School tv idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik was echt bang voor die karbonkel
Al was dat meer een schoolTV ding, toch?
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Al heb ik ook wel de power rangers en dragon ball z gekeken hoor.
Bij het laatste gestopt bij die Cell afleveringen. Ging nergens meer over, powerleven 100 miljoen miljard.
Dat had ik met pokemon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dragon Ball Z heb ik echt nooit gevolgd. Dat kon me op een of andere manier totaal niet boeien.
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.quote:
Klopt. Die humor is ook echt voor jong en oud nog steeds. Tijdloosquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pokemon vond ik wel leuk, maar was er niet zo verslaafd aan als sommige anderen.
B&A is trouwens elke ochtend weer op tv. Na 8 uur ofzo volgens mij op rtl5. Blijft echt geniaal.
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch begreep ik die kinderen en die angst voor Karbonkel nooit.
Zeker bij Ik Mik Loreland ik vond alle liedjes veel te leuk om bang te zijn voor Karbonkel vond hem eigenlijk wel baas.
Zou wel komen door mijn gebrek aan inlevings-vermogen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...het was niet zo dat ik er wakker van lag, maar ik keek toch regelmatig eens over m'n schouder laat ik het zo zeggen.
Jij komt uit de kut-generatie dan. Daar voor had je op Kindernet echt epische tekenfilms jongequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
Tekenfilms zijn kut.Enige wat wel lachen vond was dat Bobby's world en die Cartoon Network meuk als cow and chicken, dexters lab, johnny bravo enz.
van die shit van gisterenquote:
je was weer dronken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van die shit van gisteren
Maar eenmaal daar niet meer aan gedacht
Dragonball Zquote:
hoezo weer?quote:
slechte film manquote:
Nee hoorquote:
Die man denkt en praat graag in stereotypenquote:
slechte film, slechte locastie. Klinkt als een kutavond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slechte film man
de rest was leuk
Die man heeft gewoon een naam, en jij bent begonnen met stereotyperen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die man denkt en praat graag in stereotypen
Waarschijnlijk een autist of zo.
Dus als je gisteren dronken was dan ben je dat elke dag
Ik had wel paar biertjes op ja, maar was lang niet zo erg als vorige keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die man denkt en praat graag in stereotypen
Waarschijnlijk een autist of zo.
Dus als je gisteren dronken was dan ben je dat elke dag
Nee ik ging veilig ergens anders zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
slechte film, slechte locastie. Klinkt als een kutavond.
heb je nog geile FOK!sters gehosseld? Of zat je niet in de Mono-rij.
Jij praat poep met je "ben je alweer dronken" "eet je alweer filet americain" . Dat is stereotype denken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon een naam, en jij bent begonnen met stereotyperen.
Nee een korfbalmeet, heb ook nog een balletje gegooid met ajacied422quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was je doen dan naar een Fok! LARP convention?
Heb je Yvonne nog gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ging veilig ergens anders zitten
Maar de avond zelf was gezellig
ja, waarom nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben jij serieus naar die Fok! film geweest Steven
Die was er nietquote:
Als het in Enschede was zou jij toch ook gaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben jij serieus naar die Fok! film geweest Steven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wachten we op deel 2(012) van gister avond..
jij praat poep met je eeuwige student gedoequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij praat poep met je "ben je alweer dronken" "eet je alweer filet americain" . Dat is stereotype denken.
Scherp waarschijnlijk ja maar was net als Steven ergens anders gaan zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het in Enschede was zou jij toch ook gaan?
Ik deed hand voor mijn hoofd toen ik de trap op liep en ze aan het filmen warenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wachten we op deel 2(012) van gister avond..
Het was serieus echt best lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Scherp waarschijnlijk ja maar was net als Steven ergens anders gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |