Zelfs met dit kijk jij door een fanboybrilquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!
Enige waar Fifa goed in is is de licenties, maar een fatsoenlijk voetbalspel maken.....
Wat een rare gedachten/mening heb jij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Staat bekend, staat bekend. Hou toch op man. Als je PES speelt heb je echt het gevoel alsof je aan het voetballen bent, bazenspel!
Enige waar Fifa goed in is is de licenties, maar een fatsoenlijk voetbalspel maken.....
Ja heerlijke fifa was dat.. Daarna werd het eigenlijk steeds meer kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Enige Fifa waar ik wel aan een stuk door gespeeld heb. In de zaal
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs met dit kijk jij door een fanboybril
Want? Qua gameplay is PES zoveel malen beter. Hoe ze het echte spelletje benaderen, heerlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een rare gedachten/mening heb jij.PES6 was nog tof, met über Adriano die alles erin schoot.
Moet je wrokko morgen?quote:
Ja man, 7.30 richting zwollequote:
Dat zie je vooral aan de graphics. Echt PES lijkt nergens opquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet toegeven toen ik een keer Pes speelde.., Had ik veel meer het oude Fifa gevoel.. dan bij Fifa..,
Net een heerlijke one night stand met een verboden vrouw...,
Ja zo jammer dat mijn laptop FM12 niet meer aankan..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daar zijn zowel Fifa als PES niks bij
Gedaanquote:
Gewoon jonko roken en niet gaan johquote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat mijn laptop FM12 niet meer aankan..
Ik speelde dat soms echt tot diep in de nacht...
Dat bedoel ik dus. :pquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
[..]
Want? Qua gameplay is PES zoveel malen beter. Hoe ze het echte spelletje benaderen, heerlijk!
1e dagquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon jonko roken en niet gaan joh
Daarom autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |