Klopt ja. Erg hinderlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Footballmanager was vroeger leuker.
Nu niet meer met al die zaakwaarnemers
Ja maar dat is in het echt ook zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Footballmanager was vroeger leuker.
Nu niet meer met al die zaakwaarnemers
Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zie je vooral aan de graphics. Echt PES lijkt nergens op
Wat ben je aan het downloadenquote:
Hee gaafquote:
Succes morgen pikquote:
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.quote:
Wij kregen het als kado bij ECI..quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hier is ooit geld voor betaald. Door iemand...
Thanks ouwequote:
Football Manager is erg goed als je snel eenzaam wilt worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. :p
En ja, Football Manager is vele malen toffer. Maar niet om tegen maten te spelen, dan is dat dodelijk saai.
Veel plezier man ! Engeland was het toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.
Dit dus. Lekker boeiend dat de graphics van Fifa misschien net iets mooier zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging mij om het plezier en de gameplay... elke pass komt aan en spelers lopen zo als ik wil...
Bij Fifa zo een haat gekregen aan bepaalde slordigheden.. Soms sta je vlak bij het doel druk je op pass schieten de spelers toch op doel.. frustrerend.. al win ik tegenwoordig alles met 6-0 speel nu met Napoli heerlijke aanvallers .. constant hoge bal . . aannemen en dan ben je weg .. schieten bam doelpunt.
deze was ook gaaf:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
OngeevenaardWat zou ik die nog graag een keer willen spelen
Ik morgenavondquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens aan geloven. Over een uurtje of 30 in het vliegtuig.
Ja, best veel zin in. Lang geleden met maten weekendje weg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel plezier man ! Engeland was het toch?
Voetbal kijken ook nog?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, best veel zin in. Lang geleden met maten weekendje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |