Is dat niet gewoon zijn iq?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze Guidetti op de PS wel geupdate hebben neem ik deze ook vast aan. Op de Xbox was hij 73 of zo
Heb altijd PES gespeeld, maar de laatste jaren liggen ze gewoon zwaar achter op FIFA. Hoopte dat dat dit jaar anders was, maar niks is minder waar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
En dan wel Fifa spelen, over pauperspellen gesproken
Oke gaan we binnekort ff potje doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar speel met oude besturing .
Het gaat erom dat er gewonnen word met wat voor spel dat word gedaan kan me werkelijk m'n reet roesten, zeker als het m'n eigen club betreft. Barca speelt dan ook geen mooi voetbal imo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barca
Dat zegt dan wel wat over janette vertonghen als hij die alsnog in de zeik kan nemen.quote:
Neger wat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca speelt dan ook geen mooi voetbal imo.
Wat heeft het zusje van ermee te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel wat over janette vertonghen als hij die alsnog in de zeik kan nemen.
Ik vind het wel lekker spelenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut nieuwe besturing bij Fifa.. Fifa 98 speelde toch het lekkerst..
Dat je beide spitsen meer dan 100 doelpunten maakte nostalgie..,
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb altijd PES gespeeld, maar de laatste jaren liggen ze gewoon zwaar achter op FIFA. Hoopte dat dat dit jaar anders was, maar niks is minder waar.
Rare denkbeelden hou jij er op na. Toegegeven, ik moet er wel vaak om lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.
PES staat juist bekend als arcade en Fifa als 'echte' simulatie van het spelletje hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had dit jaar één potje met Fifa op de demo gedaan en ik heb m in de rust uitgezet. Heeft niets maar dan ook niets met voetbal te maken zo onrealistisch.
Enige Fifa waar ik wel aan een stuk door gespeeld heb. In de zaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut nieuwe besturing bij Fifa.. Fifa 98 speelde toch het lekkerst..
Dat je beide spitsen meer dan 100 doelpunten maakte nostalgie..,
Die is voor Ajax?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef Typisch het volgende:
Ik ging toen altijd mijn pa uitlachen als ik Ajax met 30-0 had opgerold met Feyenoord waar ik elke speler 99 oid had gemaakt.Mooie tijden die oude fifa's.
Ja.quote:
Lekker voor jequote:
Hee thanks!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker aan de ganja?
en dan te bedenken dat ze hasj willen verbieden
Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Stevennou ging ik naar GAM en nu zit ik steam te downloaden, zit ik dadelijk weer met een tijdelijke gameverslaving.
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
PES staat juist bekend als arcade en Fifa als 'echte' simulatie van het spelletje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |