108900933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:39 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

De saaiheid van dit radioprogramma. #moetverfilmd
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:43:06 #269
103397 minthy
Lief-ish
pi_108900981
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Logisch.
Vind ik niet, ik mag graag luisteren! Is een van de programma's waarvan ik het geleuter ook graag volg :+

En ik overweeg over te stappen naar damesliefde, misschien steek ik er nog wat van op :@
Tante minthy!! O+
pi_108901010
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom er maar in, Sersj!
Ja, hoi.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_108901080
Lekkah lunchehh
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 12:50:31 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108901206
Zo alles is in huis.

Vanavond Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarella klaarmaken :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:51:28 #273
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Zo alles is in huis.

Dat flik je nou altijd, iets lekkers koken als ik moet werken :{w
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:56:36 #274
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901392
Anita Meijer *O* *O*
Tante minthy!! O+
pi_108901426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:50 schreef borisz het volgende:
Zo alles is in huis.

Ik eet vanavond bij jou thuis. Dan weet je dat ^O^
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:59:01 #276
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901465
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik eet vanavond bij jou thuis. Dan weet je dat ^O^
Niet eerlijk!! :(
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 12:59:59 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108901497
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat flik je nou altijd, iets lekkers koken als ik moet werken :{w
Koud is dit ook goed te eten :Y.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:01:49 #278
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901562
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Koud is dit ook goed te eten :Y.
Tofjes! *O*
Ik heb mezelf echter 3 dagen comaslapen beloofd... -O-
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 13:05:00 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108901650
Oorspronkelijk is het een lunchgerecht. :). Maar ik pimp het op naar een volwaardige maaltijd. :+.

Lekker veul kaas erin verwerken :+.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:05:40 #280
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901673
Wat een mooie beschrijving van het gezicht van die tasjesdief in Groningen _O-
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:05:56 #281
27454 InTrePidIvity
pi_108901683
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef minthy het volgende:
Wat een mooie beschrijving van het gezicht van die tasjesdief in Groningen _O-
Daar gaat Claudia vast verbolgen over doen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:07:08 #282
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Daar gaat Claudia vast verbolgen over doen.
Geen idee, maar ik moest lachen :D
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:07:34 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108901732
Ik was lunchen, daarom was't zo stil hier :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:07:55 #284
27454 InTrePidIvity
pi_108901740
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik moest lachen :D
Ik ook hoor :P "Brede neus, dikke lippen en bolle ogen." :D Vooral dat laatste :+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:10:22 #285
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was lunchen, daarom was't zo stil hier :9
Jij zit lekker vol van jezelf! :+
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:10:55 #286
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901819
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:07 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik ook hoor :P "Brede neus, dikke lippen en bolle ogen." :D Vooral dat laatste :+
Ja :')
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:10:57 #287
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108901820
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Jij zit lekker vol van jezelf! :+
;)

Is het nou eens gedaan met dat tyfusbandje genaamd Keane :r
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:13:06 #288
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

;)

Ik vind je nog steeds lief, hoor! O+
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:13:35 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108901902
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik vind je nog steeds lief, hoor! O+
O+
Ik jou ook hoor *; :9~
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:16:02 #290
103397 minthy
Lief-ish
pi_108901992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

O+
Ik jou ook hoor *; :9~
Toch nog iemand die dat vindt! O+
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:18:29 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108902087
Verstrooizout _O- _O- _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:24:58 #292
103397 minthy
Lief-ish
pi_108902306
Kylie *O*
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:26:59 #293
103397 minthy
Lief-ish
pi_108902383
Ik vertrek naar m'n werk, laatste dienst van de week *O*

Tot later vanmiddag :W
Tante minthy!! O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:28:45 #294
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108902450
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Ik vertrek naar m'n werk, laatste dienst van de week *O*

Tot later vanmiddag :W
Workse!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:39:56 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108902873
M.I.A. :s)
pi_108903158
pi_108903346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:52:56 #298
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_108903363
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
Dag mevrouw :W
pi_108903393
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dag mevrouw :W
Mevrouw nog wel :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 13:55:33 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108903472