Maar het is wel een hele rare naam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
denk al, zo stom kan je toch niet zijn![]()
jup, de volgende dan:quote:
Er ligt hier een iPad 1, die trouwens niet van mij is maar ik heb er zeker wel op gewerkt, en een vriend van mij heeft een iPad 2. Naast dat die dunner is en een camera heeft merk ik weinig verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit wel eens echt uitgebreid met iPads gewerkt heb, van welke generatie dan ook.
Je post gewoon puur om te zuigen.
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.quote:
ja ipad Generatie 1/2/3/4/5/6quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.
Ook de volgende iPads (van de vierde en verdere generatie) zullen gewoon iPad heten.
Maar de mobiele apparaten hebben altijd het generatienummer in de benaming gehad, vanaf de tweede generatie iPods al.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar ik snap de gedachtegang er nu wel van. Apple trekt het gelijk met de Macbooks (Pro / Air). Die heten ook niet 1,2,3. Maar gewoon simpelweg Macbook.
Ook de volgende iPads (van de vierde en verdere generatie) zullen gewoon iPad heten.
alhoewel, ze bieden de oude ook nog aan, dus dan moet je wel iets met de naamgeving gaan doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het lijkt wel een virus met die snelheid waarmee er nieuwe generaties appleproducten op de markt komen.quote:
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een virus met die snelheid waarmee er nieuwe generaties appleproducten op de markt komen.
hoge bomen vangen veel wind...quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Waar ik een hekel aan heb zijn de mensen die zonder iPad of iPhone de hele dag bezig zijn om Apple af te kraken / te bekritiseren. Waar gaat dat over man. Anti-Apple gekkies hebben de macht op internet tegenwoordig.
Omdat Mac-users alleen maar op facebook kunnen komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Waar ik een hekel aan heb zijn de mensen die zonder iPad of iPhone de hele dag bezig zijn om Apple af te kraken / te bekritiseren. Waar gaat dat over man. Anti-Apple gekkies hebben de macht op internet tegenwoordig.
Hetzelfde ongeveer als Apple-fanboys die hun nieuwe macbook pro vergelijken met hun 8 jaar oude Dell Inspiron. Ook erg vervelend. Ik werk zelf overigens 30% van mijn tijd met iOS.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
Dat zal het zijn denk ik. Je moet tegenwoordig een verweerschrift in drievoud inleveren als je een anti-Apple fanatiekeling tegenkomtquote:
Laat gaan die zuurpruimen. Ik ga me er niet meer druk om maken die jaloezie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:11 schreef Merkie het volgende:
QFTquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)
Je draait het om. De gemiddelde Andriod gebruiker hoor je niet continu over zijn of haar telefoon/tablet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn denk ik. Je moet tegenwoordig een verweerschrift in drievoud inleveren als je een anti-Apple fanatiekeling tegenkomt. Niemand die zich ooit afvraagt waarom je een Android-toestel hebt, maar als je een iPhone hebt, oh jee, prepare for war.
Nee, maar wel over de iPad of iPhone van iemand anders. Hoeveel anti-Android topics worden er geopend in KLB? Weinig. Hoeveel anti-Apple topics? Vrij veel. Waar houden die mensen zich allemaal mee bezig zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je draait het om. De gemiddelde Andriod gebruiker hoor je niet continu over zijn of haar telefoon/tablet.
hier zeg je 2x hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Je moet het gewoon hebben omdat het duur is en van AppleCrapple Fanboys
Dit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zie liever een ipod classic met goede geluidsondersteuning op de markt komen, dus niet die slechte flac ondersteuning van apple zelf (aac geloof ik), maar gewoon 'echte' flac, en dat ook over kunnen brengen op de headset (zoals cowon, alleen die heeft kutinterface)
Vermoedelijk omdat het klachten zijn, in deze zin waarom het als "nieuws" wordt gezien dat er een nieuw product op de markt komt. Ten tweede omdat Apple fanboys zich vaak in het meest random gesprek niet kunnen inhouden om in wat voor geimproviseerde manier dan ook, te laten weten een apple product te bezitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar wel over de iPad of iPhone van iemand anders. Hoeveel anti-Android topics worden er geopend in KLB? Weinig. Hoeveel anti-Apple topics? Vrij veel. Waar houden die mensen zich allemaal mee bezig zeg.
imac 27 inch, alsof het zo speciaal is. Qua design heb ik liever mijn Samsung P2770HDquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Laat gaan die zuurpruimen. Ik ga me er niet meer druk om maken die jaloezie.
Geschreven vanachter mijn imac 27 inch. En zo gauw de ipad 3 op de markt is koop ik er 2.
Omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |