Religion is like a penis: it's fine to have one and be proud of it. But don't go waving it around in public, or shoving it down peoples throats.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
Kan iemand die rapmongool eindelijk eens een keer van de radio af trappen?
Misschien is dit wat voor je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest spontaan pissen...
Wat een zeikmuziek maakt die Jamer Blunt
Geen geluid hier op m'n PCquote:
Hallo lieverdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Hee Minthquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Schatje!quote:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik Glennis zou horen zou ik me direct weer omdraaien
Pinjoo!!quote:
Dus toen ben je daar blijven staan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Lukte me niet meer, was gelijk goed wakker. Bovendien staat m'n wekker zo'n 5m buiten m'n bed, had geen zin in nog meer lopen
Het is altijd tijd voor bier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Stef Bosquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vinden.
Radioheadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Zo kaartjes voor Radiohead binnen, was weer een daverend succes bij de ticketmasterloterij met online wachtrijen en falende systemen
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchen![]()
Met zoals het hoort een rood wijntje erbij
Ik sta er nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dus toen ben je daar blijven staan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voor.
Jullie hebben tenminste een pauze, doen wij niet aan op het werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
InderdaadAltijd fijn
Hier is het een half uur je zooi naar binnenwerken en weer verder gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |