Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'
geintje pop, ik weet dat jij niets anders drinkt dan fanta, of in een heel gekke bui.....rivella!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.
Dan vermijd je de studenten welquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden![]()
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden
Ik ook, heb al een paar gebroken nachten gehad en was vanochtend voor mijn doen bezopen vroeg op. 1 verslag zou ik eventueel morgennacht nog kunnen typen, maar die andere moet voor morgen 17u online staan en in de ochtenden ben ik helemaal geen cent waardquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vermijd je de studenten wel![]()
Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer![]()
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar![]()
En die club, waar komt die??
Ik heb zin in de zomerrrrr. M'n favoriete terrasquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh ja, De Keizer is ook nog een optie, veel fans van speciaalbiertjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve litersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukJoffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen
En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaanwelterusten of succes met doorhalen
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters![]()
![]()
Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?!
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord!![]()
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksEn Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd![]()
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen
Ook leuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan![]()
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen![]()
Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook leuk, ja
En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit![]()
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren![]()
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenTypen, typen, typen! You can do it
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaarsquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet![]()
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu![]()
Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaars
WOOOOOHOOOOOOOOOO!
Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat eindequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, schiet ook al mooi op, het eind in zicht!![]()
En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders
Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nuquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben, dat einde. Maar goed, geld hè, dus ik moet wel.
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je nog een studie er achteraan doen dan? Deeltijd niet iets voor je? Kan je gelijk mooi verdienen/werkervaring opdoen. Moet je alleen niet zo dom zijn als ik, door fulltime te werken, toch vrij pittig merk ik nu![]()
Tribute
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog graag een master op de uni doen. Nog nooit gehoord van een deeltijd master, eigenlijkHeb me er ook niet zo in verdiept, omdat ik het allemaal financieel zelf moet bolwerken + volgend half jaar (vanaf september dus), ook nog eens langstudeerboete dokken. Nu eerst maar eens dit afronden, zit nu lang genoeg tegen al die achterstanden op te hikken.
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, geen idee! Ik laat het bij deze opleiding, misschien nog een jaar post-hbo er achteraan als ik zin heb. De aantekening voor GGZ-agoog kan ik alsnog binnen de opleiding halen, dus daarvoor hoef ik niets extra te doen![]()
Best maf eigenlijk, ik heb jaren gewerkt in fabrieken, nooit gedacht dat ik nog zo ver zou komen![]()
En geld is een kutprobleem ja... Ik moet ook alles zelf betalen, dan is het wel weer een voordeel dat ik zoveel werk!![]()
Self Esteem
Amper een half uur geledenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
Alwéér Next to me? Da's volgens mij al de derde keer deze avond en ik heb de radio sinds 9 uur aan...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En nog een WOOOOOOHOOOOO, alleen dan nèt een tikkie anders
Dank jequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb er megaveel respect voor dat je nu deze opleiding doet. Als bijbaantjes/zomerbaantjes heb ik redelijk wat productiewerk gedaan en dat is toch één van de motivaties om hbo af te ronden en een goed diploma op zak te hebben.
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je(geleerd complimenten aan te nemen
)
Ik wist jarenlang gewoon niet beter, na de lts ben ik direct aan de slag gegaan, heb alles aangepakt wat ik kon krijgen. Veel geleerd, veel geouwehoerd, veel meegemaakt. Ik had het niet willen missen, ik heb nog steeds liever een bouwvakker voor me staan waarmee ik gezellig kan lullen dan een hbo'er die zichzelf helemaal het mannetje vindt
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega'squote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook echt wat gedaan met je handen oid of gewoon lopende-band-werk? Geen idee hoe 't anders uit te drukkenIk werd daar na een zomer dat fulltime te hebben gedaan al gillend gek van. En tsja, hbo'ers, slag apart.
Da's inderdaad een hoopquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alles gedaan, ik gok dat Pino de helft van mijn werkgevers kent (en vast ook wel oud-collega's), ik heb veel gewerkt in zijn dorp. Ik heb in de metaalindustrie gewerkt (prullenbakken van rvs in elkaar monteren, laswerk), alle voorkomende werkzaamheden in een fietsfabriek gedaan (van spakenvlechter tot allround monteur, lakkerij tot kantinejuf, baanleider (of loeder) tot stickers op frames plakken), ouderenzorg, huishouding, een beddenfabrikant (monteur/inpakker), snackbarmedewerker, echt van alles. Ik kan niet stilzitten, moet wat te doen hebben
Edit: nog in een slagerij gewerkt, in de tuinbouw, bloemenhandel, crisis... Echt veel![]()
Die baantjes helpen je mooi de winter doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad een hoopIk heb zelf een blauwe maandag het huis-aan-huis-foldertje bezorgd, bij verschillende kwekerijen gewerkt (zowel binnen als buiten), bij een snackbar, DA distributiecentrum, TNT Pakketpost, Van Dijk Educatie, bijna een jaar belmiep en zelfs een paar weken op kantoor! En nu dus op zoek naar 't volgende.
Ehm, help? Ik heb een andere zender over 3FM heenIk wist niet dat dat kon op kabelaansluiting
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige ietsquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die baantjes helpen je mooi de winter door![]()
Bedoel je dat polka-achtige muziekje? Ik hoop toch dat het achtergrondmuziek is
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel veel kraak en ruis en vaag een hoempsapa-achtige iets
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel hoempapa, maar dat is nu weg
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere zender over 3FM, dat kan niet anders. WTF, dit is voor het eerst in al die jaren dat ik dit heb. Hoe kan dat en hoe los ik dit op?
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik ben vrij technisch, maar hier heb ik nog nooit van gehoord![]()
Arme jongen, als hij straks zijn voicemail afluistert...
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesprokenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier storing heb ofzo, al m'n zenders liggen er gewoon uit.
Welke arme jongen?
Handigquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Had een sms gestuurd naar 3fm, terwijl die bedoeld was voor zijn vriendin. Ze wilden hem bellen, maar kregen voicemail, hebben ze ingesproken
Ik heb hem af, staat zelfs al op BBquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
HandigNouja, ik grijp deze storing maar aan als excuus om naar bed te gaan, in de hoop dat 't morgenochtend weer goed is. Succes nog met je verslag als je nog niet klaar bent en trusten alvast
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?quote:
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?
[..]
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan
Echt ver-schrik-ke-lijk....quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Ik heb vanmorgen in de auto gedeeltelijk naar Q geluisterd, die Jandino is zóóóóóóó irritant...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Ja maar geen enkel radiostation deed het hier (538, fresh FM, sky.fm, kickin' country)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO.
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Wat een draaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa idd...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
Geen idee, ik ken die hele gast niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
quote:
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven
Neuh. Wat een ongein ook, is er ook een internationale mannnendag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag?![]()
ja maar het is zo leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Geen iPad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt zo de pakjesgozer met een E-reader
ja, minder drinken zou wel verstandig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je moet werken de volgende dag?
De Transformer Prime komt hier het huis inquote:
Ipad lijkt mij veel vervelender om boeken mee te lezen.quote:
Dan ben je:quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tyfusnummer is dit zeg. Vervuiling van de radiogolven
Het is gewoon een baggernummerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je:
a) te oud
b) te jong
c) ging je begin deze eeuw niet stappen
Doorstrepen wat niet van toepassing is
Oh, da's vervelend als je zo last minute wakker wordtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Yup, nu maar even rustig aan de koffiequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's vervelend als je zo last minute
wakker wordt
Sterktequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Dank jequote:
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gewoon eerder in slaap vallen in het vervolg...
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekendquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |