Ja, want Giel maakt al jaren geen leuke radioquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:15Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:57:07Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 07:56:58Zo, klaar met die Twitter-onzin. Nu weer even naar @astridislief en @rudymackay luisteren op Radio 6. reageer retweet
Die school is aardig vol zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:29 schreef borisz het volgende:
Ja ho we hebben het over het nova college. 1 van de slechtste scholen in de regio.
quote:
Idd...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef borisz het volgende:
[..]. Ik weet het niet meer. Tijd geleden dat ik er in de buurt was
.
Maar die school is zo slecht. Heb het weer aan mogen horen van een paar mensen. Éen van die mensen was over gestapt op een andere school omdat alles zo slecht geregeld was. In dit geval zat ging het over de horeca opleidingen.
Daarnaast kan je ook je HAVO/VWO er halen waarbij je alleen nog maar de vakken hoeft te doen die open staan, maar dan krijg je allemaal van die types die er geen zin in hebben en dan met mazzel die vakken halen.
Kortom allerlei diverse redenen om die school over te slaan.
Giel stijgt het afgelopen halfjaar anders ook behoorlijk, steile lijn omhoog.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:
Radiofreak heeft een analyse gemaakt van de ochtendshows
[ afbeelding ]
Alles blijft redelijk gelijk op radio 1 na en Veronica ten tijde van Jensen
snap de daling van Radio 1 niet zo of zijn alle Rob Trip fans ineens weggegaan bij radio 1?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:45 schreef borisz het volgende:
Radiofreak heeft een analyse gemaakt van de ochtendshows
[ afbeelding ]
Alles blijft redelijk gelijk op radio 1 na en Veronica ten tijde van Jensen
Religion is like a penis: it's fine to have one and be proud of it. But don't go waving it around in public, or shoving it down peoples throats.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
Kan iemand die rapmongool eindelijk eens een keer van de radio af trappen?
Misschien is dit wat voor je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest spontaan pissen...
Wat een zeikmuziek maakt die Jamer Blunt
Geen geluid hier op m'n PCquote:
Hallo lieverdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Hee Minthquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Schatje!quote:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaien
Pinjoo!!quote:
Dus toen ben je daar blijven staan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopen
Het is altijd tijd voor bier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |