School tv idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik was echt bang voor die karbonkel
Al was dat meer een schoolTV ding, toch?
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Al heb ik ook wel de power rangers en dragon ball z gekeken hoor.
Bij het laatste gestopt bij die Cell afleveringen. Ging nergens meer over, powerleven 100 miljoen miljard.
Dat had ik met pokemon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.quote:
Klopt. Die humor is ook echt voor jong en oud nog steeds. Tijdloosquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.
B&A is trouwens elke ochtend weer op tv. Na 8 uur ofzo volgens mij op rtl5. Blijft echt geniaal.
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch begreep ik die kinderen en die angst voor Karbonkel nooit.
Zeker bij Ik Mik Loreland ik vond alle liedjes veel te leuk om bang te zijn voor Karbonkel vond hem eigenlijk wel baas.
Zou wel komen door mijn gebrek aan inlevings-vermogen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.
Jij komt uit de kut-generatie dan. Daar voor had je op Kindernet echt epische tekenfilms jongequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
Tekenfilms zijn kut.Enige wat wel lachen vond was dat Bobby's world en die Cartoon Network meuk als cow and chicken, dexters lab, johnny bravo enz.
van die shit van gisterenquote:
je was weer dronken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van die shit van gisteren
Maar eenmaal daar niet meer aan gedacht
Dragonball Zquote:
hoezo weer?quote:
slechte film manquote:
Nee hoorquote:
Die man denkt en praat graag in stereotypenquote:
slechte film, slechte locastie. Klinkt als een kutavond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slechte film man
de rest was leuk
Die man heeft gewoon een naam, en jij bent begonnen met stereotyperen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die man denkt en praat graag in stereotypen
Waarschijnlijk een autist of zo.
Dus als je gisteren dronken was dan ben je dat elke dag
Ik had wel paar biertjes op ja, maar was lang niet zo erg als vorige keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die man denkt en praat graag in stereotypen
Waarschijnlijk een autist of zo.
Dus als je gisteren dronken was dan ben je dat elke dag
Nee ik ging veilig ergens anders zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
slechte film, slechte locastie. Klinkt als een kutavond.
heb je nog geile FOK!sters gehosseld? Of zat je niet in de Mono-rij.
Jij praat poep met je "ben je alweer dronken" "eet je alweer filet americain" . Dat is stereotype denken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon een naam, en jij bent begonnen met stereotyperen.
Nee een korfbalmeet, heb ook nog een balletje gegooid met ajacied422quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was je doen dan naar een Fok! LARP convention?
Heb je Yvonne nog gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ging veilig ergens anders zitten
Maar de avond zelf was gezellig
ja, waarom nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben jij serieus naar die Fok! film geweest Steven
Die was er nietquote:
Als het in Enschede was zou jij toch ook gaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben jij serieus naar die Fok! film geweest Steven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wachten we op deel 2(012) van gister avond..
jij praat poep met je eeuwige student gedoequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij praat poep met je "ben je alweer dronken" "eet je alweer filet americain" . Dat is stereotype denken.
Scherp waarschijnlijk ja maar was net als Steven ergens anders gaan zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het in Enschede was zou jij toch ook gaan?
Ik deed hand voor mijn hoofd toen ik de trap op liep en ze aan het filmen warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wachten we op deel 2(012) van gister avond..
Het was serieus echt best lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Scherp waarschijnlijk ja maar was net als Steven ergens anders gaan zitten.
Ach, 3e keer dat ik zoiets gedaan heb, doe het zo een 4e keer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Is toch gezellig man, met al je fok matties.
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij praat poep met je eeuwige student gedoega toch filet eten man.
Fok matties zijn toch net als echte vrienden of wa?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Is toch gezellig man, met al je fok matties.
Filet is lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was serieus echt best lachen
De film was gewoon niet mijn ding en viel zowat in slaap
Maar de meet ervoor was gewoon echt lachen
dat is niet 1x gezegdquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.
En dit.quote:
Bij mij gaat dat makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.
spreken jullie ook echt elkaar aan met je forum naam en meer van dat soort dingen ?
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.
spreken jullie ook echt elkaar aan met je forum naam en meer van dat soort dingen ?
Ben benieuwd wat ze zondag gaan organiseren. Minuut stilte of zo?quote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.
Ik was een keer bowlen hadden ze bij de baan naast mij ook een fokmeet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat makkelijk
En meeste mensen die ik al kon gewoon bij hun echte naam
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was een keer bowlen hadden ze bij de baan naast mij ook een fokmeet.
Bij het bowlen ook allemaal je nickname in typen enzo net alsof er echte mensen zitten op fok!
Volgende keer gewoon verplicht naamkaartjes dragen op zo'n meet zei naatje alquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Met bowlen en karten heet ik altijd jo de jong
ja maar dat maakt die shit alleen maar autistisch manquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon verplicht naamkaartjes dragen op zo'n meet zei naatje al
Alsof dat nu niet zo is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat maakt die shit alleen maar autistisch man
Er zijn misschien nog drie users die hier rondlopen die ik al zo lang via fok! blijf nooit zo plakken bij een bepaalde reeks en of user kliekje. en dan kom je drie maanden niet en dan weet niemand meer wie je bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.
Nouja bij een paar had ik wel iets van wat de neuk is ditquote:
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.quote:
niet te goed. Ik heb er gewoon totaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.
Who gives a fuck. Of voel je je te goed voor zulke dingen?
Ik zou gaan voor de gratis film . Steven mocht je wel je eigen vriendin en of vrienden meenemen ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.
Het was ook allemaal goed geregeld, je was snel binnen enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja je mocht iemand mee nemenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de gratis film . Steven mocht je wel je eigen vriendin en of vrienden meenemen ?
Vraag me af wat de minderjarigen zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajacied422 met zijn berenrugtasje was er ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vraag me af wat de minderjarigen zeggen.
"Eey mam, ik ga naar een fok! meet , doei".
pathe ArenAquote:
dat sowieso manquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
niet te goed. Ik heb er gewoon totaal geen behoefte aan.
Hooguit een keer bij Feyenoord, ofzo. Als ik toch al ergens sta te zuipen waar anderen ook komen.
iemand dus niet een groepje al had ik snel iedereen zich op fok! laten aanmeldenquote:
Nee je kon max 2 kaarten bestellenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iemand dus niet een groepje al had ik snel iedereen zich op fok! laten aanmelden
Stuk of 9 denk ikquote:
Ik post de laatste tijd af en toe in onz en ik kan dat bevestigen/quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
En al helemaal bij zo'n KLB of onz meet, daar komen toch alleen maar totale mongolen op af?
Passen wij toch prima tussen..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
En al helemaal bij zo'n KLB of onz meet, daar komen toch alleen maar totale mongolen op af?
Mwah, heb een soort van klb/onz meet gehad dat onder de naam vaan rook meet viel en was best gezelligquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
nadeel is wel dat het A niet zo'n leuke film was en B je opgescheept zit met mensen van een forum waarvan je 99% toch niet kent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je kon max 2 kaarten bestellen
In welk jaar was dat ? Onz 2004 was nog wel gezellig tegenwoordig lopen er alleen nog maar idioten rond op fok!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, heb een soort van klb/onz meet gehad dat onder de naam vaan rook meet viel en was best gezellig
Wat denk je van een ONZ meetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
Ja vooraf weet je natuurlijk niet dat die film niet zo denderend isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nadeel is wel dat het A niet zo'n leuke film was en B je opgescheept zit met mensen van een forum waarvan je 99% toch niet kent.
bovendien gingen al die kneuzen van ONZ-radio en dat wil je sowieso niet meemaken
paar maanden terugquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In welk jaar was dat ? Onz 2004 was nog wel gezellig tegenwoordig lopen er alleen nog maar idioten rond op fok!
Dus met de meuk die er nu zit? dat is toch niets manquote:
pener durft niet op meets te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk je van een ONZ meetZie je AP, Penisbaard, Monopoly bij elkaar
Nouja het was een klein groepje dat uiteindelijk de stad nog in ging maar het was gewoon lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus met de meuk die er nu zit? dat is toch niets man
waarschijnlijk de 'stoerste' gasten komen idd nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pener durft niet op meets te komen.
Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pener durft niet op meets te komen.
Ach op een willekeurige avond/nacht in de stad sta je ook te lullen met vreemden. Zolang er maar bier is bij zo'n meet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het was een klein groepje dat uiteindelijk de stad nog in ging maar het was gewoon lachen
Wat valt er te vertellen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
Vertel je het eigenlijk ook aan je Ajaxmatties Steven? 'Gisteren toch op een gruwelijke fokmeet geweest zeg.'
Ik ga idd nooit/quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarschijnlijk de 'stoerste' gasten komen idd niet
Ik weet niet wat met die man isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?
Ken je verder niet maar geef even duidelijk antwoord dan pas ik mijn gedrag even op je aan.
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef inZanity het volgende:
Zo'n film lijkt me dan nog wel ok als het gratis is het me een leuke film lijkt en het in de buurt is. Maar zo'n meeting in een of andere kroeg waar je dan afspreekt ergens midden in het land lijkt me echt helemaal niks zou me echt zwaar ongemakkelijk voelen denk ik.
ja ach, meerdere had ik al een keer eerder gesproken/ontmoetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef inZanity het volgende:
Zo'n film lijkt me dan nog wel ok als het gratis is het me een leuke film lijkt en het in de buurt is. Maar zo'n meeting in een of andere kroeg waar je dan afspreekt ergens midden in het land lijkt me echt helemaal niks zou me echt zwaar ongemakkelijk voelen denk ik.
ik ben een onz/vbl user, zit meestal in livescore.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?
Ken je verder niet maar geef even duidelijk antwoord dan pas ik mijn gedrag even op je aan.
Precies.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
Hooguit een keer bij Feyenoord, ofzo. Als ik toch al ergens sta te zuipen waar anderen ook komen.
Ja dit dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
Caland doet stoer maar zit zelf ook halve dagen hier
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
Vertel je het eigenlijk ook aan je Ajaxmatties Steven? 'Gisteren toch op een gruwelijke fokmeet geweest zeg.'
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.
Als we straks als een groepje van Feyenoorders denken dat we Steven gaan meeten en dat dan opeens heel de F-side daar staat of andersom natuurlijk.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dus
Vertel je dat ook aan je feyenoordmatties caland, dat je veel post op fok?
Steven is gewoon een relaxte jood man, waarom zou die zulke idiote shit ondernemen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.
Als we straks als een groepje van Feyenoorders denken dat we Steven gaan meeten en dat dan opeens heel de F-side daar staat of andersom natuurlijk.
Nee, ze willen alleen meer sfeer op Zuid hebbenquote:
Het was op een dinsdag dit tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar zo'n meet gaat toch weer een stapje verder. Zou er sowieso niet m'n eigen stapavondjes voor afzeggen. En die shit doe je altijd in het weekend lijkt me.
Alsof de oudjes van f-side daar trek in hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen meer sfeer op Zuid hebben
Dus Dani en een groep van 410 gaan tijdelijk naar beneden
Gasten moeten een keer kappen met hun gezeikquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof de oudjes van f-side daar trek in hebben.
Ik heb Tomasso toen een keer gemeet, maar dat was ook omdat we van elkaar wisten dat we altijd op varkenoord kwamen. Die Keltie ook een keer gezien, maar die post hier geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Ken er wel een paar die hier meelezen. En vroeger had je Luni hier. Die kende ik gewoon via FOK!. Weet alleen niet meer de reden waarom we elkaar toendertijd hadden ontmoet...
Ja nee klopt je bent het verkeerde voorbeeld ik bedoel ook meer in het algemeen maar dat topic van de Kromme met zijn vbl meet in Den Haag vertrouw ik niet . .quote:
Jij was toen toch tegelijkertijd met Happel in Marbella?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Tomasso toen een keer gemeet, maar dat was ook omdat we van elkaar wisten dat we altijd op varkenoord kwamen. Die Keltie ook een keer gezien, maar die post hier geloof ik niet meer.
Twente, daarna PSVquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
Welke EL-wedstrijden komen er donderdag op tv eigenlijk?
Alsof de kromme een hooligan isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee klopt je bent het verkeerde voorbeeld ik bedoel ook meer in het algemeen maar dat topic van de Kromme met zijn vbl meet in Den Haag vertrouw ik niet . .
En als we wel weer eens gaan rellen in de weilanden en Stok staat aan de Feyenoord kant en Steven aan de andere? lijkt me een lastige situatie man zit zelfs een film in als je het drama een beetje aandikt.
A10 taferelen op een FOK! meet. Dat zou dan wel weer episch zijn.quote:
Ik ging toen maar een paar dagen, voor m'n pa z'n verjaardag en zat in Malaga. Hij was er al eerder geloof ik. Maar opzich hadden we toen best een biertje kunnen doen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij was toen toch tegelijkertijd met Happel in Marbella?
Tong80 mag zijn kamer niet verlaten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A10 taferelen op een FOK! meet. Dat zou dan wel weer episch zijn.
Tong80 met een klauwhamer, Caland achter hem aan
Ook niet man. Meestal in Het Haantje of Klein Odeon en daarna gelijk naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging toen maar een paar dagen, voor m'n pa z'n verjaardag en zat in Malaga. Hij was er al eerder geloof ik. Maar opzich hadden we toen best een biertje kunnen doen ja.
Opzich zou zo'n Feyenoord-meet wel een keer lachen zijn. Al kom ik nooit meer op varkenoord voor de wedstrijd.
Ik draag de echte casual shit natuurlijk. Niet die shit van Burberry, Lacoste en Stone Island.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zou Happel wel eens willen meeten.
Kijken of hij in real life ook een Burberry sjaal en Lacoste petje op heeft die elitaire snob.
Van binnen ben je mooi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik draag de echte casual shit natuurlijk. Niet die shit van Burberry, Lacoste en Stone Island.
En meeten wil je echt niet. Ben kankerlelijk, joh.
Niks mis met Burberry en Stone Islandquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik draag de echte casual shit natuurlijk. Niet die shit van Burberry, Lacoste en Stone Island.
Het haantje ligt nog best een eindje van de Kuip af toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet man. Meestal in Het Haantje of Klein Odeon en daarna gelijk naar de wedstrijd.
Het zou voor HelpmeFok en de Kromme vooral een goeie zijn gelijk van alle frustraties af.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A10 taferelen op een FOK! meet. Dat zou dan wel weer episch zijn.
Tong80 met een klauwhamer, Caland achter hem aan
Ah wel, man. Loopt iedereen in tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis met Burberry en Stone Island
Boeiend, joh. Wat maten van mij weten het gewoon. Interesseert mij dat. Ben een IT-nerd, dus die weten ook wel dat ik mijn dagen op de pc verslijt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef inZanity het volgende:
Dat is misschien wel een keer lachen om.als ik in m'n eentje naar Varkenoord ga en weet dat er toevallig ook iemand van Fok is om dan een bepaalde plek af te spreken en dan een.beetje te ouwehoeren. Maar bij wedstrijden is het sowieso geen optie omdat ik dan eigenlijk altijd met.een groep ben en die hoeven niet te weten dat ik m'n dagen op Fok slijt..
Een eckte dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja dat is wel zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah wel, man. Loopt iedereen in tegenwoordig.
Ja man, maar ben sowieso altijd een kwartier voor aanvang in het stadion.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het haantje ligt nog best een eindje van de Kuip af toch?
Die gozer iddquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd ooit aangesproken door een Marokkaan omdat ik een keer een Kappa shirt aan had, en volgens hem was ik dan een racist![]()
Hij zei 'Ja dat staat voor "K*nker Alochtonen Per Persoon Afmaken" '
Whut.....?
Ik was zondag weer eens een uur van tevoren in het stadion, dat was effe kut. En broodjenuchter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man, maar ben sowieso altijd een kwartier voor aanvang in het stadion.
Die methode die jullie hanteren van 1 minuut na het fluitsignaal binnenkomen resulteer bij ons meestal dat we de eerste helft voor de helft missen.
Thafuqquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd ooit aangesproken door een Marokkaan omdat ik een keer een Kappa shirt aan had, en volgens hem was ik dan een racist![]()
Hij zei 'Ja dat staat voor "K*nker Allochtonen Per Persoon Afmaken" '
Whut.....?
Inderdaad..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook meer uit zelfbescherming.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Whut.....?
Dan zit je wel heel erg met de dagjesmensen om je heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was zondag weer eens een uur van tevoren in het stadion, dat was effe kut. En broodjenuchter.
Echt lang geleden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..![]()
Had maar niet gezegd dat ik wel een voorstander zou zijn van het idee erachter maar nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah volgens mij zoeken die rifapen gewoon een excuus om ruzie te maken johOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Op geel zitten sowieso geen dagjesmensen. Maar ook weer een keer gezeten op vak U. Wat een hel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zit je wel heel erg met de dagjesmensen om je heen.
Kinderen die in je rug trappen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op geel zitten sowieso geen dagjesmensen. Maar ook weer een keer gezeten op vak U. Wat een hel.
Kwam met rugpijn thuis.
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ah volgens mij zoeken die rifapen gewoon een excuus om ruzie te maken joh
Zoiets heb je toch ook met Lonsdale?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Whut.....?
Dat niet, maar ben best lang. Dan zitten die stoeltjes gewoon kut joh. Helemaal op elkaar gepropt, met m'n knieën bij de man voor me in z'n nek.quote:
Laat Ons Nederlanders Samen De ALlochtonen Elimineren ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook met Lonsdale?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee klopt je bent het verkeerde voorbeeld ik bedoel ook meer in het algemeen maar dat topic van de Kromme met zijn vbl meet in Den Haag vertrouw ik niet . .
En als we wel weer eens gaan rellen in de weilanden en Stok staat aan de Feyenoord kant en Steven aan de andere? lijkt me een lastige situatie man zit zelfs een film in als je het drama een beetje aandikt.
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..
Ik wist dat hij geen zusje had dus ik zeg je hebt geen zusje 'Ja dat maakt niet uit, waarom heb jij dat gedaan' ..
Goh, hoe zou het toch komen dat we een hekel aan jullie hebben.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.
Voel je eens niet zo aangesproken man. Altijd hetzelfde liedje met jou.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.
En dit, pleuriskoud man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Sowieso zitten bij een voetbalwedstrijd
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Inderdaad. Maar ik was zo lam als een tientje. Had een verjaardag in Duitsland gehad, 7 uur geworden, daar blijven slapen tot 10. Richting nijmegen gereden en weer naar Rotterdam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Ach van die lui heb je niet zoveel te vrezen. Gewoon een paar klappen geven gaan ze jankend hun broers halen (zeggen ze)quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..
Ik wist dat hij geen zusje had dus ik zeg je hebt geen zusje 'Ja dat maakt niet uit, waarom heb jij dat gedaan' ..
Goh, hoe zou het toch komen dat we een hekel aan jullie hebben.
Bemoei jij je nou weer mee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo aangesproken man. Altijd hetzelfde liedje met jou.
[..]
En dit, pleuriskoud man.
alle joden moeten doodquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bemoei jij je nou weer mee johVoor zulke raciste praat ben je bij mij gewoon op het verkeerde adres. Helemaal als het lekker stoer achter je beeldschermpje is.
hypocriet hoorquote:
Alsof ik serieus wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben.Heb helemaal niks tegen joden, integendeel.
ben je altijd tochquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ben.Heb helemaal niks tegen joden, integendeel.
quote:Ze hebben een goed hart - het moest alleen gekookt op hun rug hangen. En dan liefst zo laag dat de honden erbij kunnen
als feyenoorder ben je toch ook een jodenhaterquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:47 schreef inZanity het volgende:
Het is trouwens wel vaak zo dat als je ook maar iets verkeerds zegt over Israel zegt je meteen voor antisemiet of jodenhater word uitgemaakt. Altijd zo triest is dat
Ja manquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als feyenoorder ben je toch ook een jodenhater
Doe eens wat aan die racsiste manquote:
dit dus, allemaal nazi's en jodenhaters hierquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die racsiste man
ok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die racsiste man
Alles goed verder?quote:
Ja, prima. Met jou ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Was je ook bij de FOK!-film gisteren?
Jawel man!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
Vanavond niet echt boeiende CL-wedstrijden.
Zenden ze nu wel uit bij de NOSquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
Vanavond niet echt boeiende CL-wedstrijden.
Ja, Chelsea-Napoli toch?quote:
Uitstekend, alleen kiespijn als een malle dus zometeen even gezellig naar de de tandartsquote:
Bah. Sterkte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitstekend, alleen kiespijn als een malle dus zometeen even gezellig naar de de tandarts
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca - Bayer Lever.
Hopelijk verliest Barca
Nee man alleen samenvattingenquote:
Dank u welquote:
quote:
Is volgende week pas.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
Chelsea-Napoli is volgende week pas.
Of trollen jullie nu?
Oh ik dacht vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
Chelsea-Napoli is volgende week pas.
Of trollen jullie nu?
schotse competitie nog meer naar de klotequote:
Als Feyenoorder voel ik hun pijn. Achterlijk bestuur hoort het nooit zo ver te laten komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
schotse competitie nog meer naar de klote
Nee klopt, maar het is dan toch wel gebeurd, zonde van zo'n club met zo'n historiequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoorder voel ik hun pijn. Achterlijk bestuur hoort het nooit zo ver te laten komen.
Ja, ze werden toen ook compleet vernederd door die Lampies voor de ELquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Celtic en Rangers zijn Niveau Vitesse nu.
Rangers niet, anders gingen ze niet down hequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Celtic en Rangers zijn Niveau Vitesse nu.
Wat dacht je wat ik bedoelde met niveau dan? Wtf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rangers niet, anders gingen ze niet down he. Maar qua voetbal wel ja.
gewoon algemene vergelijking met vitesse.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je wat ik bedoelde met niveau dan? Wtf.
Dit. Celticquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. CelticToch is het wel triest natuurlijk dat zo'n roemruchte grote club met zo'n historie club er zo aan toe is.
Vanavond toch maar Barca kijken, APOEL - Lyon word je helemaal niet vrolijk van. Barcelona ook niet maar dan kijk ik altijd nog met de hoop dat ze verliezen, al zie ik dat vanavond niet gebeuren. Maar je weet nooit natuurlijk in de thuiswedstrijd was Leverkusen ook niet eens zo heel veel minder. Voor het voetbal hoef je Barcelona sowieso niet te kijken dus wanneer ze op voorsprong komen zal ik vast wel wat anders kijken zeker in de wetenschap dat het weer een en al gefap en opgehemel zal zijn van de dienstdoende commentator.
Daaromquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. CelticToch is het wel triest natuurlijk dat zo'n roemruchte grote club met zo'n historie club er zo aan toe is.
Achja ik ben eens bij AA Gent- Ajax geweest en daar zaten stoere jochies met feyenoord vlaggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom
Weet nog wel dat ze met ajax-vlaggen zaten toen ze tegen Feyenoord speelden voor de EL
ja, niet aan een man zijn ps3 komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
http://www.telegraaf.nl/s/11666756
Deels vraagt dat wijf er om
speel je ook fifa op PS3?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, niet aan een man zijn ps3 komen
Gelijk z'n kinderen afpakken. Mafketel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
uiteraardquote:
Kan ook fake zijn. Doen ze wel vaker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
die trut nakt hem ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk z'n kinderen afpakken. Mafketel.
Wel dan? Meest slaapverwekkende voetbal ooit.quote:
Precies. Tokkies altijd johquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
ik ga eentje halen als mijn xbox verkocht is manquote:
is goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ga eentje halen als mijn xbox verkocht is man
dan gaan we wel een keer spelen ok
Nou , ik heb een ook een hekel aan barca, maar soms spelen ze wel echt mooi en goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel dan? Meest slaapverwekkende voetbal ooit.
Dat. Wat een idioot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles beter danquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die trut nakt hem ook.
en zoals steven zegt zet ze zijn Playstation uit.
quote:
Sinds pes 6 is het gewoon kut met pesquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles beter danP
E
S
Al was die vroeger wel beter.
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?quote:
Goed wel. Maar mooi? Kan me echt niet voorstellen dat je dat mooi kan vinden..quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou , ik heb een ook een hekel aan barca, maar soms spelen ze wel echt mooi en goed.
Dan nog met je klauwen van een ps3 afblijvenquote:
Wat doet ze dan joh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?
Grappenmaker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles beter danP
E
S
Al was die vroeger wel beter.
Niet met je kinderen erbij. Triest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?
Dan weten die kinderen meteen dat als een wijf aan je spullen komt het klappen oplevert. Goede les.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet ze dan joh.![]()
Dan nog, een beetje de moeder van je kinderen in haar gezicht slaan als je kinderen staan toe te kijken, treurig.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan weten die kinderen meteen dat als een wijf aan je spullen komt het klappen oplevert. Goede les.
Die gast flipt hem gewoon ff. Dat wijf zegt ook meteen " I call the cops" I call the cops"quote:
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principesquote:
Geweld is nooit goed te pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gast flipt hem gewoon ff. Dat wijf zegt ook meteen " I call the cops" I call the cops"
Misschien heeft die slet hem wel zwaar aangepakt tijdens de scheiding en leugens verkondigt.
Praat het niet goed, maar sommige kunnen echt het bloed onder je nagels vandaan halen.
Alleen als ze jou willen hoeken, anders gwn niet man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst waarschuwen, als ze niet ophouden tja..
Dan is het zelfverdedigingquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principes
Dan steek ik haar neer, dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principes
Ze sloeg hem eerst. Als een vrouw je slaat mag je gewoon terughoeken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen als ze jou willen hoeken, anders gwn niet man.
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze sloeg hem eerst. Als een vrouw je slaat mag je gewoon terughoeken.
Zo hard was die klap nou ook weer niet. Gewoon een dramahoer, that's all.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.
Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.
Overeem Dos Santos in meiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.
mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dat is wel fucking sneu inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel fucking sneu inderdaad.
Maar kan ook een trick zijn van dat wijf. Nu heeft ze weer een leuk punt bij de rechter om de volledige voogdij te eisen.
Hier weet ik alles vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk.
quote:Statiegeld flessen verdwijnt
Een verzameling plastic flessen. Een verzameling plastic flessen. Foto: Ennor / Flickr / Creative Commons 2.0 by-nc-sa
Toegevoegd: woensdag 7 mrt 2012, 17:42
Het statiegeld voor grote en 1,5 literflessen gaat verdwijnen. Staatssecretaris Atsma van Milieu heeft daarvoor steun gekregen van de Tweede Kamer.
Vanaf 1 januari 2014 is statiegeld niet meer verplicht. Dat scheelt volgens bedrijven veel geld en Atsma vertrouwt erop dat burgers hun flessen toch wel terugbrengen.
Boetes
Voor mensen die de flessen toch op straat gooien, gaat hij de boetes drastisch verhogen, van 90 naar 400 euro. De bedoeling van de maatregel is dat er meer kunststof terugkomt die bedrijven weer kunnen verwerken als grondstof.
Zwerfafval
De staatssecretaris is niet bang dat er meer zwerfafval op straat terechtkomt. "Mensen zijn zich bewust van het feit dat we aan ons eigen milieu en leefomgeving moeten denken en dat betekent dus dat je gewoon die flessen kan terugbrengen naar de winkel waar je ze ook koopt", aldus de staatssecretaris.
Elke supermarktketen is overigens vrij om te beslissen of die wel of niet statiegeld wil geven in ruil voor een lege fles. Nu komt 42 procent van de flessen terug, dat moet op zijn minst 52 procent worden.
Echt? Klote man.quote:
Helemaal in Amerika.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk. Die vrouw is geen haar beter om daar ruzie te gaan zitten maken om een fucking playstation met je kids erbij
Straks ff kijken.quote:
Jah, technisch gezien een pauper gevechtquote:
Ook het beste topic (van de topics die ik bezoek), goede sfeer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Hij is nu bekend onder een andere naam op FOK!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:
Fotoboek van Jajong
Kicke sport wel keihard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |