Weet je dat ik al een tijdje op zoek ben naar die termquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet nog lomografie-effecten toevoegen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk de foto's van fok van die film..
mijn beeld van fokkers wordt totaal bevestigd!
Nou, de foto's mij nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het op zich nog wel meevallen eigenlijk
Uh, graag gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je dat ik al een tijdje op zoek ben naar die term. Dankjewel
!
IK WEET POEPquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet. Hoe moet ik het dan weten?
Waarom?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Volgende week een nachtje logeren in het ziekenhuis. Gezellug!
...keihandig geplanned ook
had ik maandag. Echt Boooo-ringggg. Maar goed. Als je ze volgt kan je 0,5 punt bovenop je tentamen krijgen, dus het! Ik ben erbij!quote:
Ik kreeg 3 doodsbedreigingen, 5 waarschuwingen dat ze mijn Android kapot zouden maken en 7 voor mijn Windowslaptop ennn... eennnnn een glazuurde appelquote:
Huh whutquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 doodsbedreigingen, 5 waarschuwingen dat ze mijn Android kapot zouden maken en 7 voor mijn Windowslaptop ennn... eennnnn een glazuurde appel
Mijn tweet over de iPad staat in de Metro. (Ben mobiel dus kan hem niet zo makkelijk hier plaatsen)quote:
was op zich wel tof. Ze wist het iig leuk te brengenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
had ik maandag. Echt Boooo-ringggg. Maar goed. Als je ze volgt kan je 0,5 punt bovenop je tentamen krijgen, dus het! Ik ben erbij!
Nu al opweg naar school ik alleen 15.30-17.30 college heb
En daarom gaan mensen je bedreigen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn tweet over de iPad staat in de Metro. (Ben mobiel dus kan hem niet zo makkelijk hier plaatsen)
zie de post boven je. Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En daarom gaan mensen je bedreigen?
Zijn veel zieke mensen zeg
Maar hoe hou je anders de schijn op als krant moderne media te zijn terwijl je eigenlijk openbaar toiletpapier bent?quote:
Reactiequote:Beste *****,
Afgelopen maandag hebben wij jou een mail gestuurd met de planning voor donderdag(vandaag) en vrijdag. Echter heb jij niets van je laten weten en moesten we zelf achterhalen of je kwam of niet. Dit vinden wij geen goede en fijne gang van zaken.
Je hebt een samenwerkingsconvenant ondertekend. Hierin staan punten als aanwezigheid bij college, aanwezigheid bij groepsafspraken, afmelden bij groepsafspraken, je taken uitvoeren en bij afwezigheid navragen wat je moet doen. Echter, aan al deze punten voldoe jij volgens ons niet.
Je aanwezigheid bij colleges is matig, aanwezigheid bij de groepsopdracht ook en je meldt je niet af. Aan de groepsopdrachten heb je niet veel aangeleverd en ook vraag je niet wat je moet doen bij afwezigheid.
Op deze manier kunnen en willen wij niet met jou werken.
Voor het analyseverslag van Onderzoeksvaardigheden sluiten wij jou dan ook uit voor beoordeling. Jouw bijdrage was nihil.
Wij willen graag weten of jij nog van plan bent om je in te zetten voor de coachgroep, of dat je er mee stopt, zodat wij weten waar wij aan toe zijn.
Zou jij dit vandaag nog aan ons willen laten weten?
Met vriendelijke groet,
(Onze namen)
Ik heb n.a.v. die reactie niet echt het gevoel dat ze het meentquote:Hallo,
Ik heb ten eerste maandag geen mail van jullie gehad, maar dat ter zijde. Ik heb me maandag wel afgemeld. Na mijn idee als jullie mij wat vragen doe ik het wel. Maar goed..als jullie er zo over denken is het niet anders. Bij deze zal ik mij dan vanaf morgen ook volledig inzetten als jullie hier nog mee akkoord gaan.
Groetjes*****
Ja, we kunnen ook genoeg dingen wat zij zegt weerleggen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:40 schreef Renesite het volgende:
Ja maar uberdoosch: het moet uit je zelf komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |