Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijkHeb me er ook niet zo in verdiept, omdat ik het allemaal financieel zelf moet bolwerken + volgend half jaar (vanaf september dus), ook nog eens langstudeerboete dokken. Nu eerst maar eens dit afronden, zit nu lang genoeg tegen al die achterstanden op te hikken.
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doen![]()
Best maf eigenlijk, ik heb jaren gewerkt in fabrieken, nooit gedacht dat ik nog zo ver zou komen![]()
En geld is een kutprobleem ja... Ik moet ook alles zelf betalen, dan is het wel weer een voordeel dat ik zoveel werk!![]()
Self Esteem
Amper een half uur geledenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Alwéér Next to me? Da's volgens mij al de derde keer deze avond en ik heb de radio sinds 9 uur aan...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders
Dank jequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je(geleerd complimenten aan te nemen
)
Ik wist jarenlang gewoon niet beter, na de lts ben ik direct aan de slag gegaan, heb alles aangepakt wat ik kon krijgen. Veel geleerd, veel geouwehoerd, veel meegemaakt. Ik had het niet willen missen, ik heb nog steeds liever een bouwvakker voor me staan waarmee ik gezellig kan lullen dan een hbo'er die zichzelf helemaal het mannetje vindt
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega'squote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenIk werd daar na een zomer dat fulltime te hebben gedaan al gillend gek van. En tsja, hbo'ers, slag apart.
Da's inderdaad een hoopquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega's), ik heb veel gewerkt in zijn dorp. Ik heb in de metaalindustrie gewerkt (prullenbakken van rvs in elkaar monteren, laswerk), alle voorkomende werkzaamheden in een fietsfabriek gedaan (van spakenvlechter tot allround monteur, lakkerij tot kantinejuf, baanleider (of loeder) tot stickers op frames plakken), ouderenzorg, huishouding, een beddenfabrikant (monteur/inpakker), snackbarmedewerker, echt van alles. Ik kan niet stilzitten, moet wat te doen hebben
Edit: nog in een slagerij gewerkt, in de tuinbouw, bloemenhandel, crisis... Echt veel![]()
Die baantjes helpen je mooi de winter doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad een hoopIk heb zelf een blauwe maandag het huis-aan-huis-foldertje bezorgd, bij verschillende kwekerijen gewerkt (zowel binnen als buiten), bij een snackbar, DA distributiecentrum, TNT Pakketpost, Van Dijk Educatie, bijna een jaar belmiep en zelfs een paar weken op kantoor! En nu dus op zoek naar 't volgende.
Ehm, help? Ik heb een andere zender over 3FM heenIk wist niet dat dat kon op kabelaansluiting
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige ietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die baantjes helpen je mooi de winter door![]()
Bedoel je dat polka-achtige muziekje? Ik hoop toch dat het achtergrondmuziek is
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige iets
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu weg
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoord![]()
Arme jongen, als hij straks zijn voicemail afluistert...
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesprokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.
Welke arme jongen?
Handigquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesproken
Ik heb hem af, staat zelfs al op BBquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
HandigNouja, ik grijp deze storing maar aan als excuus om naar bed te gaan, in de hoop dat 't morgenochtend weer goed is. Succes nog met je verslag als je nog niet klaar bent en trusten alvast
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?quote:
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?
[..]
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |