ok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die racsiste man
Alles goed verder?quote:
Ja, prima. Met jou ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Was je ook bij de FOK!-film gisteren?
Jawel man!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
Vanavond niet echt boeiende CL-wedstrijden.
Zenden ze nu wel uit bij de NOSquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
Vanavond niet echt boeiende CL-wedstrijden.
Ja, Chelsea-Napoli toch?quote:
Uitstekend, alleen kiespijn als een malle dus zometeen even gezellig naar de de tandartsquote:
Bah. Sterkte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitstekend, alleen kiespijn als een malle dus zometeen even gezellig naar de de tandarts
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca - Bayer Lever.
Hopelijk verliest Barca
Nee man alleen samenvattingenquote:
Dank u welquote:
quote:
Is volgende week pas.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
Chelsea-Napoli is volgende week pas.
Of trollen jullie nu?
Oh ik dacht vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
Chelsea-Napoli is volgende week pas.
Of trollen jullie nu?
schotse competitie nog meer naar de klotequote:
Als Feyenoorder voel ik hun pijn. Achterlijk bestuur hoort het nooit zo ver te laten komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
schotse competitie nog meer naar de klote
Nee klopt, maar het is dan toch wel gebeurd, zonde van zo'n club met zo'n historiequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoorder voel ik hun pijn. Achterlijk bestuur hoort het nooit zo ver te laten komen.
Ja, ze werden toen ook compleet vernederd door die Lampies voor de ELquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Celtic en Rangers zijn Niveau Vitesse nu.
Rangers niet, anders gingen ze niet down hequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Celtic en Rangers zijn Niveau Vitesse nu.
Wat dacht je wat ik bedoelde met niveau dan? Wtf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rangers niet, anders gingen ze niet down he. Maar qua voetbal wel ja.
gewoon algemene vergelijking met vitesse.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je wat ik bedoelde met niveau dan? Wtf.
Dit. Celticquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. CelticToch is het wel triest natuurlijk dat zo'n roemruchte grote club met zo'n historie club er zo aan toe is.
Vanavond toch maar Barca kijken, APOEL - Lyon word je helemaal niet vrolijk van. Barcelona ook niet maar dan kijk ik altijd nog met de hoop dat ze verliezen, al zie ik dat vanavond niet gebeuren. Maar je weet nooit natuurlijk in de thuiswedstrijd was Leverkusen ook niet eens zo heel veel minder. Voor het voetbal hoef je Barcelona sowieso niet te kijken dus wanneer ze op voorsprong komen zal ik vast wel wat anders kijken zeker in de wetenschap dat het weer een en al gefap en opgehemel zal zijn van de dienstdoende commentator.
Daaromquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. CelticToch is het wel triest natuurlijk dat zo'n roemruchte grote club met zo'n historie club er zo aan toe is.
Achja ik ben eens bij AA Gent- Ajax geweest en daar zaten stoere jochies met feyenoord vlaggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom
Weet nog wel dat ze met ajax-vlaggen zaten toen ze tegen Feyenoord speelden voor de EL
ja, niet aan een man zijn ps3 komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
http://www.telegraaf.nl/s/11666756
Deels vraagt dat wijf er om
speel je ook fifa op PS3?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, niet aan een man zijn ps3 komen
Gelijk z'n kinderen afpakken. Mafketel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
uiteraardquote:
Kan ook fake zijn. Doen ze wel vaker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
omg
die trut nakt hem ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk z'n kinderen afpakken. Mafketel.
Wel dan? Meest slaapverwekkende voetbal ooit.quote:
Precies. Tokkies altijd johquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
ik ga eentje halen als mijn xbox verkocht is manquote:
is goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ga eentje halen als mijn xbox verkocht is man
dan gaan we wel een keer spelen ok
Nou , ik heb een ook een hekel aan barca, maar soms spelen ze wel echt mooi en goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel dan? Meest slaapverwekkende voetbal ooit.
Dat. Wat een idioot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles beter danquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die trut nakt hem ook.
en zoals steven zegt zet ze zijn Playstation uit.
quote:
Sinds pes 6 is het gewoon kut met pesquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles beter danP
E
S
Al was die vroeger wel beter.
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?quote:
Goed wel. Maar mooi? Kan me echt niet voorstellen dat je dat mooi kan vinden..quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou , ik heb een ook een hekel aan barca, maar soms spelen ze wel echt mooi en goed.
Dan nog met je klauwen van een ps3 afblijvenquote:
Wat doet ze dan joh.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?
Grappenmaker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alles beter danP
E
S
Al was die vroeger wel beter.
Niet met je kinderen erbij. Triest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een wijf je nakt doe jij niks terug?
Dan weten die kinderen meteen dat als een wijf aan je spullen komt het klappen oplevert. Goede les.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet ze dan joh.![]()
Dan nog, een beetje de moeder van je kinderen in haar gezicht slaan als je kinderen staan toe te kijken, treurig.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan weten die kinderen meteen dat als een wijf aan je spullen komt het klappen oplevert. Goede les.
Die gast flipt hem gewoon ff. Dat wijf zegt ook meteen " I call the cops" I call the cops"quote:
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principesquote:
Geweld is nooit goed te pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gast flipt hem gewoon ff. Dat wijf zegt ook meteen " I call the cops" I call the cops"
Misschien heeft die slet hem wel zwaar aangepakt tijdens de scheiding en leugens verkondigt.
Praat het niet goed, maar sommige kunnen echt het bloed onder je nagels vandaan halen.
Alleen als ze jou willen hoeken, anders gwn niet man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst waarschuwen, als ze niet ophouden tja..
Dan is het zelfverdedigingquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principes
Dan steek ik haar neer, dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gestoorde ex met een mes achter je aan zit. Kijken wat er dan overblijft van je nobele principes
Ze sloeg hem eerst. Als een vrouw je slaat mag je gewoon terughoeken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen als ze jou willen hoeken, anders gwn niet man.
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze sloeg hem eerst. Als een vrouw je slaat mag je gewoon terughoeken.
Zo hard was die klap nou ook weer niet. Gewoon een dramahoer, that's all.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.
Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.
Overeem Dos Santos in meiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.
mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dat is wel fucking sneu inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel fucking sneu inderdaad.
Maar kan ook een trick zijn van dat wijf. Nu heeft ze weer een leuk punt bij de rechter om de volledige voogdij te eisen.
Hier weet ik alles vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk.
quote:Statiegeld flessen verdwijnt
Een verzameling plastic flessen. Een verzameling plastic flessen. Foto: Ennor / Flickr / Creative Commons 2.0 by-nc-sa
Toegevoegd: woensdag 7 mrt 2012, 17:42
Het statiegeld voor grote en 1,5 literflessen gaat verdwijnen. Staatssecretaris Atsma van Milieu heeft daarvoor steun gekregen van de Tweede Kamer.
Vanaf 1 januari 2014 is statiegeld niet meer verplicht. Dat scheelt volgens bedrijven veel geld en Atsma vertrouwt erop dat burgers hun flessen toch wel terugbrengen.
Boetes
Voor mensen die de flessen toch op straat gooien, gaat hij de boetes drastisch verhogen, van 90 naar 400 euro. De bedoeling van de maatregel is dat er meer kunststof terugkomt die bedrijven weer kunnen verwerken als grondstof.
Zwerfafval
De staatssecretaris is niet bang dat er meer zwerfafval op straat terechtkomt. "Mensen zijn zich bewust van het feit dat we aan ons eigen milieu en leefomgeving moeten denken en dat betekent dus dat je gewoon die flessen kan terugbrengen naar de winkel waar je ze ook koopt", aldus de staatssecretaris.
Elke supermarktketen is overigens vrij om te beslissen of die wel of niet statiegeld wil geven in ruil voor een lege fles. Nu komt 42 procent van de flessen terug, dat moet op zijn minst 52 procent worden.
Echt? Klote man.quote:
Helemaal in Amerika.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk. Die vrouw is geen haar beter om daar ruzie te gaan zitten maken om een fucking playstation met je kids erbij
Straks ff kijken.quote:
Jah, technisch gezien een pauper gevechtquote:
Ook het beste topic (van de topics die ik bezoek), goede sfeer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Hij is nu bekend onder een andere naam op FOK!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:
Fotoboek van Jajong
Kicke sport wel keihard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |