daarvoor schaf je dan de iBowl aan, slechts 49,99quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik zou toch geen vloeibare tablet willen hebben hoor. Hoe moet je zoiets vasthouden?
Grotere resolutie =quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar uiteindelijk is het dus alleen een groter beeldscherm?
OH WAUW HEBBE HEBBE HEBBEquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotere resolutie =
[ afbeelding ]
Delen ze daar nou gratis iphones uit?! Of alleen informatie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotere resolutie =
[ afbeelding ]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Delen ze daar nou gratis iphones uit?! Of alleen informatie.
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet verwacht.Als dat zo is slaat Apple de plank een beetje mis.
Knap dat ze dit kunnen zien inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.
[ afbeelding ]
Ze hebben het ook over het gewicht. En tweakers overdrijft over het algemeen nooit, de meeste apple producten krijgen een score van "zeer goed". Dat is het hoogste haalbare. Natuurlijk zijn er ook andere producten ( en tablets ) die die score halen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Tweakers overdrijft altijd een beetje als het om Apple gaat. De toename in dikte zeggen ze "zeker merkbaar" te vinden. Nu heb ik 'm niet vastgehouden, maar we hebben het hier over 0.6 millimeter...
Na hun preview van de iPad2 vorig jaar neem ik ze niet serieus meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze hebben het ook over het gewicht. En tweakers overdrijft over het algemeen nooit, de meeste apple producten krijgen een score van "zeer goed". Dat is het hoogste haalbare. Natuurlijk zijn er ook andere producten ( en tablets ) die die score halen.
Inderdaad een vrij lomp filmpje. Dat ben ik echter niet gewend van de berichtgevingen, reviews, previews, en hands-on berichten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Na hun preview van de iPad2 vorig jaar neem ik ze niet serieus meer.
Vond de Mac OS Lion review ook ronduit slecht. Stond vol met onjuistheden. En het baarde ze zorgen dat het invloeden van iOS kreeg. Vervolgens prijzen ze wel Windows 8 de hemel in wat een tabletinterface op een desktop isquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad een vrij lomp filmpje. Dat ben ik echter niet gewend van de berichtgevingen, reviews, previews, en hands-on berichten.
Dat je dat zegt, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Vond de Mac OS Lion review ook ronduit slecht. Stond vol met onjuistheden. En het baarde ze zorgen dat het invloeden van iOS kreeg. Vervolgens prijzen ze wel Windows 8 de hemel in wat een tabletinterface op een desktop is. Je moet maar is Apple nieuwsberichten in de gaten houden, altijd net even wat negatiever of proberen om reacties uit te lokken.
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef FredVleespet het volgende:
Want de metro interface werkt lekker met een muis en past geheel in de stijl van de desktop die ernaast draait? Vind ik in de consumer preview toch niet. Windows7 vond ik prima, maar dit. Ze hadden die metro gewoon voor tablets/phones moeten houden. En de desktop Windows gewoon voor de desktop. Nu is het een mix van beide met een inconsistente UI.
Wat ik bedoel, OSX word verweten dat het op een iPad (iOS) begint te lijken omdat een paar apps en grafische elementen naar OSX zijn gehaald, wat je niet perse hoeft te gebruiken (launchpad bijv). En bij windows8 word er niet over gelult en word het afgedaan als 'wennen' en 'goed dat MS iets nieuws durft.
Waarom zou je het niet gebruiken? Dan heb je niets meer te klagen, dat wil toch niemand!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.
Je kunt het uitzetten? Dat is wel prettig, voor tablets is het erg mooi en handig. Veel mooier dan op de iPads, die kleine icoontjes op zo'n groot oppervlak vind ik geen gezicht eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat er toch in die zin ook om dat Microsoft inderdaad iets nieuws danwel innovatiefs probeert. Tevens hoef je op je desktop de metro-interface niet te gebruiken hoor.
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:58 schreef wise het volgende:
voordeel is wel dat de ipad2 goedkoper gaat worden.
Dus als je die wilt, zou ik die gewoon kopen.
De nieuwe veranderingen met de ipad3 vind ik niet zo denderend om mijn ipad2 om te ruilen voor de ipad3. Had eigenlijk veel meer verbeteringen verwacht. Tegenvaller
Dat gaat gelukkig voor andere dingen als kleding niet opquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...
Nee je kan het niet uitzetten. Je startmenu is pleite en vervangen voor die metro blokjesquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je kunt het uitzetten? Dat is wel prettig, voor tablets is het erg mooi en handig. Veel mooier dan op de iPads, die kleine icoontjes op zo'n groot oppervlak vind ik geen gezicht eigenlijk.
true, apple is goed, maar ook niet geweldig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De uitgangspositie van apple is om elk jaar een nieuwe versie op de markt te brengen. Ook al is hij maar een fractie beter. Het apple-vee koopt het toch wel omdat je niet meer IN bent als je een verouderde versie hebt...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze staan je toe je geld daar uit te geven.
[ afbeelding ]
zoveel triestheid om een productquote:
zelfde triestheid.quote:
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar het is lang niet alleen Apple die dit soort massahysterie veroorzaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
zelfde triestheid.
Heb zelf ook een ipad, maar om nou helemaal zo triest te gaan doen bij een winkel gaat mij wel 1000 stappen te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |