Toen zat in heel nederland geen hond.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
>
[..]
Dat zei ik al maar je ontkende het. Geen nut om dit in het Feyenoord topic te postten maar je gelijk halen is altijd lekker
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zat in heel nederland geen hond.
Wellicht maar De Meer was dan ook een klein stadion en het staat los van deze discussie want volgens Feyenoorders is dat zowat nog steeds het geval.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Bij ajax ook maar 10k gemiddeld. Maar t viel wel op
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Ik ga tukken. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Als ik nu een scherpe reactie geef kom je zeker gewoon weer terug?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Take a seatquote:
Lekker aan de ganja?quote:
Terecht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze hasj willen verbieden
IT'S A TRAP!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom zo uit de shop gerolllt kwam de politie nog tegen.
Ja wat wil je om 12 uur moet je de shop uit heb je net een joint opgestoken. rook je buiten verder staan ze daar achter het hoekje .. mocht doorlopen van ze.
Dat klopt ook wel als het om betalende toeschouwers gaat, dat ze niet komen is wat andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Ja ach flikkers..,quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Het zal mij verder aan m'n reet roesten wie er meer supporters heeft. Qua stadionbezoek uit en thuis staat Feyenoord gewoon op 1. Maar deze discussie is ook al zo'n 100 keer gevoerd hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Hoop blabla is het!
Snap dat het voor je verzuurde kakkerlakkenhartje van je moeilijk te begrijpen is dat Ajax groter en succesvoller is maar daar hebben er hoop van jullie last van, dat 2e plaats syndroom.
Ajax heeft meer supporters blijkt er onderzoek maar ze vergetens ons boehoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |