Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef BertV het volgende:
Hij zou zo dun moeten zijn als de iPad2, zonder rand EN windows moeten draaien.
Vervolgens zou het geen Apple moeten zijn, dan had ik 'm gekocht.
En hoe wil je 'm zonder rand vasthouden zonder dat je steeds per ongeluk knopjes indrukt of dingen selecteert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?
Die 1GB aan ram scheen afgeleid te zijn van een bepaalde melding in het systeemquote:
wel alle relevante delen uit je artikel quoten hequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maar vaker dan Android apps.
[..]
http://webwereld.nl/nieuw(...)n-android-apps-.html
quote:Daar tegenover staat het feit dat de nieuwste Android-versie, Ice Cream Sandwich, nog geen groot marktaandeel heeft. Als die versie het grote publiek bereikt, zal het aantal crashes meer gelijk gaan lopen, verwacht Crittercism.
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:41 schreef drbarisart het volgende:
Het is geen wedstrijd wie de meeste functionaliteit in een tablet kan proppen. Het gaat erom welke tablet het prettigst te gebruiken is. Gebruiksvriendelijkheid dus. En integratie met je andere devices.
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:52 schreef OEM het volgende:
[..]
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?
Fabrikanten moeten verplicht de visie van Apple volgen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze hetzelfde succes willen, dan jazeker.
Saumsung geeft juist toe dat het wat tegenvaltquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.
Of een computer, laptop...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Ritmo het volgende:
Ik wil ook een iPadMaar goed, het is gewoon de prijs niet waard. 600 a 700 euro, daar kun je bijna een heerlijke reis/vakantie van betalen...
Verkopen van Samsung tablets zijn een grap vergeleken met de iPad. Samsung moet doen waar ze zelf zin in hebben, maar ondertussen wordt Apple's ecosysteem groter en groter en werken de devices steeds beter samen, en wordt het voor Samsung steeds moeilijker om die gebruikservaring te evenaren of zelfs overtreffen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef OEM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat Samsung niet succesvol is met hun tablets he? Blijkbaar heb je die eco-onzin van Apple niet nodig om belachelijk veel winst te kunnen maken met tablets.
Het scheelt wel heel erg...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Henno het volgende:
Retina-scherm vs. oude scherm:
[ afbeelding ]
De nieuwe windows versie is erg tablet vriendelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Windows draaien? Hoe wil je al die kleine knopjes gaan bedienen met je vinger?
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De visie van Apple heeft de iPad tot het succes gemaakt dat nog geen enkele andere tablet vooralsnog kan evenaren. De totaaloplossing van het Apple ecosysteem is cruciaal voor het succes. Android biedt niet dat enorme gevoel van soepele totale integratie.
Rightquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...
Jouw postgeschiedenisquote:
Pfjieuw, gelukkig maar. Stuur meteen Lee Kun-hee ff een mailtje dat ze niet hoeven te luisteren naar de grote dokter Barisart.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef drbarisart het volgende:
Samsung moet doen waar ze zelf zin in hebben
Toch leuk dat je het even hebt doorgenomenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis![]()
Wat een treurnis op 1 pagina zeg
Wie is Lee Kun-hee?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Pfjieuw, gelukkig maar. Stuur meteen Lee Kun-hee ff een mailtje dat ze niet hoeven te luisteren naar de grote dokter Barisart.
Als het aan Tim Cook ligt, gaat de boel over 3 jaar al op de fles. Wat een dooie dief is dat zeg. Steve Jobs in z'n huidige staat van ontbinding is nog inspirerender.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet de visie van Apple, maar die van Steve Jobs en nu hij dood is(wat ik overigens erg jammer vind, omdat hij nog wat nieuws bracht in de tijd van neem-het-over-en-verbeter-slechts-kleine-dingen-om-hem-vervolgens-veel-te-duur-te-maken), zal Apple waarschijnlijk nog draaien, totdat de ideeën van hem op zijn(hij had al een draaiboek t/m 2020) en dan zakt het hele bedrijf in elkaar...
Ach, zolang andere fabrikanten nog proberen te concurreren met usb-ingangen en Flash kan Cook lekker uit z'n neus blijven vretenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef OEM het volgende:
[..]
Als het aan Tim Cook ligt, gaat de boel over 3 jaar al op de fles. Wat een dooie dief is dat zeg. Steve Jobs in z'n huidige staat van ontbinding is nog inspirerender.
Aangezien de andere fabrikanten tig originele produkten op de markt aan het brengen zijn kan hij maar beter een watje in zijn neus stoppenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:37 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ach, zolang andere fabrikanten nog proberen te concurreren met usb-ingangen en Flash kan Cook lekker uit z'n neus blijven vreten
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aangezien de andere fabrikanten tig originele produkten op de markt aan het brengen zijn kan hij maar beter een watje in zijn neus stoppen
Hoewel - misschien ook niet. De mainstream media bericht immers uitgebreid over de ipad 3 en de opening van een Applestore in Amsterdam - maar over de produkten van de concurrentie, hoe innovatief ook, vind je alleen wat op sites als tweakers etc. Dus de gemiddelde klant weet niet eens dat die concurrenten bestaan - wat voor Apple natuurlijk een natte droom is
Hardwarematig. De transformer, de padfone - of zelfs Nokias nieuwe camera waarmee je ook kan bellenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.
Niet nodig. De standaard Quicktime speler van iOS zelf ondersteunt de leukere formaten niet, maar niets staat Apps natuurlijk in de weg om dat wel te doen. Ik kan gewoon mkv en avi's afspelen, totaal geen omzetten nodig.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Alleen dat converteren van films is natuurlijk bagger op de iPad
Alle meegeleverde apps in iOS (zowel op de iPhone als de iPad) zuigen hele grote donkey balls. Gelukkig zijn er genoeg apps te vinden die wel doen wat de iOS apps hadden moeten doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Dat ding heet toch geen iPad 3 maar gewoon iPad?
Vind een iPad 2 overigens vrij gaaf dingetje, maar heb totaal geen ervaring met andere tablets. Maar ga er ook één aanschaffen![]()
Alleen dat converteren van films is natuurlijk bagger op de iPad
Dan moet ik dus apps kopen begrijp ik? Met Windows, en volgens mij ook Android, kan dit gratis volgens mij? Ik wil eigenlijk niet weer betalen voor iedere app, heb al een paar honderd euro betaald voor het apparaatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet nodig. De standaard Quicktime speler van iOS zelf ondersteunt de leukere formaten niet, maar niets staat Apps natuurlijk in de weg om dat wel te doen. Ik kan gewoon mkv en avi's afspelen, totaal geen omzetten nodig.
Aha thanks.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De leukere apps kosten nu eenmaal wat. Maar als je honderden euro's kunt uitgeven aan een tablet, zullen die paar centen voor een app je ook niet raken.
En er is trouwens een gratis mediaspeler: http://itunes.apple.com/us/app/oplayerhd-lite/id385896088?mt=8
Ik heb de betaalde versie daarvan, werkt enorm goed.
Tja, je kunt hem toch jailbreaken ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha thanks.
Nou ik vind een paar honderd euro uitgeven eigenlijk wel zat. Maar een paar euro extra is inderdaad niet zo'n ramp. Maar ik ben nou eenmaal gewend om (bijna alle) software gratis te gebruiken.
Dat kun je vergeten, maar onthoud het argument "als je honderden euro's uitgeeft aan een tablet, dan zijn een paar euro geen probleem" heel goed. Die ga je namelijk voor elke faal in iOS horen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
Maar ik ben nou eenmaal gewend om (bijna alle) software gratis te gebruiken.
Geen idee wat dat is en wat ik er dan meer mee kan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:14 schreef Expression het volgende:
[..]
Tja, je kunt hem toch jailbreaken ofzo?
Wat is dat nu weer voor zever? iOS is gewoon een besturingssysteem. Gemaakt om apps te draaien. Die bieden vervolgens de functionaliteit die je wil gaan gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten, maar onthoud het argument "als je honderden euro's uitgeeft aan een tablet, dan zijn een paar euro geen probleem" heel goed. Die ga je namelijk voor elke faal in iOS horen.
Ik zal het samenvatten:quote:Op zondag 11 maart 2012 12:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Welke originele producten? De hele markt bestaat uit Android. Juist Apple is origineel met iOS.
Gratis apps dacht ik en thema's.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en wat ik er dan meer mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |