Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag isquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goed, ik wou hem niet maken, maar in het kader van: het is bijna weekend, maak ik hem toch:
Internationale vrouwendag... Als ze echt verwend willen worden, moeten ze maar langskomen![]()
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf vanquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als elke man zo over internationale vrouwendag denkt als jij, pleit ik er voor dat elke dag internationale vrouwendag is
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan de hele dag door batsen met iedereen... Krijg je vast een rauwe gleuf van
Vast welquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd.
SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...
Och, is 't er zo eentjequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
SC kennende ging het hem om het batsen, de rest is bijzaak
Nice, welke?quote:
Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
Toch nog best een geinig liedje, voor het songfestival
als je van mij zou zijn....quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwennen staat gelijk aan batsen? Ik dacht óók aan het brengen van kopjes thee, massages, boodschappen doen, m'n huishouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://michielveenstra.tu(...)n-avicii-ook-een-hit
Avicii in reverse. de zang is wel normaalklinkt best lekker
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik zit er niet zo in, als ik al iets meekrijg van het spektakel dan is het de puntentellingquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Best een geinig liedje maar juist niet voor het songfestival vind ik.
Wel als ze echt als indiaan gaan met zn allen![]()
Inclusief Trebble
als je geen fan bent moet je helemaal je mond houdenquote:
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames...het is Treble. met 1 b. duidelijk?
tjongejonge, stelletje nitwits
en dat is dus met 2 keer de s.quote:
Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is dus met 2 keer de s.
zucht....
knielen vrouw!quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, krijg de hik en dikke doei!!
*opstandig is*
Been th...quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op, zak hooi, het is vrouwendag!!![]()
En wat weet ik er nou van? Ben niet bepaald hun grootste fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |