Weet je dat ik al een tijdje op zoek ben naar die termquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet nog lomografie-effecten toevoegen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk de foto's van fok van die film..
mijn beeld van fokkers wordt totaal bevestigd!
Nou, de foto's mij nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het op zich nog wel meevallen eigenlijk
Uh, graag gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je dat ik al een tijdje op zoek ben naar die term. Dankjewel
!
IK WEET POEPquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet. Hoe moet ik het dan weten?
Waarom?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Volgende week een nachtje logeren in het ziekenhuis. Gezellug!
...keihandig geplanned ook
had ik maandag. Echt Boooo-ringggg. Maar goed. Als je ze volgt kan je 0,5 punt bovenop je tentamen krijgen, dus het! Ik ben erbij!quote:
Ik kreeg 3 doodsbedreigingen, 5 waarschuwingen dat ze mijn Android kapot zouden maken en 7 voor mijn Windowslaptop ennn... eennnnn een glazuurde appelquote:
Huh whutquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 doodsbedreigingen, 5 waarschuwingen dat ze mijn Android kapot zouden maken en 7 voor mijn Windowslaptop ennn... eennnnn een glazuurde appel
Mijn tweet over de iPad staat in de Metro. (Ben mobiel dus kan hem niet zo makkelijk hier plaatsen)quote:
was op zich wel tof. Ze wist het iig leuk te brengenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
had ik maandag. Echt Boooo-ringggg. Maar goed. Als je ze volgt kan je 0,5 punt bovenop je tentamen krijgen, dus het! Ik ben erbij!
Nu al opweg naar school ik alleen 15.30-17.30 college heb
En daarom gaan mensen je bedreigen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn tweet over de iPad staat in de Metro. (Ben mobiel dus kan hem niet zo makkelijk hier plaatsen)
zie de post boven je. Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En daarom gaan mensen je bedreigen?
Zijn veel zieke mensen zeg
Maar hoe hou je anders de schijn op als krant moderne media te zijn terwijl je eigenlijk openbaar toiletpapier bent?quote:
Reactiequote:Beste *****,
Afgelopen maandag hebben wij jou een mail gestuurd met de planning voor donderdag(vandaag) en vrijdag. Echter heb jij niets van je laten weten en moesten we zelf achterhalen of je kwam of niet. Dit vinden wij geen goede en fijne gang van zaken.
Je hebt een samenwerkingsconvenant ondertekend. Hierin staan punten als aanwezigheid bij college, aanwezigheid bij groepsafspraken, afmelden bij groepsafspraken, je taken uitvoeren en bij afwezigheid navragen wat je moet doen. Echter, aan al deze punten voldoe jij volgens ons niet.
Je aanwezigheid bij colleges is matig, aanwezigheid bij de groepsopdracht ook en je meldt je niet af. Aan de groepsopdrachten heb je niet veel aangeleverd en ook vraag je niet wat je moet doen bij afwezigheid.
Op deze manier kunnen en willen wij niet met jou werken.
Voor het analyseverslag van Onderzoeksvaardigheden sluiten wij jou dan ook uit voor beoordeling. Jouw bijdrage was nihil.
Wij willen graag weten of jij nog van plan bent om je in te zetten voor de coachgroep, of dat je er mee stopt, zodat wij weten waar wij aan toe zijn.
Zou jij dit vandaag nog aan ons willen laten weten?
Met vriendelijke groet,
(Onze namen)
Ik heb n.a.v. die reactie niet echt het gevoel dat ze het meentquote:Hallo,
Ik heb ten eerste maandag geen mail van jullie gehad, maar dat ter zijde. Ik heb me maandag wel afgemeld. Na mijn idee als jullie mij wat vragen doe ik het wel. Maar goed..als jullie er zo over denken is het niet anders. Bij deze zal ik mij dan vanaf morgen ook volledig inzetten als jullie hier nog mee akkoord gaan.
Groetjes*****
Ja, we kunnen ook genoeg dingen wat zij zegt weerleggen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:40 schreef Renesite het volgende:
Ja maar uberdoosch: het moet uit je zelf komen
Ja... in overleg met onze studiebegeleider.. maar die had zelf ook al een beetje 't gevoel dat 't niet echt wat ging worden met dat meisje..quote:
Ze zit er dus gewoon omdat 'het moet'?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... in overleg met onze studiebegeleider.. maar die had zelf ook al een beetje 't gevoel dat 't niet echt wat ging worden met dat meisje..
Geen idee.. want ze is er dus nooit...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zit er dus gewoon omdat 'het moet'?
Vervelend...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. want ze is er dus nooit...
En... ze heeft nog geen 1 toets gehaald, dus moet dit blok alle herkansingen van vorig blok halen..
haalt ze toch niet, dus moet ze stoppen.
En dat geldt voor best veel mensen in mijn klas,.
Na dit blok vallen er nog heel veel af bij ons, denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vervelend.... Hier zijn de 'rotte appels' bijna allemaal weg, nu nog 3 over en die halen het jaar gewoon niet
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik denk dat er maar 3 of 4 jongens overblijven... van de 10
We waren met 33, zijn ondertussen al 5 afgevallen, waarvan dus 8 jongens en 20 meiden over zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Hoeveel personen zitten er dan in een klas?
dafuqquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We waren met 33, zijn ondertussen al 5 afgevallen, waarvan dus 8 jongens en 20 meiden over zijnEn ik denk dat er uiteindelijk nog maar ongeveer 18 overblijven
begin van het jaar 25 in een klas(11 jongens, 14 meiden), daarvan zijn er de afgelopen 3 blokken 2 meiden en 2 jongens gestopt(nu dus 21) en daar zullen er dus hoogstwaarschijnlijk nog 2 jongens en 1 meisje van afvallen. (zal dus 18 worden)quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah... hoe is dat bij jou dan?
Aha... valt meequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
begin van het jaar 25 in een klas(11 jongens, 14 meiden), daarvan zijn er de afgelopen 3 blokken 2 meiden en 2 jongens gestopt(nu dus 21) en daar zullen er dus hoogstwaarschijnlijk nog 2 jongens en 1 meisje van afvallen. (zal dus 18 worden)
Ik heb daar ook wel eens gezeik mee gehad met iemand die niet veel deed, wij moesten hem motiveren volgens de leraar. Ik betaal toch geen schoolgeld om anderen te motiveren?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:40 schreef Renesite het volgende:
Ja maar uberdoosch: het moet uit je zelf komen
Nou inderdaad, dat vind ik altijd zo'n belachelijke beredenering van zo'n docent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gezeik mee gehad met iemand die niet veel deed, wij moesten hem motiveren volgens de leraar. Ik betaal toch geen schoolgeld om anderen te motiveren?
Gedeeltelijk mee eens, gedeeltelijk ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens gezeik mee gehad met iemand die niet veel deed, wij moesten hem motiveren volgens de leraar. Ik betaal toch geen schoolgeld om anderen te motiveren?
SPOILER: uitslag WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
Ik spreek jou over twee weken wel, mannetje
Snap ik ook wel maar ik deed deeltijd dus je ziet elkaar 4 uur per week en iedereen kwam overal vandaan. Als je dan de rest van de week gewoon werkt dan heb ik in de avond geen tijd om via mail/telefoon aan projecten te werken en neem ik aan dat iedereen volwassen genoeg is om zijn of haar deel van het werk te doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, gedeeltelijk ook niet.
Tuurlijk, daar betaal je je schoolgeld niet voor. Het is een taak van school. Ik betaal me niet voor niets de pestpleuris. Anderszijds, het gaat ook om mijn cijfer. Dan ben ik wel bereid om mensen te motiveren. Heb ik vorig blok ook wel gedaan.
Alleen, toen was het iemand die ik heel graag mag.. nu heb ik dat niet.. Zeg ook niet dat ik d'r haat.. Maar ik zie natuurlijk ook wel wat er vorige blokken gebeurd is. En dat neem je toch wel mee, en gezien ze daar hetzelfde deed als nu heb ik geen zin om er energie in te steken.
SLb'er snapt dat gelukkig, en heeft ook gezegd dat we haar naam gewoon niet op de groepsopdrachten moeten zetten. Dan mist ze punten, dus kan ze niet beoordeeld worden, mag ze t vak volgend jaar overdoen. Maar volgend jaar, daar komt ze toch niet aan toe
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Je hebt idd gelijkSPOILER: uitslag WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De uitslag werd trouwens vorige week al een beetje verraden![]()
Ja precies. Pretty kansloos.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar ik deed deeltijd dus je ziet elkaar 4 uur per week en iedereen kwam overal vandaan. Als je dan de rest van de week gewoon werkt dan heb ik in de avond geen tijd om via mail/telefoon aan projecten te werken en neem ik aan dat iedereen volwassen genoeg is om zijn of haar deel van het werk te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
Nog groter?
`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
Nog groter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Break her bonesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Haai. Vandaag gesprek met dat mormel..
Tevens engels mondeling. Is mijn gesprekspartner ziekals mij dit nu een 2de kans kost gaat ze kapot
Kan of mag je geen andere partner kiezen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens engels mondeling. Is mijn gesprekspartner ziekals mij dit nu een 2de kans kost gaat ze kapot
heb t voorbereid met haar..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan of mag je geen andere partner kiezen?
Succes! Gaat vast goed komen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:26 schreef iBenny het volgende:
Zometeen intakegesprek voor/over excellentieprogramma. Ben benieuwd wat daaruit komt
Denk dat je het straks met de docent mag doenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:26 schreef iBenny het volgende:
Zometeen intakegesprek voor/over excellentieprogramma. Ben benieuwd wat daaruit komt
Dat kunnen ze niet maken!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook, het zou ontzettend triest zijn als dit jou een kans kost.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah.. docent al gemailt .. benieuwd wat ie gaat zeggen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Mondeling gehaald met een 6,5. Iemand die noggeen partner had moest met mij. Zij heeft het niet gehaald.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Mondeling gehaald met een 6,5. Iemand die noggeen partner had moest met mij. Zij heeft het niet gehaald.
Netjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Af en toequote:
Aaaaaahquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Af en toe. Ik heb ook een Fabiënne als klasgenootje en die zei dat ik dat moest kijken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wuutquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dre Hazes op zijn 15e naar de hoerenIk wacht op een sho-topic
What the hellquote:
Oh man, ik zou bijna kruipend naar het Noorden komen voor deze dingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Merengues gedompelt in chocolade
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh man, ik zou bijna kruipend naar het Noorden komen voor deze dingen
Wat een chickmagnet hè, die Patriquequote:
Minequote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een chickmagnet hè, die Patrique
Ja, wij zijn maar gewoon chicks on the sidequote:
Echt welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een chickmagnet hè, die Patrique
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik was bezig een hamster te maken, toen kwam er een pingwing uit...Die is wel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joah!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben huiswerk aan het maken... geloven jullie dat?
Ik heb geen idee... ben alleen bezig voor maandag nu. Maar ik mag morgen niks doen van Renéquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Ook veel huiswerk voor aankomende week?
Goeie jongen die René.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ben alleen bezig voor maandag nu. Maar ik mag morgen niks doen van René
Hij vergeet te vertellen dan ik mijn aandeel al reeds heb aangebrachtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie jongen die René.
En das toch alleen maar slim om het nu alvast te maken
Ja... maar ik zal morgen toch echt nog een presentatie moeten voorbereiden voor dinsdagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie jongen die René.
En das toch alleen maar slim om het nu alvast te maken
Dat is toch die in dat bad?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Dexter, seizoenseinde vier*Gauw eerste aflevering seizoen vijf opzet*
Is te veel om vandaag en (mogelijk ook) maandag te doen? Ik bedoel dan zit je morgen ook niet met dat gedoe en heb je gewoon tijd voor leuke dingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar ik zal morgen toch echt nog een presentatie moeten voorbereiden voor dinsdag
Achja...Ik stop er nu mee.. vind het wel prima.. Morgen alleen nog een conclusietje schrijven. En die presentatievoorbereiding moet maandag voor 10 uur zo-goed-als af zijn.. Heb wel spelingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is te veel om vandaag en (mogelijk ook) maandag te doen? Ik bedoel dan zit je morgen ook niet met dat gedoe en heb je gewoon tijd voor leuke dingen
Dat kan ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Achja...Ik stop er nu mee.. vind het wel prima.. Morgen alleen nog een conclusietje schrijven. En die presentatievoorbereiding moet maandag voor 10 uur zo-goed-als af zijn.. Heb wel speling
Zo zoquote:Op zondag 11 maart 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
6 hamburgers gewonnen in de staatsloterij, ik word nog eens rijk man...
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
6 hamburgers gewonnen in de staatsloterij, ik word nog eens dik man...
Dat wordt een geigerteller genoemd?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Lutte het volgende:
Cute!
Net het telefoontje van de eeuw gehad, van oma: Hedde gullie die geigerteller nog? Ik heb in de tuin gewerkt en nou ben ik m'n ringen kwijt.
Ze bedoelde dus een metaaldetectorBenieuwd of we ze vinden, wss liggen ze gewoon ergens in huis
Dit inderdaad.quote:
Nee, oma was in de warquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Lutte het volgende:
Cute!
Net het telefoontje van de eeuw gehad, van oma: Hedde gullie die geigerteller nog? Ik heb in de tuin gewerkt en nou ben ik m'n ringen kwijt.
Ze bedoelde dus een metaaldetectorBenieuwd of we ze vinden, wss liggen ze gewoon ergens in huis
Je moeder is liefquote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder denkt dat docenten op 't HBO niks te doen hebben en direct opdrachten nakijken
Was het maar zo'n feest!
quote:
Ik heb hem gedownloadquote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Benny !!!!!!!!!!!!
Wiep heeft een single uit
http://itunes.apple.com/nl/artist/wiep/id510022597
[VOH]Wiep Laurenssen
Jij bent slim genoegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:48 schreef iBenny het volgende:
Tentamen ging wel oké. Hopelijk beter dan wat de rest roept
Geef me alle detailsquote:
NOU NOU NOU!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:59 schreef Bellatrix het volgende:
Bij Pat weet je nooit wat er allemaal uit gutst.
:33333333333333333333quote:
Verdorie tijd voor een schone bokssss.quote:
Ik heet Patjen maar ben niet super actiefquote:
Wat verteld u nu?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heet Patjen maar ben niet super actief
Meestal is het mijn vriendin die speelt
Vraag maar aan je vriendjequote:
Ik loop altijd achter de feiten aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
O god, is het een fokker? Een relatie met een fokker is zoooooooo 2011!
Is dat dat meisje die als enigste als meisje op die foto staat in haar fobo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik loop altijd achter de feiten aan
Antwoord 1quote:In een jigsawklas zijn kinderen:
1)voornamelijk geïnteresseerd in legpuzzels maken.
2)afhankelijk van elkaar.
3)onafhankelijk van elkaar.
4)concurrenten van elkaar.
Ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat dat meisje die als enigste als meisje op die foto staat in haar fobo?
Waar kunnen we afrekenen?quote:
Afdeling 3, kassa 9. Bij Shaneequaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar kunnen we afrekenen?En inpakken!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Afdeling 3, kassa 9. Bij Shaneequa
Werk ze! Tjuus!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Brr... om 16.00 uur werken...Ik zal me eens omkleden en opknappen.
Joe Joe!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
En dat is leuk maar soms ook genant Pisc haha, typte net 'phoon' toen ik 'phone' bedoelde (ja dom) en dat zie je dan ook
Uhu. Ik zit ook al steeds te kloten op mijn mobielquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Het maakt trouwens wel verschil of je op een mobiel of bv Ipad speelt, op het laatste kun je wel flink tekenen
Ik heb lange nagels dus ik sleep en dan is fijn werken best een beetje klote.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Ik zit ook al steeds te kloten op mijn mobiel
Ohw ja... das nog lastigerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb lange nagels dus ik sleep en dan is fijn werken best een beetje klote.
Ik kijk het later terug. Het is hier de opgenomen aflevering van CSI wat op staatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Barbie's bruiloft
Vijf seconden onderweg en ze ontbijten al met boterhammen kroket en cola
Hilversum-Noord.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. Hilversum aan het mediapark.. Is dat gewoon Hilversum, of Hilversum Noord?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hilversum-Noord.Ja echt waar, dat is zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hilversum-Noord.JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op de tweede plaats Patrick89
PatriQue89
PatriQue89 probeert en weet op een leuke manier mensen te choqueren en is niet vies van een beetje aandacht, maar hij is vooral een vertrouwd gezicht binnen TAL en een lief persoon die verstand heeft van zaken rondom media.
Oh my gawd...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta wel tussen 2 leuke damesEn ik ben natuurlijk vereerd en zal altijd blijven choqueren. Be prepared!
Nope, ik kan niet..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Maar, jij ook echt waar?
Of niet?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]. Ik bedoel of.... nee wacht, ik ga niet happen
Ik sta tegen het beertje de beer aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta wel tussen 2 leuke damesEn ik ben natuurlijk vereerd en zal altijd blijven choqueren. Be prepared!
choqueren, is dat een kruising tussen je shockerende momentjes en chocola vanwege je kwaliteiten bij het banket? Goed gevondenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
choqueren, is dat een kruising tussen je shockerende momentjes en chocola vanwege je kwaliteiten bij het banket? Goed gevonden
I Got It!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk lust ik nu ook wel een rose'tje en een stukje choco
quote:
Wat een toppertjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. school
19 en 20 April gaan we naar Den Haag, bier drinken enzo..
hebben ze op de 20ste ook een hertentamen gepland
Handig die planningen altijdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. school
19 en 20 April gaan we naar Den Haag, bier drinken enzo..
hebben ze op de 20ste ook een hertentamen gepland
Ja... naja... morgen 6 uur lang les van mn coach. Dus maar even in de groep gooien. Want niemand van mijn klas die dat al weet natuurlijk..quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... naja... morgen 6 uur lang les van mn coach. Dus maar even in de groep gooien. Want niemand van mijn klas die dat al weet natuurlijk..
Vandaag ook, zo'n dom varken.. Ging over dat ik iets over een opdracht niet wou vertellen.
Ja ik zat altijd alles op facebook als ik iets weet wat veranderd is , bla bla... of als we iets moeten inleveren..
Ik: Ik ben hier voor mezelf, en niet om vadertje te spelen. Daarnaast; ik heb het denkvermogen om dat zelf in de gaten te houden.
Toen was ze stil,. terwijl ze altijd discussies aangaat
Toen er een pijl uit zijn hoofd kwam wist ik hemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
Arme Benny, ik werd iets te ambitieus met tekenen geloof ik
lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
HMMMMMMMMMMM, huiswerk van morgen... wilde ik vanavond maken..
morgenochtend maar doen dan... toch pas om 12.30 beginnen
aan de ene kant Ja, aan de andere kant nee... ga liever 's ochtends naar school, dan heb je nog wat aan je dag. Maar ben wel even toe aan uitslapenquote:
klopt wel idd, maar als je je huiswerk ind e ochtend maakt, besteed je die tijd ook zinnig hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aan de ene kant Ja, aan de andere kant nee... ga liever 's ochtends naar school, dan heb je nog wat aan je dag. Maar ben wel even toe aan uitslapen
Over een paar weken pas om 16.30 beginnen
Ja, en ik moet heen, want presentatiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt wel idd, maar als je je huiswerk ind e ochtend maakt, besteed je die tijd ook zinnig he
wtf om 16.30 beginnen? dat is absurd imo
Cactus manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom verstuur je een behaarde piem0l?!
dankjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorryyy... kusje voor je nachtmerrie!
Van 't weekend <3quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
dankje
Heb je Pain Olympics wel eens gezien?
Ja, lekker prikkie prikkie voor een prikkiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat de bijnaam voor die van jou?
geeft de prik van de kaktus ineens een hele andere lading
hehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, lekker prikkie prikkie voor een prikkie
Het moet iets met fappen zijn.Of een LaPo postenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie achterhaalt wat ik net deed is een held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |