Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff is het al tijd voor bier? Ik wil het weekend inluiden
Stef Bosquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij Papa van Stef Bos kon ik nog als de tering naar de wekkerradio rennen voor een snooze, Afscheid van Glennis heeft mij doen opstaan
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een lunch in Zuid-Frankrijk. Toch anders dan de vette kibbeling die we zo weer hier in de kantine vinden.
Radioheadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Zo kaartjes voor Radiohead binnen, was weer een daverend succes bij de ticketmasterloterij met online wachtrijen en falende systemen
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik bij onze fabriek in Frankrijk op bezoek was, was het idd goed lunchen![]()
Met zoals het hoort een rood wijntje erbij
Ik sta er nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dus toen ben je daar blijven staan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had ik gisteren ook. En niet slechts een half uurtje pauze. Daar nemen ze er iig de tijd voor.
Jullie hebben tenminste een pauze, doen wij niet aan op het werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
InderdaadAltijd fijn
Hier is het een half uur je zooi naar binnenwerken en weer verder gaan
Jaquote:
Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
Intrepdingesen, jullie zijn verwarrend qua username!!
ontzettend jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
Intrepdingesen, jullie zijn verwarrend qua username!!
Nooit meegekregen! Zit mobiel en zie geen plaatjes onder de namen staan, dacht dat een van jullie zichzelf quotetequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hoe vaak die discussie al wel niet gevoerd is
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De saaiheid van dit radioprogramma. #moetverfilmd
Vind ik niet, ik mag graag luisteren! Is een van de programma's waarvan ik het geleuter ook graag volgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |