Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil hem, gewoon om te hebben. Kom haten dan.
Ik vind het serieus wel indrukwekkend dat Apple dat voor elkaar gekregen heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".
Hihihi trolling hihih.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij maar lekker Android. Kan ik heerlijk de hele dag van alles aan tweaken zodat het nog sneller is dan het origineel. Heerlijk alleen op mijn zolderkamertje tweaken de hele dag.
Zoals?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Geralt het volgende:
En de grootste grap van alles is dat het gros van Applegebruikers het gebruikt wegens een gevoel van exclusiviteit![]()
!!
Stelletje faalhazen. Open je ogen. Er zijn vele betere producten op de markt!!!
Je bedoelt dat de ipad als een soort frisbee weggegooid kan worden en een PS3 niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Tware het volgende:
Hij schijnt sneller te zijn dan ps3/ xbox 360
Wat is je klacht nou eigenlijk wel dan? Dat de iPad 3 geen lood in goud kan veranderen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hihihi trolling hihih.
Het gaat niet om iOS vs Android, Windows, of wat dan ook. Lees nog eens de OP anders.
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waasquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef shaderon het volgende:
Deze samsung galaxy s2 blijft hier de nodige jaren. Geen 83 soorten ipods/ipads nodig.
?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waas
wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klein scherm, lage resolutie scherm, lage accuduur, slechte GPU.
Zo moeilijk kan mijn OP niet te interpreteren zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is je klacht nou eigenlijk wel dan? Dat de iPad 3 geen lood in goud kan veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik niet, dat doe jij. Dit topic gaat toch over de iPad of wat? Ik kan er niks aan doen dat jij een S2 als iPad concurrent betitelt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, ga vooral telefoons met tablets vergelijken
Gebruik het dan niet kutnerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan mijn OP niet te interpreteren zijn, lijkt me.
Waarom wordt het als nieuws beschouwd.
Waarom is een resolutie update, die het apparaat notabene zwaarder maakt "revolutionair".
En waarom beiden punten als er veel interessantere technologische ontwikkelingen gaande zijn, zoals nVidia's GT640/50 chip in ultrabooks, gecombineerd met een i7. Ofterwijl de kracht van een desktop in het formaat van een macbook air.
De kleur witquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waas
De S2 kan niet eens fatsoenlijke een witte kleur weergevenquote:
naja, 'k ga er geen welles/nietes discussie van maken, maar je gaat een 9,7" scherm vergelijken met een 4,3 van de S2, raakt je de koekoek dat die van de S2 kleiner isquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doe jij. Dit topic gaat toch over de iPad of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, maar dit gaat niet over ultrabooks of laptops, maar over tablets. Toch wel wat anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom is een resolutie update, die het apparaat notabene zwaarder maakt "revolutionair".
En waarom beiden punten als er veel interessantere technologische ontwikkelingen gaande zijn, zoals nVidia's GT640/50 chip in ultrabooks, gecombineerd met een i7. Ofterwijl de kracht van een desktop in het formaat van een macbook air.
Witte kleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens fatsoenlijke een witte kleur weergeven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, 'k ga er geen welles/nietes discussie van maken, maar je gaat een 9,7" scherm vergelijken met een 4,3 van de S2, raakt je de koekoek dat die van de S2 kleiner is't is ook geen tablet
Waarom noem je hem dan als ik om een tablet vraag die beter is dan de iPad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan als ik om een tablet vraag die beter is dan de iPad?
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 23:36:58 ]
Dat ik het technologische ontwikkelingen volg, omdat het me interesseert maakt me geen nerd. Dat jij 20 posts per dag post al 3 jaar lang, met enkel getroll en haat jegens mensen die je niet kent, echter wel. Faalhaas.quote:
acer iconia tab A700quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Merkie het volgende:
Opnieuw dan maar.
Welke tablet is beter dan de iPad 3?
Waarom? Hij is plastic, de resolutie van het scherm is lager, de GPU is veel slechter, de CPU is trager.quote:
een achromatische kleur is ook een kleurquote:
De iPad 3 is de vorm van de klacht. De klacht zelf is echter waarom het aandacht verdient, waarom het revolutionair zou zijn, en waarom interessantere technologische vooruitgangen qua consumenten producten dat niet krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, maar dit gaat niet over ultrabooks of laptops, maar over tablets. Toch wel wat anders.
Ik snap niet waar je het over hebt. De enige die beweert dat de iPad 3 revolutionair is ben jij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De iPad 3 is de vorm van de klacht. De klacht zelf is echter waarom het aandacht verdient, waarom het revolutionair zou zijn, en waarom interessantere technologische vooruitgangen qua consumenten producten dat niet krijgen.
gast, ga toch fietsenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Hij is plastic, de resolutie van het scherm is lager, de GPU is veel slechter, de CPU is trager.
Waarom is hij beter dan? De praktijk wijst uit dat de accuduur van de iPad 2 (en ik neem aan ook iPad 3) ongeëvenaard is, de bouwkwaliteit erg goed (aluminium), het OS erg responsief en snel is en dat er veel mooie en goede apps voor zijn, veel meer dan voor Android-concurrenten. Waarom zou ik dit opgeven? Overtuig mij eens, als iPad 2-bezitter.quote:
Omdat een dergelijk hoge resolutie op die schermgrootte gewoon wel degelijk een doorbraak is. De concurrentie zal weer volgen, maar Apple was toch weer mooi de eerste. Net zoals met de eerste iPhone en de eerste iPad. Apple innoveert, de rest kopieert.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Knip je lange haar anders eens af, krijg je misschien ook in de buitenwereld eens contact.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ik het technologische ontwikkelingen volg, omdat het me interesseert maakt me geen nerd. Dat jij 20 posts per dag post al 3 jaar lang, met enkel getroll en haat jegens mensen die je niet kent, echter wel. Faalhaas.
Je hebt de nieuwsberichtgevingen niet gevolgd, laat staan de reclames van Apple zelf niet? Check tweakers anders even.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt. De enige die beweert dat de iPad 3 revolutionair is ben jij.
interface is veel opener, je kan veel meer aanpassen aan wat jij wilt, daarbij is ie zeker minstens zo snel, enige is die resolutie. Wel beetje sneu om daar aan vast te houden als de rest van de specs & handling het niet meer redt.quote:
gast, alles wat je nu opnoemt is puur opgeilerij van het merk, het gaat er toch om wat je er mee doet en hoe dat apparaat daar op aansluit..quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom is hij beter dan? De praktijk wijst uit dat de accuduur van de iPad 2 (en ik neem aan ook iPad 3) ongeëvenaard is, de bouwkwaliteit erg goed (aluminium), het OS erg responsief en snel is en dat er veel mooie en goede apps voor zijn, veel meer dan voor Android-concurrenten. Waarom zou ik dit opgeven? Overtuig mij eens, als iPad 2-bezitter.
Jup, dus halen we volgende maand lekker een 2 voor 305 euri in de apple storequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef OEM het volgende:
Beste feature van de iPad 3: de iPad 2 is 100 euro goedkoper geworden
Wel gevolgd, maar ik zie nergens staan dat de nieuwe iPad revolutionair is. Op Tweakers staat het redelijk feitelijk allemaal. Volgens mij zie je spoken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwsberichtgevingen niet gevolgd, laat staan de reclames van Apple zelf niet? Check tweakers anders even.
Dat valt mij ook op. Wat dat betreft blijft Apple hopeloos ouderwets.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Rivalo het volgende:
Het grootste probleem van Apple is nog wel dat het niet lang meer duurt en het publiek gaat het saai vinden.
Ze doen praktisch nog steeds hetzelfde sinds 2007. Je kon die processor en scherm al na het uitbrengen van de iPad 2 al ruiken.
De interface is nauwelijks positief veranderd en het is nog steeds schermen en iconen.
Helemaal niet, dat is mijn persoonlijke mening over de combinatie iOS en iPad. Ik heb non-ICS tablets gebruikt, en als je een iPad gewend bent haak je binnen 10 seconden al af. Misschien dat de Acer Iconia wel goed is hoor, ik weet het niet, maar de iPad is al twee jaar lang de koning van de tablets, ik vind het niet zo vreemd om dan een voorkeur voor de iPad 3 te hebben in plaats van een Android-apparaat (en zeker van een discutabel merk als Acer).quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gast, alles wat je nu opnoemt is puur opgeilerij van het merk, het gaat er toch om wat je er mee doet en hoe dat apparaat daar op aansluit..
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Het is jammer dat de religie die erom gecreeerd is afbreuk doet aan het product.
De iPad 2 is veel sneller.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:49 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens waar heb je nou die extra processor kracht op de iPad voor nodig als je van Ome Jobs uit den Hemel een gladgestreken software update krijgt en er dus geen fragmentatie is?
Ik heb nooit iets gezien wat die iPad 2 kon wat de iPad 1 niet kon, behalve camera shit. Maar wie gaat nou foto's maken met zo'n lomp ding.
Sneller is ie ook nauwelijks.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef EvanStone het volgende:
Als ipad2 bezitter vind ik dit belachelijk, werkelijk waar.
Eens met TS.
Alles? Apps starten sneller, laadtijden zijn korter, pagina's renderen sneller, multitasking werkt veel soepeler.quote:
Ook crashen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles? Apps starten sneller, laadtijden zijn korter, pagina's renderen sneller, multitasking werkt veel soepeler.
iOS is extreem stabiel. Komt omdat Apple alles onder controle houdt. Het is allemaal op elkaar afgestemd. Het is geen gefragmenteerde verzamelbak zoals Android.quote:
Nou nee, want ik heb het over de iPad 2 en dat is geen iPod.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef P8 het volgende:
[..]_!!!
Onjuist. Ik heb een iPod en kan het weten.
Het blijft iOS en het blijven doorgaans dezelfde apps.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nee, want ik heb het over de iPad 2 en dat is geen iPod.
Maar vaker dan Android apps.quote:
http://webwereld.nl/nieuw(...)n-android-apps-.htmlquote:Bij de populairste applicaties liep 0,15 procent van de Android-apps vast. Bij iOS was dat flink meer: 0,51 procent. Bij minder populaire apps lopen de percentages sneller op. Het tweede kwartiel ziet 0,73 procent van de Android-apps crashen tegen 1,4 procent op iOS. Nog een populariteitsniveau lager gaat het om respectievelijk 2,97 procent tegen 3,66 procent.
Dude! What does mine say?quote:
Het verschil is echt enorm kleinquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alles? Apps starten sneller, laadtijden zijn korter, pagina's renderen sneller, multitasking werkt veel soepeler.
Ik denk niet dat jij ooit wel eens echt uitgebreid met iPads gewerkt heb, van welke generatie dan ook.quote:
Maar het is wel een hele rare naam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
denk al, zo stom kan je toch niet zijn![]()
jup, de volgende dan:quote:
Er ligt hier een iPad 1, die trouwens niet van mij is maar ik heb er zeker wel op gewerkt, en een vriend van mij heeft een iPad 2. Naast dat die dunner is en een camera heeft merk ik weinig verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit wel eens echt uitgebreid met iPads gewerkt heb, van welke generatie dan ook.
Je post gewoon puur om te zuigen.
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.quote:
ja ipad Generatie 1/2/3/4/5/6quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.
Ook de volgende iPads (van de vierde en verdere generatie) zullen gewoon iPad heten.
Maar de mobiele apparaten hebben altijd het generatienummer in de benaming gehad, vanaf de tweede generatie iPods al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.
Ook de volgende iPads (van de vierde en verdere generatie) zullen gewoon iPad heten.
alhoewel, ze bieden de oude ook nog aan, dus dan moet je wel iets met de naamgeving gaan doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het lijkt wel een virus met die snelheid waarmee er nieuwe generaties appleproducten op de markt komen.quote:
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een virus met die snelheid waarmee er nieuwe generaties appleproducten op de markt komen.
hoge bomen vangen veel wind...quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Waar ik een hekel aan heb zijn de mensen die zonder iPad of iPhone de hele dag bezig zijn om Apple af te kraken / te bekritiseren. Waar gaat dat over man. Anti-Apple gekkies hebben de macht op internet tegenwoordig.
Omdat Mac-users alleen maar op facebook kunnen komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Waar ik een hekel aan heb zijn de mensen die zonder iPad of iPhone de hele dag bezig zijn om Apple af te kraken / te bekritiseren. Waar gaat dat over man. Anti-Apple gekkies hebben de macht op internet tegenwoordig.
Hetzelfde ongeveer als Apple-fanboys die hun nieuwe macbook pro vergelijken met hun 8 jaar oude Dell Inspiron. Ook erg vervelend. Ik werk zelf overigens 30% van mijn tijd met iOS.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Dat zal het zijn denk ik. Je moet tegenwoordig een verweerschrift in drievoud inleveren als je een anti-Apple fanatiekeling tegenkomtquote:
Laat gaan die zuurpruimen. Ik ga me er niet meer druk om maken die jaloezie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
QFTquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)
Je draait het om. De gemiddelde Andriod gebruiker hoor je niet continu over zijn of haar telefoon/tablet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik. Je moet tegenwoordig een verweerschrift in drievoud inleveren als je een anti-Apple fanatiekeling tegenkomt. Niemand die zich ooit afvraagt waarom je een Android-toestel hebt, maar als je een iPhone hebt, oh jee, prepare for war.
Nee, maar wel over de iPad of iPhone van iemand anders. Hoeveel anti-Android topics worden er geopend in KLB? Weinig. Hoeveel anti-Apple topics? Vrij veel. Waar houden die mensen zich allemaal mee bezig zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je draait het om. De gemiddelde Andriod gebruiker hoor je niet continu over zijn of haar telefoon/tablet.
hier zeg je 2x hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Je moet het gewoon hebben omdat het duur is en van AppleCrapple Fanboys
Dit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)
Vermoedelijk omdat het klachten zijn, in deze zin waarom het als "nieuws" wordt gezien dat er een nieuw product op de markt komt. Ten tweede omdat Apple fanboys zich vaak in het meest random gesprek niet kunnen inhouden om in wat voor geimproviseerde manier dan ook, te laten weten een apple product te bezitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar wel over de iPad of iPhone van iemand anders. Hoeveel anti-Android topics worden er geopend in KLB? Weinig. Hoeveel anti-Apple topics? Vrij veel. Waar houden die mensen zich allemaal mee bezig zeg.
imac 27 inch, alsof het zo speciaal is. Qua design heb ik liever mijn Samsung P2770HDquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Laat gaan die zuurpruimen. Ik ga me er niet meer druk om maken die jaloezie.
Geschreven vanachter mijn imac 27 inch. En zo gauw de ipad 3 op de markt is koop ik er 2.
Omdat het kan.
dat de huidige ipods geen flac ondersteunen, oké, maar dat ik dan vervolgens die shit niet kan converteren in itunes..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dit!
Weer met een flinke HDD erin en dit keer wel goede kwaliteit audio. Dus niet die verlepte DAC's die weer alles moeten verkrachten.
Het liefst ook nog met een drag and drop systeem. Alleen dat zal vast niet gedaan worden. Maar zo lang er maar een alternatief voor dat crashende iTunes + gratis programma uit de hel Quicktime, vind ik het best.
En ja, FLAC.
ALAC is gewoon FLAC maar dan groter en de codec is niet gratis
verneukte oren hebben door plastic kutdopjes van applequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:22 schreef o.us het volgende:
Audofielen die het weer over FLAC hebben. Snap geen ene tyfus van waar dat over gaat.
Ja, als je zo'n type bent die zich er aan stoort als iemand zegt "mijn iPhone", dan zal je wel gelijk hebben ja. Voor de rest: zeur niet zo. Apple maakt goede producten die prettig werken, hence de enorme verkoopaantallen en hoge klanttevredenheidcijfers. Meer valt er niet over Apple te vertellen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat het klachten zijn, in deze zin waarom het als "nieuws" wordt gezien dat er een nieuw product op de markt komt. Ten tweede omdat Apple fanboys zich vaak in het meest random gesprek niet kunnen inhouden om in wat voor geimproviseerde manier dan ook, te laten weten een apple product te bezitten.
Als er dan toch niet méér te vertellen valt, waarom dan die nieuwsberichten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n type bent die zich er aan stoort als iemand zegt "mijn iPhone", dan zal je wel gelijk hebben ja. Voor de rest: zeur niet zo. Apple maakt goede producten die prettig werken, hence de enorme verkoopaantallen en hoge klanttevredenheidcijfers. Meer valt er niet over Apple te vertellen.
Dat is alleen een monitor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef Wruijff het volgende:
[..]
imac 27 inch, alsof het zo speciaal is. Qua design heb ik liever mijn Samsung P2770HD
Nou het is gewoon makkelijk om op een mp3 speler die over een HDD beschikt FLAC's op te zetten. Aangezien ik download in flac. Het is een gratis codec dus omzetten gaat perfect. Daarnaast moet je converten vanaf een lossless formaat en daar is FLAC het beste in.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:22 schreef o.us het volgende:
Audofielen die het weer over FLAC hebben. Snap geen ene tyfus van waar dat over gaat.
Nee, want ik vermaak mij prima met mp3's. Het is maar geluid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
verneukte oren hebben door plastic kutdopjes van apple
je ninja-edit: stil dan, je zet jezelf alleen maar voor lul
Hoho, ook een tv. Maar ik doelde alleen op het design. Alles wat jij van je iMac ziet is ook design.quote:
ke man, veel plezier met je youtube ripjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, want ik vermaak mij prima met mp3's. Het is maar geluid.
Want jij weet wat en hoe ik mijn muziek download? Faalhaas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ke man, veel plezier met je youtube ripjes
<<192 bitrate op surround -HHHHNNNNNGGGGGGGquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jouw voorkeur voor mannen interesseert mij niets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:30 schreef andreas612 het volgende:
kusje op je voorhuid, ga maar slapen
Het zijn de haters zelf die met al hun reacties sites als FOK! het idee geven dat het gewilde nieuwtjes zijn. Een nieuwtje over Apple kan gemakkelijk meer dan 100 postings brengen, dus doen ze het natuurlijk weer. Zou je de troll & bash postings weglaten, blijft er al niet zoveel van over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als er dan toch niet méér te vertellen valt, waarom dan die nieuwsberichten.
En nee met enige vorm van inlevingsvermogen snap je heus wel dat ik het niet over "mijn iphone" heb.
Of het positief is is natuurlijk ergens de vraag. Inmiddels zijn er veel mensen op serieuzere fora (tweakers e.d.) die toch de overstap eens wilden proberen richting Windows Phone of Andriod.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het zijn de haters zelf die met al hun reacties sites als FOK! het idee geven dat het gewilde nieuwtjes zijn. Een nieuwtje over Apple kan gemakkelijk meer dan 100 postings brengen, dus doen ze het natuurlijk weer. Zou je de troll & bash postings weglaten, blijft er al niet zoveel van over.
Vind je dat nieuws niet, klik er op dan ook niet met zijn allen op, dan gaat het vanzelf weer over. Tot die tijd danken wij Apple freaks alle haters omdat ze zelf overal Apple in de schijnwerpers zetten.
Jij bent echt een totale debielquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan, ik stel een vraag en maak er tevens een klacht van. Doch natuurlijk niet te begrijpen als apple fanboy.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef drbarisart het volgende:
"Ik erger me er echt aan dat Apple zoveel aandacht krijgt!", schreef de hater in zijn 200e anti-Apple topic.
quote:De nieuwe iPad voelt slechts deels aan als een nieuwe tablet. De toename in dikte en gewicht zijn zeker merkbaar. Voor de rest is het design ongewijzigd en dat maakt dat het vooral lijkt op een iPad 2 die een stevige upgrade heeft gekregen. Jammer genoeg voelt hij niet sneller aan in gebruik en is er zelfs vertraging merkbaar in sommige delen van de interface.
Het scherm is echter wel een enorme upgrade, die in dagelijks gebruik een groot verschil zal maken. De pixels zijn niet langer te onderscheiden en dat maakt tekst beter leesbaar en foto's en video's mooier om te zien. In dat opzicht is het een enorme stap voorwaarts ten opzichte van de iPad 2.
Dat is de indruk die achterblijft na drie kwartier gespeeld te hebben met de nieuwe iPad. Het scherpere scherm is de grote upgrade en absoluut de moeite waard. Maar in sommige andere opzichten ga je er ten opzichte van de iPad 2 eigenlijk een beetje op achteruit. En dat is iets dat we niet gewend zijn van Apple, die producten elk jaar op sommige punten gelijk laat en op andere punten verbetert, maar er altijd voor zorgt dat het op geen enkel punt minder goed is dan de voorganger. Dat de nieuwe iPad dikker, zwaarder en wellicht minder vloeiend blijkt te zijn dan de voorganger, zal iets zijn waar veel mensen niet op gerekend zullen hebben.
Apart dat zij hem al hebben dan..quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef Inverted_World het volgende:
Tevens wat tweakers over de nieuw ipad zegt:
[..]
Ondanks het hier over een andere grafische kaart gaat, en dus niet te vergelijken is op dat gebied, (hoeveelheid geheugen van een gpu zegt vrijwel niets) ben ik het wel met je eens. Daarbij staat de XPS 15 natuurlijk ook bekend om zijn bouwkwaliteit. Echter wat robuuster. Maar het prijsverschil spreekt wel boekdelen, ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:01 schreef TBakkert het volgende:
grap is dat mensen elkaar altijd weer op de persoon gaan aanvallen als het om dit soort dingen gaat.
laat gewoon 1 iemand lekker even een lijst maken wat met apple wel kan en met windows niet. Zo ook andersom.
Qua hardware is dit naar mijn mening niet nodig, want Apple is gewoon te duur.
voorbeeld:
Macbook Pro: ¤1598,-
4GB RAM
intel core i7 (2,4 Ghz)
750GB SATA
1GB grafische kaart
Dell XPS 15: ¤799
8GB RAM
intel core i7 (2,2 Ghz)
750GB SATA
2GB grafische kaart
de kant van de computers lijkt me duidelijk.
Ik ben geen tablet of smartphone expert, daar ga ik dus geen uitspraken over doen.
Ook zeg ik niks over het besturingssysteem OS X, want dat gebruik ik niet.
Windows 7 is wat mij betreft wel overzichtelijk, maar werkt soms gewoon niet naar behoren.( ik heb geen illegale versie.)
Iemand nog aanvulling met betrekking tot smartphones of tablets.
Ik heb een heel verhaal getypt, dus zal het waarschijnlijk ook wel opvallen.
dan KUN je 3 dingen doen:
1.Deze post negeren en verder gaan met het belachelijk maken van personen, terwijl je daarvoor beter een ander topic had kunnen uitkiezen.
2.Deze post serieus nemen en beter nadenken voor je anderen beledigt.
3.In belang van dit topic opzoeken hoe het zit met de prijs/kwaliteit verhouding bij de smartphones en tablets.
Ik dank u hartelijk.
quote:
quote:Apple had in Londen een bijeenkomst belegd voor de Europese pers om over de nieuwe tablet te praten. Zoals gewoonlijk is dat een exclusief feestje. Er zijn drie vertegenwoordigers van Nederlandse pers aanwezig. Naast Tweakers.net waren dat dagblad De Telegraaf en nieuwssite Nu.nl. We grepen de gelegenheid aan om de tablet van heel dichtbij te bekijken.
Spannend hoeveel dreig PM's je gaat ontvangen. Benieuwd wat voor BS de apple fan nu gaat zeggen, zoals onzin als op het ontbreken van USB of wat dan ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Logisch aangezien je toch 4x zoveel pixels moet aansturen, je gaat mij niet wijsmaken dat ze de processor en de gpu 4x zo snel hebben gemaakt. Het kan snel gaan met ARM, maar zo snel...quote:Op donderdag 8 maart 2,012 02:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..
Ik verwacht niet anders dan dat je mij een Apple fanboy noemt, dat ben ik nu wel gewend van mensen als jij. Als je maar weet dat ik wel m'n bek kan houden over jouw spullen. Ik zie geen reden om haattopics te maken en die vol te kakken met gezeik over hoe kut jouw Windows pc is. Ik respecteer namelijk de technologie en ik respecteer jouw keuze. En dat is hoe het ook kan. Neem een voorbeeld aan de Apple fanboy.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan, ik stel een vraag en maak er tevens een klacht van. Doch natuurlijk niet te begrijpen als apple fanboy.Jezus je hele postgeschiedenis bestaat uit Apple discussies. stfu
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Je moet het gewoon hebben omdat het duur is en van AppleCrapple Fanboys
Niks mis met fan zijn van een merkquote:
Vandaar dat de safari webbrowser om de haverklap eruit vliegt op de iPad1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
iOS is extreem stabiel. Komt omdat Apple alles onder controle houdt. Het is allemaal op elkaar afgestemd. Het is geen gefragmenteerde verzamelbak zoals Android.
Wow, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus gast, ben je achterlijk? Jij haalt zelf een telefoon erbij in een topic dat over tablets gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, ga vooral telefoons met tablets vergelijken
De GPU is dus wel 4x zo snel, CPU niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:55 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Logisch aangezien je toch 4x zoveel pixels moet aansturen, je gaat mij niet wijsmaken dat ze de processor en de gpu 4x zo snel hebben gemaakt. Het kan snel gaan met ARM, maar zo snel...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk hoge resolutie op die schermgrootte gewoon wel degelijk een doorbraak is. De concurrentie zal weer volgen, maar Apple was toch weer mooi de eerste. Net zoals met de eerste iPhone en de eerste iPad. Apple innoveert, de rest kopieert.
Apple is nieuws omdat het Apple is. Het bedrijf heeft een enorm zorgvuldig opgebouwd imago. Andere merken hebben dat gewoon niet. Het zijn degelijke bedrijven, maar ze hebben geen enkele uitstraling.
klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ondanks het hier over een andere grafische kaart gaat, en dus niet te vergelijken is op dat gebied, (hoeveelheid geheugen van een gpu zegt vrijwel niets) ben ik het wel met je eens. Daarbij staat de XPS 15 natuurlijk ook bekend om zijn bouwkwaliteit. Echter wat robuuster. Maar het prijsverschil spreekt wel boekdelen, ja.
Het is eigenlijk interessanter binnen dezelfde prijsklasse te vergelijken. Dan zie je het verschil tussen midrange (apple) en high-end (BTO, Alienware, etc) direct.![]()
Maar allemaal redelijk offtopic.
Vergeleken met de tegra 3 ja, "maar" 2x zo snel als degene die in de ipad 2 zit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De GPU is dus wel 4x zo snel, CPU niet.
Kortere laadtijden misschien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:59 schreef Casino.Bob het volgende:
De iPad draait toch al zijn apps vloeiend? waarom heb je dan een sneller model nodig?
Dat komt doordat ze het in 1 keer goed hadden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Rivalo het volgende:
Het grootste probleem van Apple is nog wel dat het niet lang meer duurt en het publiek gaat het saai vinden.
Ze doen praktisch nog steeds hetzelfde sinds 2007. Je kon die processor en scherm al na het uitbrengen van de iPad 2 al ruiken.
De interface is nauwelijks positief veranderd en het is nog steeds schermen en iconen.
Het is een kerk geworden. En drbarisart heeft een foto van zichzelf als icoon genomen.quote:
Lachuh!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een kerk geworden. En drbarisart heeft een foto van zichzelf als icoon genomen.
Het oppervlakte van het scherm blijft gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar uiteindelijk is het dus alleen een groter beeldscherm?
daarvoor schaf je dan de iBowl aan, slechts 49,99quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik zou toch geen vloeibare tablet willen hebben hoor. Hoe moet je zoiets vasthouden?
Grotere resolutie =quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar uiteindelijk is het dus alleen een groter beeldscherm?
OH WAUW HEBBE HEBBE HEBBEquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotere resolutie =
[ afbeelding ]
Delen ze daar nou gratis iphones uit?! Of alleen informatie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotere resolutie =
[ afbeelding ]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Delen ze daar nou gratis iphones uit?! Of alleen informatie.
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet verwacht.Als dat zo is slaat Apple de plank een beetje mis.
Knap dat ze dit kunnen zien inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.
[ afbeelding ]
Ze hebben het ook over het gewicht. En tweakers overdrijft over het algemeen nooit, de meeste apple producten krijgen een score van "zeer goed". Dat is het hoogste haalbare. Natuurlijk zijn er ook andere producten ( en tablets ) die die score halen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...
Na hun preview van de iPad2 vorig jaar neem ik ze niet serieus meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze hebben het ook over het gewicht. En tweakers overdrijft over het algemeen nooit, de meeste apple producten krijgen een score van "zeer goed". Dat is het hoogste haalbare. Natuurlijk zijn er ook andere producten ( en tablets ) die die score halen.
Inderdaad een vrij lomp filmpje. Dat ben ik echter niet gewend van de berichtgevingen, reviews, previews, en hands-on berichten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Na hun preview van de iPad2 vorig jaar neem ik ze niet serieus meer.
Vond de Mac OS Lion review ook ronduit slecht. Stond vol met onjuistheden. En het baarde ze zorgen dat het invloeden van iOS kreeg. Vervolgens prijzen ze wel Windows 8 de hemel in wat een tabletinterface op een desktop isquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad een vrij lomp filmpje. Dat ben ik echter niet gewend van de berichtgevingen, reviews, previews, en hands-on berichten.
Dat je dat zegt, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Vond de Mac OS Lion review ook ronduit slecht. Stond vol met onjuistheden. En het baarde ze zorgen dat het invloeden van iOS kreeg. Vervolgens prijzen ze wel Windows 8 de hemel in wat een tabletinterface op een desktop is. Je moet maar is Apple nieuwsberichten in de gaten houden, altijd net even wat negatiever of proberen om reacties uit te lokken.
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef FredVleespet het volgende:
Want de metro interface werkt lekker met een muis en past geheel in de stijl van de desktop die ernaast draait? Vind ik in de consumer preview toch niet. Windows7 vond ik prima, maar dit. Ze hadden die metro gewoon voor tablets/phones moeten houden. En de desktop Windows gewoon voor de desktop. Nu is het een mix van beide met een inconsistente UI.
Wat ik bedoel, OSX word verweten dat het op een iPad (iOS) begint te lijken omdat een paar apps en grafische elementen naar OSX zijn gehaald, wat je niet perse hoeft te gebruiken (launchpad bijv). En bij windows8 word er niet over gelult en word het afgedaan als 'wennen' en 'goed dat MS iets nieuws durft.
Waarom zou je het niet gebruiken? Dan heb je niets meer te klagen, dat wil toch niemand!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.
Je kunt het uitzetten? Dat is wel prettig, voor tablets is het erg mooi en handig. Veel mooier dan op de iPads, die kleine icoontjes op zo'n groot oppervlak vind ik geen gezicht eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:58 schreef wise het volgende:
voordeel is wel dat de ipad2 goedkoper gaat worden.
Dus als je die wilt, zou ik die gewoon kopen.
De nieuwe veranderingen met de ipad3 vind ik niet zo denderend om mijn ipad2 om te ruilen voor de ipad3. Had eigenlijk veel meer verbeteringen verwacht. Tegenvaller
Dat gaat gelukkig voor andere dingen als kleding niet opquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...
Nee je kan het niet uitzetten. Je startmenu is pleite en vervangen voor die metro blokjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je kunt het uitzetten? Dat is wel prettig, voor tablets is het erg mooi en handig. Veel mooier dan op de iPads, die kleine icoontjes op zo'n groot oppervlak vind ik geen gezicht eigenlijk.
true, apple is goed, maar ook niet geweldig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.
[ afbeelding ]
zoveel triestheid om een productquote:
zelfde triestheid.quote:
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar het is lang niet alleen Apple die dit soort massahysterie veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
zelfde triestheid.
Heb zelf ook een ipad, maar om nou helemaal zo triest te gaan doen bij een winkel gaat mij wel 1000 stappen te ver
1.02 ''Een Windows computer start op in 10 minuten en een Mac hooguit in 20 seconden'' wat een dwaasquote:
gast heeft zeker nog een 486 ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
1.02 ''Een Windows computer start op in 10 minuten en een Mac hooguit in 20 seconden'' wat een dwaas
Exact, mijn Alienware met SSD start op in 16 seconden vanaf een koude boot ( dus compleet afgesloten en weer aanzetten ). Vanuit slaapstand uiteraard, een seconden of 3.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:35 schreef Casino.Bob het volgende:
Windows 7 start in 10 seconden op met een SSD. Gebruik je slaapstand dan start Windows meteen op.
Ach de Anti-Apple Clan doet er zeker niet voor onder. Als je tegen geloof bent ga dan op God kankeren want wat in zijn naam is uitgehaald daar is Apple een peulenschil bij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:01 schreef ZodiaX het volgende:
Begint een beetje op enge fanatieke gelovigen te lijken. ipv een kerk of moskee hebben ze de apple store.
Het lijkt wel een religie aan het worden.quote:
Hmmm. Noem mij iets waar volwassen mannen zo op reageren dan? Buiten religie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar het is lang niet alleen Apple die dit soort massahysterie veroorzaakt.
Wel eens een boyband-concert gezien? Of nog leuker, het uit elkaar gaan van een boyband? Daar is dit gewoon normaal gedrag bij.
Voebalquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmmm. Noem mij iets waar volwassen mannen zo op reageren dan? Buiten religie?
Geile tetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmmm. Noem mij iets waar volwassen mannen zo op reageren dan? Buiten religie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
Ja die kwam bij mij ook al omhoog borrelen ja.quote:
Functionaliteit is dan ook het meest relevant op een tablet, cpu en gpu niet echt... Nogmaals, het verschil merk je niet tot nauwelijks.. Ik dacht dat we eindelijk die Mhz hype voorbij waren?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:33 schreef Mylene het volgende:
Samsung kraakt nieuwe iPad af
AMSTERDAM – Samsung heeft direct na de aankondiging van een nieuwe iPad door Apple het bedrijf aangevallen door een vergelijking tussen de iPad en de Galaxy Note 10.1 naar media te sturen.
In de tabel noemt Samsung diverse functionaliteit op die de Galaxy Note 10.1 wel heeft en de nieuwe iPad niet.
De Note 10.1 is een grote versie van de eerder uitgebrachte Galaxy Note van 5,3-inch. Het apparaat werd in februari getoond en NU.nl had de tablet inclusief stylus al even kort in handen. Dat geldt overigens ook voor de nieuwe iPad.
[ afbeelding ]
Verschillen
Samsung hamert in de tabel vooral op het gebruik van de stylus. Zo benadrukt het bedrijf dat de iPad niet gemaakt is om teksten mee te schrijven en de tablet niet zo precies foto’s kan bewerken als de Note 10.1 dit kan.
Verder noemt het Zuid-Koreaanse bedrijf de mogelijkheid om twee applicaties naast elkaar te bekijken, het gewicht en de dikte van de tablet, de USB-poort en het uitbreidbare geheugen.
Waar Samsung echter aan voorbij gaat is het scherm van de iPad dat met een resolutie van 2048x1536 pixels superieur is aan dat van de Note 10.1 (1280x800 pixels). Ook worden onder meer de processors niet met elkaar vergeleken.
Akkefietje
Overigens is dit akkefietje gestart door Apple die tijdens de presentatie van de nieuwe iPad een vergelijking liet zien met de Galaxy Tab 10.1 van Samsung. Daarin kraakte het bedrijf de apps op de Galaxy Tab zonder enige nuance af.
Samsung en Apple strijden al maanden tegen elkaar in diverse rechtszaken en de relatie tussen de twee bedrijven is sindsdien behoorlijk bekoeld.
bron
Dat is dan wel beter dan verwacht.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De iPad heeft standaard een Youtube App. Links op websites naar Youtube worden daarin geopend. In webpagina's ingevoegde filmpjes spelen ook gewoon af, de iPad pakt dan gewoon de html5 stream.
Vraag me af of je daadwerkelijk verschil waarneemt tussen de pixels van de note vs ipad.quote:Waar Samsung echter aan voorbij gaat is het scherm van de iPad dat met een resolutie van 2048x1536 pixels superieur is aan dat van de Note 10.1 (1280x800 pixels). Ook worden onder meer de processors niet met elkaar vergeleken.
lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo gaat het in DWDD ook over de iPad 3.
Is er eigenlijk geen app om toch flash/youtube te kunnen bekijken?
Natuurlijk merk je dat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Vraag me af of je daadwerkelijk verschil waarneemt tussen de pixels van de note vs ipad.
Gewoon straks in de winkel even een goede HR pic openen in de browser, bij de Saturn e.d. liggen ze meestal niet al te ver bij elkaar vandaan. Voor jou gaat het erom welk verschil jij ervaart. Zelf denk ik zeer zeker een groot verschil te merken omdat het verzadigingspunt voor de afstand waarop je meestal een tablet hebt nog niet bereikt is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Vraag me af of je daadwerkelijk verschil waarneemt tussen de pixels van de note vs ipad.
Ik gebruik zelf ook iphone. Maar ik zal dan behalve de ipad nooit meer een apple product kopen. Na een jaar tript het helemaal en de prijs is 4x zo duur dan wat het toestel waard is. (bijna) pure bagger dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niks mis met fan zijn van een merk
Wat wel triest is, zijn de Androidgebruikers die zich heel actief afzetten tegen Apple en elke mogelijkheid aangrijpen om met dezelfde flauwe herhaling van zetten het af te kraken.
Dus jij kunt een linkje geven waar we vergelijkbare producten kunnen kopen voor een kwart van de prijs. Nou dat linkje willen we allemaal wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook iphone. Maar ik zal dan behalve de ipad nooit meer een apple product kopen. Na een jaar tript het helemaal en de prijs is 4x zo duur dan wat het toestel waard is. (bijna) pure bagger dus.
Nee ik had het hier over de Macbook ( van prijs) iPhone is ongv 500 euro waard. En ja, ik kan voor jou een vergelijkbaar product vinden dat niet 2500 euro kost ( het kost ongv 1000 )quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus jij kunt een linkje geven waar we vergelijkbare producten kunnen kopen voor een kwart van de prijs. Nou dat linkje willen we allemaal wel.
AH, hoe kon ik raden dat het over een Macbook gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee ik had het hier over de Macbook ( van prijs) iPhone is ongv 500 euro waard. En ja, ik kan voor jou een vergelijkbaar product vinden dat niet 2500 euro kost ( het kost ongv 1000 )
mijn acer start met een ssd ook binnen 15 seconden op. Het snelle opstarten komt meer door de SSD dan wat voor merk laptop je hebtquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Exact, mijn Alienware met SSD start op in 16 seconden vanaf een koude boot ( dus compleet afgesloten en weer aanzetten ). Vanuit slaapstand uiteraard, een seconden of 3.
daar ben ik het helemaal mee eens, dus of je nou een Apple hebt of niet, het gaat niet om het merk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn acer start met een ssd ook binnen 15 seconden op. Het snelle opstarten komt meer door de SSD dan wat voor merk laptop je hebt
Samsung snapt het dus nog steeds niet. Het is geen wedstrijd wie de meeste functionaliteit in een tablet kan proppen. Het gaat erom welke tablet het prettigst te gebruiken is. Gebruiksvriendelijkheid dus. En integratie met je andere devices.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:33 schreef Mylene het volgende:
Samsung kraakt nieuwe iPad af
AMSTERDAM – Samsung heeft direct na de aankondiging van een nieuwe iPad door Apple het bedrijf aangevallen door een vergelijking tussen de iPad en de Galaxy Note 10.1 naar media te sturen.
In de tabel noemt Samsung diverse functionaliteit op die de Galaxy Note 10.1 wel heeft en de nieuwe iPad niet.
De Note 10.1 is een grote versie van de eerder uitgebrachte Galaxy Note van 5,3-inch. Het apparaat werd in februari getoond en NU.nl had de tablet inclusief stylus al even kort in handen. Dat geldt overigens ook voor de nieuwe iPad.
[ afbeelding ]
Verschillen
Samsung hamert in de tabel vooral op het gebruik van de stylus. Zo benadrukt het bedrijf dat de iPad niet gemaakt is om teksten mee te schrijven en de tablet niet zo precies foto’s kan bewerken als de Note 10.1 dit kan.
Verder noemt het Zuid-Koreaanse bedrijf de mogelijkheid om twee applicaties naast elkaar te bekijken, het gewicht en de dikte van de tablet, de USB-poort en het uitbreidbare geheugen.
Waar Samsung echter aan voorbij gaat is het scherm van de iPad dat met een resolutie van 2048x1536 pixels superieur is aan dat van de Note 10.1 (1280x800 pixels). Ook worden onder meer de processors niet met elkaar vergeleken.
Akkefietje
Overigens is dit akkefietje gestart door Apple die tijdens de presentatie van de nieuwe iPad een vergelijking liet zien met de Galaxy Tab 10.1 van Samsung. Daarin kraakte het bedrijf de apps op de Galaxy Tab zonder enige nuance af.
Samsung en Apple strijden al maanden tegen elkaar in diverse rechtszaken en de relatie tussen de twee bedrijven is sindsdien behoorlijk bekoeld.
bron
Integratie begint voor mij bij een USB port. Jij bedoelt integratie met andere Apple(TM)(c) devices.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:41 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Samsung snapt het dus nog steeds niet. Het is geen wedstrijd wie de meeste functionaliteit in een tablet kan proppen. Het gaat erom welke tablet het prettigst te gebruiken is. Gebruiksvriendelijkheid dus. En integratie met je andere devices.
Het zelfde dat ik Internet Explorer gebruikers niet snap.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:00 schreef rosalinde93 het volgende:
Gefrustreerde Apple bashers ook altijd
Snap jullie niet, vanwaar die woede
Asus eee pad transformer prime.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Merkie het volgende:
Opnieuw dan maar.
Welke tablet is beter dan de iPad 3?
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:10 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Asus eee pad transformer prime.
ouch
Want? Hij is duurder en heeft een slechter scherm. Wat is er beter aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:10 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Asus eee pad transformer prime.
ouch
Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef BertV het volgende:
Hij zou zo dun moeten zijn als de iPad2, zonder rand EN windows moeten draaien.
Vervolgens zou het geen Apple moeten zijn, dan had ik 'm gekocht.
En hoe wil je 'm zonder rand vasthouden zonder dat je steeds per ongeluk knopjes indrukt of dingen selecteert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?
Die 1GB aan ram scheen afgeleid te zijn van een bepaalde melding in het systeemquote:
wel alle relevante delen uit je artikel quoten hequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maar vaker dan Android apps.
[..]
http://webwereld.nl/nieuw(...)n-android-apps-.html
quote:Daar tegenover staat het feit dat de nieuwste Android-versie, Ice Cream Sandwich, nog geen groot marktaandeel heeft. Als die versie het grote publiek bereikt, zal het aantal crashes meer gelijk gaan lopen, verwacht Crittercism.
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:41 schreef drbarisart het volgende:
Het is geen wedstrijd wie de meeste functionaliteit in een tablet kan proppen. Het gaat erom welke tablet het prettigst te gebruiken is. Gebruiksvriendelijkheid dus. En integratie met je andere devices.
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:52 schreef OEM het volgende:
[..]
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze hetzelfde succes willen, dan jazeker.
Saumsung geeft juist toe dat het wat tegenvaltquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.
Of een computer, laptop...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Ritmo het volgende:
Ik wil ook een iPadMaar goed, het is gewoon de prijs niet waard. 600 a 700 euro, daar kun je bijna een heerlijke reis/vakantie van betalen...
Verkopen van Samsung tablets zijn een grap vergeleken met de iPad. Samsung moet doen waar ze zelf zin in hebben, maar ondertussen wordt Apple's ecosysteem groter en groter en werken de devices steeds beter samen, en wordt het voor Samsung steeds moeilijker om die gebruikservaring te evenaren of zelfs overtreffen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.
Het scheelt wel heel erg...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Henno het volgende:
Retina-scherm vs. oude scherm:
[ afbeelding ]
De nieuwe windows versie is erg tablet vriendelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.
Rightquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...
Jouw postgeschiedenisquote:
Pfjieuw, gelukkig maar. Stuur meteen Lee Kun-hee ff een mailtje dat ze niet hoeven te luisteren naar de grote dokter Barisart.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef drbarisart het volgende:
Samsung moet doen waar ze zelf zin in hebben
Toch leuk dat je het even hebt doorgenomenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis![]()
Wat een treurnis op 1 pagina zeg
Wie is Lee Kun-hee?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Pfjieuw, gelukkig maar. Stuur meteen Lee Kun-hee ff een mailtje dat ze niet hoeven te luisteren naar de grote dokter Barisart.
Als het aan Tim Cook ligt, gaat de boel over 3 jaar al op de fles. Wat een dooie dief is dat zeg. Steve Jobs in z'n huidige staat van ontbinding is nog inspirerender.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...
Ach, zolang andere fabrikanten nog proberen te concurreren met usb-ingangen en Flash kan Cook lekker uit z'n neus blijven vretenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef OEM het volgende:
[..]
Als het aan Tim Cook ligt, gaat de boel over 3 jaar al op de fles. Wat een dooie dief is dat zeg. Steve Jobs in z'n huidige staat van ontbinding is nog inspirerender.
Aangezien de andere fabrikanten tig originele produkten op de markt aan het brengen zijn kan hij maar beter een watje in zijn neus stoppenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ach, zolang andere fabrikanten nog proberen te concurreren met usb-ingangen en Flash kan Cook lekker uit z'n neus blijven vreten
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aangezien de andere fabrikanten tig originele produkten op de markt aan het brengen zijn kan hij maar beter een watje in zijn neus stoppen
Hoewel - misschien ook niet. De mainstream media bericht immers uitgebreid over de ipad 3 en de opening van een Applestore in Amsterdam - maar over de produkten van de concurrentie, hoe innovatief ook, vind je alleen wat op sites als tweakers etc. Dus de gemiddelde klant weet niet eens dat die concurrenten bestaan - wat voor Apple natuurlijk een natte droom is
Hardwarematig. De transformer, de padfone - of zelfs Nokias nieuwe camera waarmee je ook kan bellenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.
Niet nodig. De standaard Quicktime speler van iOS zelf ondersteunt de leukere formaten niet, maar niets staat Apps natuurlijk in de weg om dat wel te doen. Ik kan gewoon mkv en avi's afspelen, totaal geen omzetten nodig.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Alleen dat converteren van films is natuurlijk bagger op de iPad
Alle meegeleverde apps in iOS (zowel op de iPhone als de iPad) zuigen hele grote donkey balls. Gelukkig zijn er genoeg apps te vinden die wel doen wat de iOS apps hadden moeten doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Dat ding heet toch geen iPad 3 maar gewoon iPad?
Vind een iPad 2 overigens vrij gaaf dingetje, maar heb totaal geen ervaring met andere tablets. Maar ga er ook één aanschaffen![]()
Alleen dat converteren van films is natuurlijk bagger op de iPad
Dan moet ik dus apps kopen begrijp ik? Met Windows, en volgens mij ook Android, kan dit gratis volgens mij? Ik wil eigenlijk niet weer betalen voor iedere app, heb al een paar honderd euro betaald voor het apparaatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet nodig. De standaard Quicktime speler van iOS zelf ondersteunt de leukere formaten niet, maar niets staat Apps natuurlijk in de weg om dat wel te doen. Ik kan gewoon mkv en avi's afspelen, totaal geen omzetten nodig.
Aha thanks.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De leukere apps kosten nu eenmaal wat. Maar als je honderden euro's kunt uitgeven aan een tablet, zullen die paar centen voor een app je ook niet raken.
En er is trouwens een gratis mediaspeler: http://itunes.apple.com/us/app/oplayerhd-lite/id385896088?mt=8
Ik heb de betaalde versie daarvan, werkt enorm goed.
Tja, je kunt hem toch jailbreaken ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha thanks.
Nou ik vind een paar honderd euro uitgeven eigenlijk wel zat. Maar een paar euro extra is inderdaad niet zo'n ramp. Maar ik ben nou eenmaal gewend om (bijna alle) software gratis te gebruiken.
Dat kun je vergeten, maar onthoud het argument "als je honderden euro's uitgeeft aan een tablet, dan zijn een paar euro geen probleem" heel goed. Die ga je namelijk voor elke faal in iOS horen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
Maar ik ben nou eenmaal gewend om (bijna alle) software gratis te gebruiken.
Geen idee wat dat is en wat ik er dan meer mee kan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef Expression het volgende:
[..]
Tja, je kunt hem toch jailbreaken ofzo?
Wat is dat nu weer voor zever? iOS is gewoon een besturingssysteem. Gemaakt om apps te draaien. Die bieden vervolgens de functionaliteit die je wil gaan gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten, maar onthoud het argument "als je honderden euro's uitgeeft aan een tablet, dan zijn een paar euro geen probleem" heel goed. Die ga je namelijk voor elke faal in iOS horen.
Ik zal het samenvatten:quote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.
Gratis apps dacht ik en thema's.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en wat ik er dan meer mee kan.
Origineel? Met één telefoon?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |