Op voorhand toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Want Apoel had maar met 1-0 verloren, dus de kans was groot dat ze doorgingen.
Zagreb was kansloos.
Guidetti?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
Pokkejong.. Titel moest zijn:
Feijenoordjeugd!!!!
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit moest ik even doen. Anders hadden we een Ajax-omkoping-TT.
Voor mij zijn jullie allemaal gelijkquote:
lofe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
waar staat die lf dan voor, als het niet life betekent?
Nee, ik vind je gewoon een irritante lul.quote:
Wel origineelquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, ik vind je gewoon een irritante lul.
Als er 1 is die aan die criteria voldoet ben jij het wel.quote:
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
Op naar Europese Top met Cruijff.
1992-1996 here we come!
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
Lofe is Hongaars voor Paardachtigen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel origineel![]()
lofe is trouwens Duits voor witlof
Wat is jouw issue ineens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan die criteria voldoet ben jij het wel.
Met je moodswings.
Jeugd van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?
Waarschijnlijk breken er de komende 5 jaar 3 aardige jeugdspelers door en is dat vervolgens de grootse visie van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
De deceptie wordt erg groot voor jullie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]___!
Deze man.....
El Salvador kan alles
Dat dus. Ajax 1995 zal NOOIT meer gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk breken er de komende 5 jaar 3 aardige jeugdspelers door en is dat vervolgens de grootse visie van Cruijff
2995.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus. Ajax 1995 zal NOOIT meer gebeuren.
Ja.....het is de jeugd van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus.
/insert "dankzij Cruijffjeugd speech
Weet zijn vrouw dat? Dat hij zoveel vrouwen genomen heeft?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
Wereldbeker herrr we cumquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die gouden generatie bij ajax kwam toch voort uit het feit dat er een paar jaar daarvoor een enorme financiële crisis was en men daardoor noodgedwongen was jeugdspelers door te selecteren?
Een beetje zoals Feyenoord nu?
Ze merken t vanzelf joh. Armen over elkaar en afwachten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Alleen zulke lachwekkende uitspraken zouden mij genoeg reden lijken om die Cruijff zo ver mogelijk bij je club vandaan te houden.
Onder andere ja, maar het was de jeugdopleiding die Cruijff had opgezetquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die gouden generatie bij ajax kwam toch voort uit het feit dat er een paar jaar daarvoor een enorme financiële crisis was en men daardoor noodgedwongen was jeugdspelers door te selecteren?
Een beetje zoals Feyenoord nu?
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze merken t vanzelf joh. Armen over elkaar en afwachten.
Dat dus joh. Fout maakten wij ook met duo Been(hakker)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserze komen er nog wel achter.
Jaren van ellende? Rot toch op joh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserze komen er nog wel achter.
Voor ons wel, we zijn verwend. We hebben niet voor niets 30 titels.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaren van ellende? Rot toch op joh.
Elke keer top 2/3 spelen, boehoe wat een ellende.
Nou nou, tis wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor ons wel, we zijn verwend. We hebben niet voor niets 30 titels.
Het probleem lijkt mij dat jeugdspelers tijd nodig hebben om naar een bepaald niveau toe te groeien. En als je als Ajax elk jaar wilt domineren dan krijgen ze die tijd niet, dan moeten ze direct mee kunnen in een kampioenswaardig elftal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onder andere ja, maar het was de jeugdopleiding die Cruijff had opgezet. Van Gaal heeft het later met Adriaanse veranderd.
Dat zei ik al maar je ontkende het. Geen nut om dit in het Feyenoord topic te postten maar je gelijk halen is altijd lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi die beelden van Smolarek bij DWDD![]()
HCS als sponsor dus dat was de crisisperiode, Kuip was verdomde leeg
Dat zal moeilijk worden, ik ben al blij als ze gewoon weer beter gaan voetballen en dat geldt niet voor Ajax maar voor alle clubs in NLquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.
Toen zat in heel nederland geen hond.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
>
[..]
Dat zei ik al maar je ontkende het. Geen nut om dit in het Feyenoord topic te postten maar je gelijk halen is altijd lekker
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zat in heel nederland geen hond.
Wellicht maar De Meer was dan ook een klein stadion en het staat los van deze discussie want volgens Feyenoorders is dat zowat nog steeds het geval.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Bij ajax ook maar 10k gemiddeld. Maar t viel wel op
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Ik ga tukken. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Als ik nu een scherpe reactie geef kom je zeker gewoon weer terug?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Take a seatquote:
Lekker aan de ganja?quote:
Terecht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze hasj willen verbieden
IT'S A TRAP!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom zo uit de shop gerolllt kwam de politie nog tegen.
Ja wat wil je om 12 uur moet je de shop uit heb je net een joint opgestoken. rook je buiten verder staan ze daar achter het hoekje .. mocht doorlopen van ze.
Dat klopt ook wel als het om betalende toeschouwers gaat, dat ze niet komen is wat andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Ja ach flikkers..,quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Het zal mij verder aan m'n reet roesten wie er meer supporters heeft. Qua stadionbezoek uit en thuis staat Feyenoord gewoon op 1. Maar deze discussie is ook al zo'n 100 keer gevoerd hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Hoop blabla is het!
Snap dat het voor je verzuurde kakkerlakkenhartje van je moeilijk te begrijpen is dat Ajax groter en succesvoller is maar daar hebben er hoop van jullie last van, dat 2e plaats syndroom.
Ajax heeft meer supporters blijkt er onderzoek maar ze vergetens ons boehoe
blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verder aan m'n reet roesten wie er meer supporters heeft. Qua stadionbezoek uit en thuis staat Feyenoord gewoon op 1. Maar deze discussie is ook al zo'n 100 keer gevoerd hier.
Gelulquote:
Jawel.quote:
Daar zit ook gelijk het hele euvelquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel als het om betalende toeschouwers gaat, dat ze niet komen is wat anders
De helft zelfs?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jawel.
Bij ajax berekenen ze de toeschouwers op basis van aantal verkochte SCC's. Wat er een heleboel zijn, alleen jammer dat de helft structureel wegblijft
joden lopen altijd weg tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De helft zelfs?
Het wordt als maar mooier met jullie
Het is ook nooit goed hequote:
Waarom gelijk zo dom doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Hoop blabla is het!
Snap dat het voor je verzuurde kakkerlakkenhartje van je moeilijk te begrijpen is dat Ajax groter en succesvoller is maar daar hebben er hoop van jullie last van, dat 2e plaats syndroom.
Ajax heeft meer supporters blijkt er onderzoek maar ze vergetens ons boehoe
In heereveen zelfs manquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
joden lopen altijd weg toch
dat weten ze zelfs in eindhoven
Is geen echte fittie joh.quote:
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheidquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo dom doen?Maar, wat ik ermee wil zeggen is dat zo'n lijstje dus klinklare onzin is maar dat daarmee wel de hele wereld in de zeik genomen word. Heel Europa denkt nu dat er bij Ajax met afstand de meeste mensen op de tribunes zitten terwijl dat dus niet het geval is. Ajax meer supporters? Het is maar wat je onder supporters verstaat......
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar zit ook gelijk het hele euvelAjax neemt in feite de boel in de maling met de toeschouwersaantallen die ze opgeven.
Zo danquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen echte fittie joh.
Je moest vroeger eens lezen die nep-ruzies van steven en mij.
we kregen er zelfs notes voor
Het scheelt ook zoveel. 2puntenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheid
Snap dat je door een feyenoordbril kijkt maar doe niet zo zuur wanneer ajax hoger staat
Heey GGMM iemand om mee te praten...,quote:
Nee zo tellen ze alleen bij ajax. Caland had er laatst trouwens een statistiek van die deze stelling bewees.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.
Ik vind je een beetje verzuurd de laatste tijd. Gaat alles wel goed thuis?quote:
Het gaat mij er helemaal niet om dat Ajax hoger staat in dat. Het gaat mij erom dat het het niet de waarheid is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheid
Snap dat je door een feyenoordbril kijkt maar doe niet zo zuur wanneer ajax hoger staat
Nee hoor. Bij Feyenoord sowieso niet en volgens mij bij zo'n beetje elke Eredivisieclub niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.
Moe. Moet eigenlijk nog met m'n studie aan de slag, maar geen zin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey GGMM iemand om mee te praten...,
Hoe is het jong ?
Schamen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het scheelt ook zoveel. 2punten![]()
Jullie moeten je kapot schamen.
Ik ben niet verzuurd, klootzak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje verzuurd de laatste tijd. Gaat alles wel goed thuis?
quote:
Ach man, wij spelen toch al jaren met een veredeld jeugdelftal. Jongste elftal van de Eredivisie zelfs. Wat een goedkope smoes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schamen?
Af en toe leek het net de a1van ajax
Hmmn best kut eigenlijk..., Moet morgen werken maar kan niet slapen...,quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moe. Moet eigenlijk nog met m'n studie aan de slag, maar geen zin.
En met jou?
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schamen?
Af en toe leek het net de a1van ajax
Past ook lekker in de Cruijff-filosofiequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?
Hadden jullie maar rijker moeten zijn stelletje stink havenslavenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, wij spelen toch al jaren met een veredeld jeugdelftal. Jongste elftal van de Eredivisie zelfs. Wat een goedkope smoes.
GAM is verderopquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk lekker blazen bij Sons of Gunsm240 en een mark-19 grenade launcher
Jij had het erover dat het net de a1 leek..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Hij heeft het over schamen en dat doe ik niet, jullie wel dan?
Lekker boeiend of je van het spel genietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
Ik zal altijd voor Ajax blijven maar genieten van het spel doe ik een uitzondering daargelaten al heel lang niet meer
Je mist het hele punt stomme neus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hadden jullie maar rijker moeten zijn stelletje stink havenslaven
Scherpquote:
Speel je tegen de computer of online?quote:
Puntneus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het hele punt stomme neus.
Online uiteraard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speel je tegen de computer of online?
Heb je ps3?quote:
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je ook maar een écht spel spelen
PES
Sinds pes6 kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je ook maar een écht spel spelen
PES
Nee gewoon loopneus. Pas maar op dat je er tijdens het rennen niet over struikelt zo een of andere stinkgracht inquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.
Neus in de lucht, dat is gratisquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon loopneus. Pas maar op dat je er tijdens het rennen niet over struikelt zo een of andere stinkgracht in
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barcaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Lekker boeiend of je van het spel geniet
Ga je ook fluiten als ze een keer slecht spelen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barca
Lekker eerlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
Doen we keertje ajax- fc kakkerlak
nee xbox.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
Online speel ik niet vanwege de nieuwe besturing..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Typisch het volgende:
Fifa 12.Van divisie 10 in een keer naar divisie 1, om vervolgens nu elke keer weer terug te vallen naar 5 en weer langzaam omhoog te gaan. Wazig spel.
Als ze Guidetti op de PS wel geupdate hebben neem ik deze ook vast aan. Op de Xbox was hij 73 of zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.
Evengoed kun je wel winnen hoor. Vermeer is echt nog slechter dan Mulderquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker eerlijk.3 ster tegen overpowered Ajax met 4 sterren.
Ik win zovaak met kleine clubs van grotequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker eerlijk.3 ster tegen overpowered Ajax met 4 sterren.
De nieuwe besturing is juist baas, onderscheidt de losers van de mensen die er wél wat van kunnen. Zonder is het veel te makkelijk verdedigen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Online speel ik niet vanwege de nieuwe besturing..
Maar ben zondag weer met de Serie A begonnen.
ik speel Napoli maar maak iedereen met 6-0 in..
oke manquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik win zovaak met kleine clubs van grote
Heb je fifa12?quote:
Ja maar speel met oude besturing .quote:
Ik ga (bijna) niet meer maar dat heb ik hier al een keer eerder uitgelegd, maar toen ik wel altijd ging was het vrij normaal om te schelden als iemand een foute pass gaf ja, fluiten kan ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je ook fluiten als ze een keer slecht spelen?Of zit je niet in het stadion?
Is dat niet gewoon zijn iq?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze Guidetti op de PS wel geupdate hebben neem ik deze ook vast aan. Op de Xbox was hij 73 of zo
Heb altijd PES gespeeld, maar de laatste jaren liggen ze gewoon zwaar achter op FIFA. Hoopte dat dat dit jaar anders was, maar niks is minder waar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
En dan wel Fifa spelen, over pauperspellen gesproken
Oke gaan we binnekort ff potje doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar speel met oude besturing .
Het gaat erom dat er gewonnen word met wat voor spel dat word gedaan kan me werkelijk m'n reet roesten, zeker als het m'n eigen club betreft. Barca speelt dan ook geen mooi voetbal imo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barca
Dat zegt dan wel wat over janette vertonghen als hij die alsnog in de zeik kan nemen.quote:
Neger wat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca speelt dan ook geen mooi voetbal imo.
Wat heeft het zusje van ermee te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel wat over janette vertonghen als hij die alsnog in de zeik kan nemen.
Ik vind het wel lekker spelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut nieuwe besturing bij Fifa.. Fifa 98 speelde toch het lekkerst..
Dat je beide spitsen meer dan 100 doelpunten maakte nostalgie..,
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb altijd PES gespeeld, maar de laatste jaren liggen ze gewoon zwaar achter op FIFA. Hoopte dat dat dit jaar anders was, maar niks is minder waar.
Rare denkbeelden hou jij er op na. Toegegeven, ik moet er wel vaak om lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.
PES staat juist bekend als arcade en Fifa als 'echte' simulatie van het spelletje hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.
Enige Fifa waar ik wel aan een stuk door gespeeld heb. In de zaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut nieuwe besturing bij Fifa.. Fifa 98 speelde toch het lekkerst..
Dat je beide spitsen meer dan 100 doelpunten maakte nostalgie..,
Die is voor Ajax?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef Typisch het volgende:
Ik ging toen altijd mijn pa uitlachen als ik Ajax met 30-0 had opgerold met Feyenoord waar ik elke speler 99 oid had gemaakt.Mooie tijden die oude fifa's.
Ja.quote:
Lekker voor jequote:
Hee thanks!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker aan de ganja?
en dan te bedenken dat ze hasj willen verbieden
Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Stevennou ging ik naar GAM en nu zit ik steam te downloaden, zit ik dadelijk weer met een tijdelijke gameverslaving.
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
PES staat juist bekend als arcade en Fifa als 'echte' simulatie van het spelletje hoor.
Zelfs met dit kijk jij door een fanboybrilquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!
Enige waar Fifa goed in is is de licenties, maar een fatsoenlijk voetbalspel maken.....
Wat een rare gedachten/mening heb jij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!
Enige waar Fifa goed in is is de licenties, maar een fatsoenlijk voetbalspel maken.....
Ja heerlijke fifa was dat.. Daarna werd het eigenlijk steeds meer kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Enige Fifa waar ik wel aan een stuk door gespeeld heb. In de zaal
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs met dit kijk jij door een fanboybril
Want? Qua gameplay is PES zoveel malen beter. Hoe ze het echte spelletje benaderen, heerlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een rare gedachten/mening heb jij.PES6 was nog tof, met über Adriano die alles erin schoot.
Moet je wrokko morgen?quote:
Ja man, 7.30 richting zwollequote:
Dat zie je vooral aan de graphics. Echt PES lijkt nergens opquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet toegeven toen ik een keer Pes speelde.., Had ik veel meer het oude Fifa gevoel.. dan bij Fifa..,
Net een heerlijke one night stand met een verboden vrouw...,
Ja zo jammer dat mijn laptop FM12 niet meer aankan..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar zijn zowel Fifa als PES niks bij
Gedaanquote:
Gewoon jonko roken en niet gaan johquote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat mijn laptop FM12 niet meer aankan..
Ik speelde dat soms echt tot diep in de nacht...
Dat bedoel ik dus. :pquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
[..]
Want? Qua gameplay is PES zoveel malen beter. Hoe ze het echte spelletje benaderen, heerlijk!
1e dagquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon jonko roken en niet gaan joh
Daarom autoquote:
Klopt ja. Erg hinderlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Footballmanager was vroeger leuker.
Nu niet meer met al die zaakwaarnemers
Ja maar dat is in het echt ook zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Footballmanager was vroeger leuker.
Nu niet meer met al die zaakwaarnemers
Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zie je vooral aan de graphics. Echt PES lijkt nergens op
Wat ben je aan het downloadenquote:
Hee gaafquote:
Succes morgen pikquote:
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.quote:
Wij kregen het als kado bij ECI..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hier is ooit geld voor betaald. Door iemand...
Thanks ouwequote:
Football Manager is erg goed als je snel eenzaam wilt worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. :p
En ja, Football Manager is vele malen toffer. Maar niet om tegen maten te spelen, dan is dat dodelijk saai.
Veel plezier man ! Engeland was het toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.
Dit dus. Lekker boeiend dat de graphics van Fifa misschien net iets mooier zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...
Bij Fifa zo een haat gekregen aan bepaalde slordigheden.. Soms sta je vlak bij het doel druk je op pass schieten de spelers toch op doel.. frustrerend.. al win ik tegenwoordig alles met 6-0 speel nu met Napoli heerlijke aanvallers .. constant hoge bal . . aannemen en dan ben je weg .. schieten bam doelpunt.
deze was ook gaaf:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
OngeevenaardWat zou ik die nog graag een keer willen spelen
Ik morgenavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.
Ja, best veel zin in. Lang geleden met maten weekendje weg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel plezier man ! Engeland was het toch?
Voetbal kijken ook nog?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, best veel zin in. Lang geleden met maten weekendje weg.
Ik heb dat spel... gehad...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij kregen het als kado bij ECI..
Ken je het spel? met animaties van : Emile Ratelband, Cruijf en Prins Bernhard als je staff waar je dan gesprekjes mee moest voeren. Liep altijd uit op dronken Kluivert die de bus bestuurde en sex in het zwembad..
Ondertussen ging je halve team boos naar huis en moest je in het spel het WK zien te winnen.
CM2 speelde ik met mijn Pa... al was ik altijd Feyenoord en hij Go Ahead Eagles ofzo en dan kocht ik altijd zijn spelers wegquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
deze was ook gaaf:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is het betere werk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mijn werk naar HongKong en China
Jij ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk.
Have fun.
PES heb ik gespeeld maar zaten anders ook veel neppe dingen in. Zoals (wat vaak gebeurde) dat een speler van de tegenstander een vrije trap namen vanaf eigen helft en dat jouw verdediger hem dan in eigen goal koptequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...
Bij Fifa zo een haat gekregen aan bepaalde slordigheden.. Soms sta je vlak bij het doel druk je op pass schieten de spelers toch op doel.. frustrerend.. al win ik tegenwoordig alles met 6-0 speel nu met Napoli heerlijke aanvallers .. constant hoge bal . . aannemen en dan ben je weg .. schieten bam doelpunt.
Ergens bij een familielid misschien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb dat spel... gehad...![]()
Inderdaad, Bernard met dat accent.![]()
Inmiddels al lang bij het oud vuil, ben ik bang. Jij hebt 'm nog?
Dat spel was echt epic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij kregen het als kado bij ECI..
Ken je het spel? met animaties van : Emile Ratelband, Cruijf en Prins Bernhard als je staff waar je dan gesprekjes mee moest voeren. Liep altijd uit op dronken Kluivert die de bus bestuurde en sex in het zwembad..
Ondertussen ging je halve team boos naar huis en moest je in het spel het WK zien te winnen.
Beste CM ooit is toch 01/02quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
deze was ook gaaf:
[ afbeelding ]
Dit dus ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Lekker boeiend dat de graphics van Fifa misschien net iets mooier zijnHet is een game dus gaat het om de gameplay en dan komt Fifa toch echt niet in de buurt van het briljante PES
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
CM2 speelde ik met mijn Pa... al was ik altijd Feyenoord en hij Go Ahead Eagles ofzo en dan kocht ik altijd zijn spelers weg.. Hij gaf me toen al tips hoe ik goeie spelers uit de Toto divisie kon vinden.. altijd gebruikt nog in die games...
al bood ik zo Gerard Wiekens een beter contract aan dan hij en toen werd ie kwaad
Er zitten inderdaad weleens van die kleine wtf momentjes in dat je echt denkt hoe kan dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PES heb ik gespeeld maar zaten anders ook veel neppe dingen in. Zoals (wat vaak gebeurde) dat een speler van de tegenstander een vrije trap namen vanaf eigen helft en dat jouw verdediger hem dan in eigen goal kopte
Ik heb bij de nieuwere fifa's echt het idee dat je zo moet spelen zo als het spel wil dat je speelt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PES heb ik gespeeld maar zaten anders ook veel neppe dingen in. Zoals (wat vaak gebeurde) dat een speler van de tegenstander een vrije trap namen vanaf eigen helft en dat jouw verdediger hem dan in eigen goal kopte
Haha en lotingen waren/zijn ook altijd vet. Helemaal in spanning welke club je gaat loten. Van tevoren bedenken welke clubs je wel en niet wil loten en dat er dan steeds minder overblijven en dan bij elke thuis club hopen dat je m wel of niet loot..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Of gewoon tegen elkaar spelen en dan de wedstrijd beiden op het puntje van de stoel volgen. Mijn broertje nam Real en ik Barca en dan liepen we zo een heel seizoen door.
Omstebeurt spelers kopen, wisselen van stoel behalve als je tegen elkaar speeldeO zo gaaf man
Sinds Fifa99 mis ik elk gevoel bij die game. Gewoon... leeg...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad weleens van die kleine wtf momentjes in dat je echt denkt hoe kan dit.Maar voor de rest is het gewoon zo heerlijk vloeiend en realistisch ik kan me echt niet voorstellen dat mensen Fifa boven een PES verkiezen maar misschien is dat ook alleen maar goed, immers concurrentie houd de makers scherp
Become a legend toch? Hoewel ik dat best vet vind speel ik eigenlijk alleen maar Online Master League echt verslavend..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit dus ook.![]()
"Feel" & "Atmosphere" -- daar begint een goede game mee.![]()
Je had twee PES-versies geleden een modus waarin je één speler was - steeds beter werd. Je kon het uiterlijk kiezen en online in een team spelen. Ik had een Mokotjo-achtige jongen van 1 meter 53 die alleen maar fantastische passes gaf vanaf het middenveld. Konden die andere drie voorin staan om goals te maken met hun reuzen. Zo sociaal ben ik wel.![]()
Had je ook allemaal verschillende debiele celebraties. Dat was leuk.
Na elke wedstrijd had je een praat ronde.., Eerst Jack als Pers.. Johan als assistent. Emile als arts en dan Bernard als Bobo...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat spel was echt epic.Kon je toen ook niet iets in de thee van de tegenstander doen ofzo en je had iets met bobo's ofzo..?
[..]
Ik kan het niet beter beschrijven. Het gevoel dat ik bij PES wel heb mis ik gewoon bij Fifa.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sinds Fifa99 mis ik elk gevoel bij die game. Gewoon... leeg...![]()
Alle versies daarvoor heb ik met veel plezier gespeeld.
Dat ja. Met drie opgefokte Duitsers voor je in een 4-2-4 systeem passjes geven. Één iemand mocht dan de opstelling maken, dus je kon ook iemand linksback zetten om hem te pesten. En iedereen in de chat tegen elkaar zeuren dat hij in de spits moest.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Become a legend toch? Hoewel ik dat best vet vind speel ik eigenlijk alleen maar Online Master League echt verslavend..
Verbetering van Fifa 12 tov 11 is dat passes niet meer altijd aankomen. De bal dus dom naar voren trappen heeft totaal geen zin. Bij PES komt ELKE bal aan, totaal niet realistisch. Ik heb een filmpje die laat zien wat ik bedoel:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bij de nieuwere fifa's echt het idee dat je zo moet spelen zo als het spel wil dat je speelt.
Bijvoorbeeld als je sprint langs de lijn.., lopen je spelers altijd de bal er uit... Welke prof kan er nou niet langs de lijn rennen!? als ik wil sprinten langs de lijn wil ik sprinten.. nu lopen ze de bal er uit als amateurs van de eerste klasse c1..
Nee de game verlangt ook echt van je dat je op een bepaalde manier speelt ,, Als je die doorhebt dan win je alles tikkie takkie voetbal en hoge ballen in de loop.. bij Pes heb ik meer het idee dat je zelf kan bepalen hoe je speelt en dat voelde voor mij realistischer aan.. En toch heb ik wel Fifa 12 en geen pes.
Dat dat allemaal mocht toen. Ik zie die "animaties" nog precies voor me - dan werd het een soort point en click adventure met desastreuze gevolgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na elke wedstrijd had je een praat ronde.., Eerst Jack als Pers.. Johan als assistent. Emile als arts en dan Bernard als Bobo...
Moest je onzin vragen beantwoorden die altijd voor boze spelers of een lege kas zorgde als je niet oppast. Johan ging ook altijd in de dugout zitten coachen zogenaamd om je plek te pikken en Bernhard liet Kluivert dronken de bus besturen. En minder van die ongein.. een uniek voetbal spel wel eigenlijk hoe slecht ook.
PES is veel meer op gevoel dan FIFA. Gevoelsmensen zullen eerder voor PES keizen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
PES is singleplayer wel leuker, maar online zéker niet imo. En ik speel maar 2 seizoenen offline om het spel onder de knie te krijgen.
Idd, dat gevoel is met Footballmanager toch wel een beetje verdwenen. Eerlijk gezegd zijn er teveel dingen om rekening mee te houden tegenwoordig. Zowel zakelijk als finciaieel als ook in de trainingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha en lotingen waren/zijn ook altijd vet. Helemaal in spanning welke club je gaat loten. Van tevoren bedenken welke clubs je wel en niet wil loten en dat er dan steeds minder overblijven en dan bij elke thuis club hopen dat je m wel of niet loot..
Ultimate team heb ik in Fifa 11 gespeeld..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verbetering van Fifa 12 tov 11 is dat passes niet meer altijd aankomen. De bal dus dom naar voren trappen heeft totaal geen zin. Bij PES komt ELKE bal aan, totaal niet realistisch. Ik heb een filmpje die laat zien wat ik bedoel:
Nooit eens een pass die onderschept wordt? Of een bal die faliekant de tribunes invliegt? Nee dat is bij Fifa beter geregeld. Daarnaast heb je ook Ultimate Team wat fucking epic is. En veel meer spelers.
Wat jij bedoelt herken ik wel een beetje trouwens... Maar is deels ook logisch, immers elk team (ook in real life)speelt vanuit een bepaalde filosofie. Dus als je met Barcelona gaat moet je niet met voorzetten vanaf de zijkant komen en dan raar staan te kijken dat kabouters Messi en Villa ze er niet inkoppen. Arsenal of Bayern is dat veel beter.
En de extreem goede spelers zoals Ronaldo, Robben en Messi kunnen vanuit het niets een goal maken via een solo-actie. Terwijl dat met een Pique of Badstuber veel minder snel zal lukken. Dat is realistisch.
Davilex (bestaan die nog?) bracht zelfs dingen als "Supermarkt Winkelwagen 2000" en "Koninklijk Huis Manager" uit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Davilex had sowieso van die vage spellen.. A2 racer was ook zo absurd.
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To Madeiroquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd, dat gevoel is met Footballmanager toch wel een beetje verdwenen. Eerlijk gezegd zijn er teveel dingen om rekening mee te houden tegenwoordig. Zowel zakelijk als finciaieel als ook in de trainingen.
Misschien wel realistischer, maar het ontneemt wel je spelplezier als je als manager 2 uur bezig bent voor een wedstrijd met randzaken.
En al die teambesprekingen en opmerkingen vs je tegenstanders zijn ook irritant. Vooral als je 32 wedstrijden lang hetzelfde gelul moet houden omdat je anders je spelers demotiveert
Rating systeem is zwaar gaar idd. Met Feyenoord winnen in Europees verband tegen matige clubs is al geen doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ultimate team heb ik in Fifa 11 gespeeld..
Maar van mij hoeft een game niet elke keer zoveel in besturing te veranderen..,
Bij Fifa is het elk jaar weer raak.. Ik heb nu pas weer Fifa 12 opgepakt en omdat ik Napoli geweldig vind win ik echt alles.. maar man wat heeft dat lang geduurd... in het begin ben ik altijd weer zo snel fifa moe... En waar ik me bij Fifa ook al jaren aan stoor is het rating systeem en het gebrek aan aandacht voor de eredivisie.... een Bruno Martins Indi van in de 60... kom op zeg.. terwijl Football Manager zit er bijna nooit naast..
Tegenwoordig heb je Astragonquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Davilex (bestaan die nog?) bracht zelfs dingen als "Supermarkt Winkelwagen 2000" en "Koninklijk Huis Manager" uit.![]()
Nederlanders..
Haha iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To MadeiroMooiste was ook dat je dan zo'n spelertje die je altijd kocht uit de derde divisie van Zweden op ziet duiken in de absolute top en dat je hem dan voor jou gevoel 'ontdekt' hebt, mooi man.
Wat ik gaaf vond om spelers zo te paaien dat je bij favoriete personeel stond..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te uitgebreid inderdaad, al speel ik het nog steeds wel dagelijks en met heel veel plezier. Maar dat gevoel wat je bij de oudere Championship Managers had heb ik niet meer. Ook de absolute helden die je toen had mis ik nu een beetje. De Mihalcea's de Kallstroms de Vasiljuks de Bakircioglus en niet te vergeten de absolute eindbaas To MadeiroMooiste was ook dat je dan zo'n spelertje die je altijd kocht uit de derde divisie van Zweden op ziet duiken in de absolute top en dat je hem dan voor jou gevoel 'ontdekt' hebt, mooi man.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je Astragon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas!quote:
Heel herkenbaar dit, steeds wisselen van stoel als de ander aan de beurt was met transfers, en als hij net een matige speler bekeek snel hem aanmoedigen om te kopen, zodat jij weer aan de beurt was om een goedkope betere speler te halenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Of gewoon tegen elkaar spelen en dan de wedstrijd beiden op het puntje van de stoel volgen. Mijn broertje nam Real en ik Barca en dan liepen we zo een heel seizoen door.
Omstebeurt spelers kopen, wisselen van stoel behalve als je tegen elkaar speeldeO zo gaaf man
1.6? Geweldig spel, altijd op middelbare school in tussenuren spelen met z'n 10en, was prachtigquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
Tering zit alweer hele tijdCS te spele
arbeit macht frei.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Damn wat is het overdag saai in dit dorp...
Laten we het op Auschwitz houden, maar je week is snel gegaan? Of negeer je het doktersadvies momenteel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit nog 1 dag thuis... Arbeit macht frei, das Buchenwald toch?
Beetje van beiden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het op Auschwitz houden, maar je week is snel gegaan? Of negeer je het doktersadvies momenteel.
En theresienstadt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit nog 1 dag thuis... Arbeit macht frei, das Buchenwald toch?
Zou uniek zijnquote:
verwacht dat Valencia korte metten maakt met PSV. Twente 0-0 pf 1-0 winst en az kweenie volg ik niet.quote:
Ja, maar dat denkt iedereen. Oehhh KJH is er niet bij en Twente heeft dik van PSV gewonnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef Psv iig het minste kans. Schalke mist bijvoorbeeld ook Huntelaar nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |