Ik vind je een beetje verzuurd de laatste tijd. Gaat alles wel goed thuis?quote:
Het gaat mij er helemaal niet om dat Ajax hoger staat in dat. Het gaat mij erom dat het het niet de waarheid is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheid
Snap dat je door een feyenoordbril kijkt maar doe niet zo zuur wanneer ajax hoger staat
Nee hoor. Bij Feyenoord sowieso niet en volgens mij bij zo'n beetje elke Eredivisieclub niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.
Moe. Moet eigenlijk nog met m'n studie aan de slag, maar geen zin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey GGMM iemand om mee te praten...,
Hoe is het jong ?
Schamen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het scheelt ook zoveel. 2punten![]()
Jullie moeten je kapot schamen.
Ik ben niet verzuurd, klootzak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje verzuurd de laatste tijd. Gaat alles wel goed thuis?
quote:
Ach man, wij spelen toch al jaren met een veredeld jeugdelftal. Jongste elftal van de Eredivisie zelfs. Wat een goedkope smoes.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schamen?
Af en toe leek het net de a1van ajax
Hmmn best kut eigenlijk..., Moet morgen werken maar kan niet slapen...,quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moe. Moet eigenlijk nog met m'n studie aan de slag, maar geen zin.
En met jou?
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schamen?
Af en toe leek het net de a1van ajax
Past ook lekker in de Cruijff-filosofiequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee want bij Feyenoord lopen geen jeugdspelers in het 1e rond?
Hadden jullie maar rijker moeten zijn stelletje stink havenslavenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, wij spelen toch al jaren met een veredeld jeugdelftal. Jongste elftal van de Eredivisie zelfs. Wat een goedkope smoes.
GAM is verderopquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk lekker blazen bij Sons of Gunsm240 en een mark-19 grenade launcher
Jij had het erover dat het net de a1 leek..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Hij heeft het over schamen en dat doe ik niet, jullie wel dan?
Lekker boeiend of je van het spel genietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
Ik zal altijd voor Ajax blijven maar genieten van het spel doe ik een uitzondering daargelaten al heel lang niet meer
Je mist het hele punt stomme neus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hadden jullie maar rijker moeten zijn stelletje stink havenslaven
Scherpquote:
Speel je tegen de computer of online?quote:
Puntneus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het hele punt stomme neus.
Online uiteraard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speel je tegen de computer of online?
Heb je ps3?quote:
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je ook maar een écht spel spelen
PES
Sinds pes6 kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet je ook maar een écht spel spelen
PES
Nee gewoon loopneus. Pas maar op dat je er tijdens het rennen niet over struikelt zo een of andere stinkgracht inquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.
Neus in de lucht, dat is gratisquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon loopneus. Pas maar op dat je er tijdens het rennen niet over struikelt zo een of andere stinkgracht in
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barcaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Lekker boeiend of je van het spel geniet
Ga je ook fluiten als ze een keer slecht spelen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw visie over voetbal begrijp ik niet zo, winnen staat op 1 maar winnen met mooi voetbal is beter en mooi kan dus ook effectief voetbal zijn, hoeft niet meteen a la Barca
Lekker eerlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
Doen we keertje ajax- fc kakkerlak
nee xbox.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
Online speel ik niet vanwege de nieuwe besturing..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Typisch het volgende:
Fifa 12.Van divisie 10 in een keer naar divisie 1, om vervolgens nu elke keer weer terug te vallen naar 5 en weer langzaam omhoog te gaan. Wazig spel.
Als ze Guidetti op de PS wel geupdate hebben neem ik deze ook vast aan. Op de Xbox was hij 73 of zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Caland speel je ps3?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die had ik gekocht. na 2 maanden in de prullenbak gegooid. Pauperspel zeg.
Evengoed kun je wel winnen hoor. Vermeer is echt nog slechter dan Mulderquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker eerlijk.3 ster tegen overpowered Ajax met 4 sterren.
Ik win zovaak met kleine clubs van grotequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker eerlijk.3 ster tegen overpowered Ajax met 4 sterren.
De nieuwe besturing is juist baas, onderscheidt de losers van de mensen die er wél wat van kunnen. Zonder is het veel te makkelijk verdedigen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Online speel ik niet vanwege de nieuwe besturing..
Maar ben zondag weer met de Serie A begonnen.
ik speel Napoli maar maak iedereen met 6-0 in..
oke manquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik win zovaak met kleine clubs van grote
Heb je fifa12?quote:
Ja maar speel met oude besturing .quote:
Ik ga (bijna) niet meer maar dat heb ik hier al een keer eerder uitgelegd, maar toen ik wel altijd ging was het vrij normaal om te schelden als iemand een foute pass gaf ja, fluiten kan ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je ook fluiten als ze een keer slecht spelen?Of zit je niet in het stadion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |