Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil hem, gewoon om te hebben. Kom haten dan.
Ik vind het serieus wel indrukwekkend dat Apple dat voor elkaar gekregen heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik wil ook van alles hebben, gewoon om het hebben, geen iPad 3 echter. Maar de klacht is niet dat iemand het wilt hebben. Maar dat het "revolutionair" is, laat staan "nieuws".
Hihihi trolling hihih.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij maar lekker Android. Kan ik heerlijk de hele dag van alles aan tweaken zodat het nog sneller is dan het origineel. Heerlijk alleen op mijn zolderkamertje tweaken de hele dag.
Zoals?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:18 schreef Geralt het volgende:
En de grootste grap van alles is dat het gros van Applegebruikers het gebruikt wegens een gevoel van exclusiviteit![]()
!!
Stelletje faalhazen. Open je ogen. Er zijn vele betere producten op de markt!!!
Je bedoelt dat de ipad als een soort frisbee weggegooid kan worden en een PS3 niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Tware het volgende:
Hij schijnt sneller te zijn dan ps3/ xbox 360
Wat is je klacht nou eigenlijk wel dan? Dat de iPad 3 geen lood in goud kan veranderen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hihihi trolling hihih.
Het gaat niet om iOS vs Android, Windows, of wat dan ook. Lees nog eens de OP anders.
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waasquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef shaderon het volgende:
Deze samsung galaxy s2 blijft hier de nodige jaren. Geen 83 soorten ipods/ipads nodig.
?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waas
wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klein scherm, lage resolutie scherm, lage accuduur, slechte GPU.
Zo moeilijk kan mijn OP niet te interpreteren zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is je klacht nou eigenlijk wel dan? Dat de iPad 3 geen lood in goud kan veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik niet, dat doe jij. Dit topic gaat toch over de iPad of wat? Ik kan er niks aan doen dat jij een S2 als iPad concurrent betitelt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, ga vooral telefoons met tablets vergelijken
Gebruik het dan niet kutnerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan mijn OP niet te interpreteren zijn, lijkt me.
Waarom wordt het als nieuws beschouwd.
Waarom is een resolutie update, die het apparaat notabene zwaarder maakt "revolutionair".
En waarom beiden punten als er veel interessantere technologische ontwikkelingen gaande zijn, zoals nVidia's GT640/50 chip in ultrabooks, gecombineerd met een i7. Ofterwijl de kracht van een desktop in het formaat van een macbook air.
De kleur witquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens de kleur wit tonen zonder groene waas
De S2 kan niet eens fatsoenlijke een witte kleur weergevenquote:
naja, 'k ga er geen welles/nietes discussie van maken, maar je gaat een 9,7" scherm vergelijken met een 4,3 van de S2, raakt je de koekoek dat die van de S2 kleiner isquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doe jij. Dit topic gaat toch over de iPad of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, maar dit gaat niet over ultrabooks of laptops, maar over tablets. Toch wel wat anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan mijn OP niet te interpreteren zijn, lijkt me.
Waarom wordt het als nieuws beschouwd.
Waarom is een resolutie update, die het apparaat notabene zwaarder maakt "revolutionair".
En waarom beiden punten als er veel interessantere technologische ontwikkelingen gaande zijn, zoals nVidia's GT640/50 chip in ultrabooks, gecombineerd met een i7. Ofterwijl de kracht van een desktop in het formaat van een macbook air.
Witte kleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De S2 kan niet eens fatsoenlijke een witte kleur weergeven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, 'k ga er geen welles/nietes discussie van maken, maar je gaat een 9,7" scherm vergelijken met een 4,3 van de S2, raakt je de koekoek dat die van de S2 kleiner is't is ook geen tablet
Waarom noem je hem dan als ik om een tablet vraag die beter is dan de iPad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan als ik om een tablet vraag die beter is dan de iPad?
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 23:36:58 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |