Op voorhand toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Want Apoel had maar met 1-0 verloren, dus de kans was groot dat ze doorgingen.
Zagreb was kansloos.
Guidetti?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
Pokkejong.. Titel moest zijn:
Feijenoordjeugd!!!!
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit moest ik even doen. Anders hadden we een Ajax-omkoping-TT.
Voor mij zijn jullie allemaal gelijkquote:
lofe.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
waar staat die lf dan voor, als het niet life betekent?
Nee, ik vind je gewoon een irritante lul.quote:
Wel origineelquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, ik vind je gewoon een irritante lul.
Als er 1 is die aan die criteria voldoet ben jij het wel.quote:
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
Op naar Europese Top met Cruijff.
1992-1996 here we come!
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
Lofe is Hongaars voor Paardachtigen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel origineel![]()
lofe is trouwens Duits voor witlof
Wat is jouw issue ineens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan die criteria voldoet ben jij het wel.
Met je moodswings.
Jeugd van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat juist niet met ene L. van Gaal?
Waarschijnlijk breken er de komende 5 jaar 3 aardige jeugdspelers door en is dat vervolgens de grootse visie van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
De deceptie wordt erg groot voor jullie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]___!
Deze man.....
El Salvador kan alles
Dat dus. Ajax 1995 zal NOOIT meer gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk breken er de komende 5 jaar 3 aardige jeugdspelers door en is dat vervolgens de grootse visie van Cruijff
2995.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus. Ajax 1995 zal NOOIT meer gebeuren.
Ja.....het is de jeugd van Cruijffquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dus.
/insert "dankzij Cruijffjeugd speech
Weet zijn vrouw dat? Dat hij zoveel vrouwen genomen heeft?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Ajax
1992-1996 here we come!
Wereldbeker herrr we cumquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die gouden generatie bij ajax kwam toch voort uit het feit dat er een paar jaar daarvoor een enorme financiële crisis was en men daardoor noodgedwongen was jeugdspelers door te selecteren?
Een beetje zoals Feyenoord nu?
Ze merken t vanzelf joh. Armen over elkaar en afwachten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
Alleen zulke lachwekkende uitspraken zouden mij genoeg reden lijken om die Cruijff zo ver mogelijk bij je club vandaan te houden.
Onder andere ja, maar het was de jeugdopleiding die Cruijff had opgezetquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die gouden generatie bij ajax kwam toch voort uit het feit dat er een paar jaar daarvoor een enorme financiële crisis was en men daardoor noodgedwongen was jeugdspelers door te selecteren?
Een beetje zoals Feyenoord nu?
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze merken t vanzelf joh. Armen over elkaar en afwachten.
Dat dus joh. Fout maakten wij ook met duo Been(hakker)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserze komen er nog wel achter.
Jaren van ellende? Rot toch op joh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na zoveel jaren van ellende denk je niet meer na.. zelfs de eierboer zie je dan als de verlosserze komen er nog wel achter.
Voor ons wel, we zijn verwend. We hebben niet voor niets 30 titels.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaren van ellende? Rot toch op joh.
Elke keer top 2/3 spelen, boehoe wat een ellende.
Nou nou, tis wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor ons wel, we zijn verwend. We hebben niet voor niets 30 titels.
Het probleem lijkt mij dat jeugdspelers tijd nodig hebben om naar een bepaald niveau toe te groeien. En als je als Ajax elk jaar wilt domineren dan krijgen ze die tijd niet, dan moeten ze direct mee kunnen in een kampioenswaardig elftal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onder andere ja, maar het was de jeugdopleiding die Cruijff had opgezet. Van Gaal heeft het later met Adriaanse veranderd.
Dat zei ik al maar je ontkende het. Geen nut om dit in het Feyenoord topic te postten maar je gelijk halen is altijd lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi die beelden van Smolarek bij DWDD![]()
HCS als sponsor dus dat was de crisisperiode, Kuip was verdomde leeg
Dat zal moeilijk worden, ik ben al blij als ze gewoon weer beter gaan voetballen en dat geldt niet voor Ajax maar voor alle clubs in NLquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Riiiiiight.... Never gonna happen. Maar dat merk je vanzelf.
Toen zat in heel nederland geen hond.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
>
[..]
Dat zei ik al maar je ontkende het. Geen nut om dit in het Feyenoord topic te postten maar je gelijk halen is altijd lekker
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zat in heel nederland geen hond.
Wellicht maar De Meer was dan ook een klein stadion en het staat los van deze discussie want volgens Feyenoorders is dat zowat nog steeds het geval.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Bij ajax ook maar 10k gemiddeld. Maar t viel wel op
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Typisch het volgende:
Ach, De Kuip van nu zat zelfs (zo goed als) vol na een 10-0 oorwassing en de 15e plek. Daar hecht ik meer waarde aan dan al die tijd geleden.
Ik ga tukken. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Als ik nu een scherpe reactie geef kom je zeker gewoon weer terug?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens daarom haal ik mijn gelijk al stelt het heel weinig voor ook hier en niet in het Feyenoord topic met zo'n titel. Maar ik ben weer weg adios.
Take a seatquote:
Lekker aan de ganja?quote:
Terecht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze hasj willen verbieden
IT'S A TRAP!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom zo uit de shop gerolllt kwam de politie nog tegen.
Ja wat wil je om 12 uur moet je de shop uit heb je net een joint opgestoken. rook je buiten verder staan ze daar achter het hoekje .. mocht doorlopen van ze.
Dat klopt ook wel als het om betalende toeschouwers gaat, dat ze niet komen is wat andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Ja ach flikkers..,quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die iets over de toeschouwersaantallen van Feyenoord te zeggen hebben
En ach die gemiddeldes, laatst kwam ik een lijstje tegen met alle toeschouwersaantallen in Europa en daar stond Ajax als hoogste Nederlandse club iets van 16e ofzo![]()
Het zal mij verder aan m'n reet roesten wie er meer supporters heeft. Qua stadionbezoek uit en thuis staat Feyenoord gewoon op 1. Maar deze discussie is ook al zo'n 100 keer gevoerd hier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Hoop blabla is het!
Snap dat het voor je verzuurde kakkerlakkenhartje van je moeilijk te begrijpen is dat Ajax groter en succesvoller is maar daar hebben er hoop van jullie last van, dat 2e plaats syndroom.
Ajax heeft meer supporters blijkt er onderzoek maar ze vergetens ons boehoe
blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verder aan m'n reet roesten wie er meer supporters heeft. Qua stadionbezoek uit en thuis staat Feyenoord gewoon op 1. Maar deze discussie is ook al zo'n 100 keer gevoerd hier.
Gelulquote:
Jawel.quote:
Daar zit ook gelijk het hele euvelquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel als het om betalende toeschouwers gaat, dat ze niet komen is wat anders
De helft zelfs?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jawel.
Bij ajax berekenen ze de toeschouwers op basis van aantal verkochte SCC's. Wat er een heleboel zijn, alleen jammer dat de helft structureel wegblijft
joden lopen altijd weg tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De helft zelfs?
Het wordt als maar mooier met jullie
Het is ook nooit goed hequote:
Waarom gelijk zo dom doen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Hoop blabla is het!
Snap dat het voor je verzuurde kakkerlakkenhartje van je moeilijk te begrijpen is dat Ajax groter en succesvoller is maar daar hebben er hoop van jullie last van, dat 2e plaats syndroom.
Ajax heeft meer supporters blijkt er onderzoek maar ze vergetens ons boehoe
In heereveen zelfs manquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
joden lopen altijd weg toch
dat weten ze zelfs in eindhoven
Is geen echte fittie joh.quote:
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheidquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo dom doen?Maar, wat ik ermee wil zeggen is dat zo'n lijstje dus klinklare onzin is maar dat daarmee wel de hele wereld in de zeik genomen word. Heel Europa denkt nu dat er bij Ajax met afstand de meeste mensen op de tribunes zitten terwijl dat dus niet het geval is. Ajax meer supporters? Het is maar wat je onder supporters verstaat......
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar zit ook gelijk het hele euvelAjax neemt in feite de boel in de maling met de toeschouwersaantallen die ze opgeven.
Zo danquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is geen echte fittie joh.
Je moest vroeger eens lezen die nep-ruzies van steven en mij.
we kregen er zelfs notes voor
Het scheelt ook zoveel. 2puntenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh het is onzin dan, maar wanneer feyenoord gewoon hoger had gestaan dus was het de waarheid
Snap dat je door een feyenoordbril kijkt maar doe niet zo zuur wanneer ajax hoger staat
Heey GGMM iemand om mee te praten...,quote:
Nee zo tellen ze alleen bij ajax. Caland had er laatst trouwens een statistiek van die deze stelling bewees.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo wordt er bij alle clubs geteld, het zou inderdaad een beter beeld geven als ze opgeven hoeveel er werkelijk de poort zijn gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |