Was elders op W, staan foto's van op LN.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit op W, maar heb alles gemist? Zit op W1, was het iets in de rust? Toen miste ik volgens mij wel wat?
Wat een triest gedoequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was elders op W, staan foto's van op LN.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppie Huppie Huppie Feyenoord is mn cluppie
wat kijk jij vies hommoquote:
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had je zusje in mijn gedachten.
Sorry ben melig
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dan je denkbeeldige vriendin. Sukkel.
Ik vind hem nogsteeds goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee die fase zijn we dankzij de kromme al n tijdje voorbij
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppie Huppie Huppie Feyenoord is mn cluppie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.
Oh, dat gedeelte van het liedje ken je opeens weer wel?quote:
*gemompel van Willy Batenburgquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord 1 wordt kampioen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte van het liedje ken je opeens weer wel?
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef inZanity het volgende:
Die weddenschap over een tattoo bij een kampioenschap durf ik ook nog wel aan
Gast jij met je fantasie altijd .quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.
Tuurlijk is alles mogelijk. Maar zie jij het serieus gebeuren dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met vijf punten achterstand op de nr. 1 die nog thuis bij ons komt is alles mogelijk hoor.
Nee Tuurlijk niet, oneerlijke LDD.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast jij met je fantasie altijd .
Ik zet er 5 flessen whisky op dat we het niet worden. Durf je het aan?
Acht t niet onmogelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk is alles mogelijk. Maar zie jij het serieus gebeuren dan?
Ook overdreven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee Tuurlijk niet, oneerlijke LDD.
Ik twaalf jacks als ze t worden, jij 1 als niet. Ligt meer in de verhoudingen.
Gewoon de odd die Unibet geeft. 1 op 12.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook overdreven.
Ik geef jou 6 flessen JD, jij mij 1 goeie als ze het niet worden?
hahaha pussyquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon de odd die Unibet geeft. 1 op 12.
Truste.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef inZanity het volgende:
Die weddenschap over een tattoo bij een kampioenschap durf ik ook nog wel aan
Ik doe ook mee, als Feyenoord dit seizoen kampioen wordt neem ik ook een kleine tatoeage.quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti) **
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
DonRaja (tattoo Feyenoord)
Gert (tattoo Feyenoord)
inZanity (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
**alleen als Feyenoord ook kampioen wordt.
Alleen als Feijenoord ook kampioen wordtquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
Ik doe ook wel een FR tattoo als ze kampioen worden.
Dat wordt nog gezellig als het onwaarschijnlijke gebeurt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti) **
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
DonRaja (tattoo Feyenoord)
Gert (tattoo Feyenoord)
inZanity (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
Happel (tattoo Feyenoord)
**alleen als Feyenoord ook kampioen wordt.
Ik post wel eens in het VBL forum, maar het is niet veel. Ik lees wel altijd aandachtig mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alleen als Feijenoord ook kampioen wordt. Hoeveel Feijenoord-tattoos heb jij?
[..]. Heb jou nog nooit gezien in VBL. Fan op afstand, of die-hard SCC-supporter?
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:50 schreef De_kromme het volgende:
Het niveau is er nog niet op vooruit gegaan hier zo te zien. En wel raar dat jullie hier nog geen tattoos hebben van Feijenoord, toch geen ekte ektes zo te horen. Happel, don't let me down. Jij wel toch?
Zondag Utrecht thuis, Cedric van der Gun is ziek gelukkig voor jullie. Dat moet wel een nulletje of 5 worden toch?
Ga nou eens niet op 'm in, zitten we hier straks weer met een topicslange zaaddiscussiequote:Op donderdag 8 maart 2012 11:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft
Support your local.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik post wel eens in het VBL forum, maar het is niet veel. Ik lees wel altijd aandachtig mee.![]()
Dus fan op afstand.
Ik heb wel jaren een seizoenskaart van FR gehad, maar heb hem 2 jaar geleden opgezegd (weinig tijd helaas om om de 2 weken van Helmond op en neer naar Rotterdam te rijden + op dit moment wat andere prioriteiten). Ben wel van plan om er in de toekomst weer 1 aan te schaffen. Heb nog wel een clubkaart zodat ik eventueel losse wedstrijden kan gaan.
Heb altijd al een FR tattoo gewild, en een eventueel kampioenschap is een goede reden om hem eindelijk eens te zetten. Kan die mooi in de buurt van m'n Helmond tattoo.
quote:KNVB waarschuwt Helmond Sport
HELMOND - De licentiecommissie van de KNVB heeft Helmond Sport maandag een publieke waarschuwing gegeven. De Brabantse eerstedivisieclub is de afspraak over de gemaakte personeelskosten voor dit seizoen, zoals was vastgesteld in een plan van aanpak, niet nagekomen.
Geen idee. Ik ga ervan uit dat mensen die die weddenschap aangaan, nog geen Feijenoord-tattoo hebben. Heb jij er wel een?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie er wel of geen Feyenoord tattoo heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Support your local.
[..]
[..]
Geen idee. Ik ga ervan uit dat mensen die die weddenschap aangaan, nog geen Feijenoord-tattoo hebben. Heb jij er wel een?
Zoiets als deze, alleen dan van Feijenoord? :Ik heb er meerdere, de eerste al sinds m'n zestiende ofzo.. Maar wanneer Feyenoord kampioen dit seizoen word is dat het wel waard om er een bij te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik het zie gebeuren, maar goed..
![]()
En nee niet zo een. Ik vind die tribal achtige dingen lelijk.. Al vind ik dit wel wat hebben met dat groen en geel![]()
Keep the faith alive. Mijn imago van jou draait nu wel bij, stoere boi eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, de eerste al sinds m'n zestiende ofzo.. Maar wanneer Feyenoord kampioen dit seizoen word is dat het wel waard om er een bij te nemen.Niet dat ik het zie gebeuren, maar goed..
Niks stoers aan. Vind het gewoon mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Keep the faith alive. Mijn imago van jou draait nu wel bij, stoere boi eigenlijk.
Neem dan een sleeve. Dat is mooi, clubtattoos vind ik niks. Of heb je er zo eenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks stoers aan. Vind het gewoon mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |