School tv idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik was echt bang voor die karbonkel
Al was dat meer een schoolTV ding, toch?
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Al heb ik ook wel de power rangers en dragon ball z gekeken hoor.
Bij het laatste gestopt bij die Cell afleveringen. Ging nergens meer over, powerleven 100 miljoen miljard.
Dat had ik met pokemon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.quote:
Klopt. Die humor is ook echt voor jong en oud nog steeds. Tijdloosquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.
B&A is trouwens elke ochtend weer op tv. Na 8 uur ofzo volgens mij op rtl5. Blijft echt geniaal.
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch begreep ik die kinderen en die angst voor Karbonkel nooit.
Zeker bij Ik Mik Loreland ik vond alle liedjes veel te leuk om bang te zijn voor Karbonkel vond hem eigenlijk wel baas.
Zou wel komen door mijn gebrek aan inlevings-vermogen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.
Jij komt uit de kut-generatie dan. Daar voor had je op Kindernet echt epische tekenfilms jongequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
Tekenfilms zijn kut.Enige wat wel lachen vond was dat Bobby's world en die Cartoon Network meuk als cow and chicken, dexters lab, johnny bravo enz.
van die shit van gisterenquote:
je was weer dronken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van die shit van gisteren
Maar eenmaal daar niet meer aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |