wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?quote:
vervang hand door "jandino" en ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat ovor onchristelijk tijdstip joh?
[..]
boefje! voor straf haal ik straks alle electronica van je kamer af en ook je telefoon mag je 's nachts niet houden. je krijgt zo'n ouderwetse rinkelwekker. en dat voor 2 maanden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi, ik werd wakker toen, had de radio weer eens aan laten staan
Echt ver-schrik-ke-lijk....quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Jandino bij Giel, zo te horen. Ik denk dat ik nog liever m'n hand in een blender op de hoogste stand steek. *zap*
Ik heb vanmorgen in de auto gedeeltelijk naar Q geluisterd, die Jandino is zóóóóóóó irritant...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Ja maar geen enkel radiostation deed het hier (538, fresh FM, sky.fm, kickin' country)quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem lag dan ook niet bij jou op kantoor, maar aan de serverkant bij NPO.
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
Wat een draaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa idd...quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit.
Geen idee, ik ken die hele gast niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:13 schreef Cee het volgende:
quote:
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de koffie helpt me vanochtend niet echt om wakker te blijven
Neuh. Wat een ongein ook, is er ook een internationale mannnendag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:47 schreef borisz het volgende:
Hebben de dames de internationale al gezongen op deze internationale vrouwendag?![]()
ja maar het is zo leukquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch maar niet kroegquizzen op woensdagavond
quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Geen iPad?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt zo de pakjesgozer met een E-reader
ja, minder drinken zou wel verstandig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger naar huis of minder drinken dan?
Dat maakt toch niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je moet werken de volgende dag?
De Transformer Prime komt hier het huis inquote:
Ipad lijkt mij veel vervelender om boeken mee te lezen.quote:
Dan ben je:quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tyfusnummer is dit zeg. Vervuiling van de radiogolven
Het is gewoon een baggernummerquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je:
a) te oud
b) te jong
c) ging je begin deze eeuw niet stappen
Doorstrepen wat niet van toepassing is
Oh, da's vervelend als je zo last minute wakker wordtquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Yup, nu maar even rustig aan de koffiequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's vervelend als je zo last minute
wakker wordt
Sterktequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
Verdomme, schrik een half uur geleden wakker, kan bijna door naar m'n werk...
Goedemiddag
Dank jequote:
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gewoon eerder in slaap vallen in het vervolg...
Gaat normaal wel weer aardig, maar vannacht sloeg ik weer aan het piekeren... Daarnaast werk ik deze week teveel, vandaag dag 6 van 7. Bijna weekendquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Duurt 't nog steeds lang om echt in slaap te vallen? Ik begin zo langzamerhand weer iets van een ritme op te bouwen. Als ik eenmaal lig en nog wat lig te lezen, houd ik 't niet eens zo heel lang meer vol. Dit nog even volhouden en uiteindelijk zorgen dat ik een wat vroeger tijdstip heb om naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |