Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ze zo'n stootje geeft ga ik haar niet met mn volle gewicht en kracht hoeken man, dan sla je haar KO.
Overeem Dos Santos in meiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel meteen erover heen gaan .. want die avond heeft ze hoofdpijn en dus geen zin.
mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Denk dat het er vooral om gaat dat die kinderen er bij zijn. Tegen elkaar schreeuwen alsje kinderen er bij zijn doe je al niet laat staan ook echt geweld gebruiken.. Gewoon gevaletje kinderbescherming dit en nooit meer kinderen laten opvoeden zowel moeder als vader niet.
Dat is wel fucking sneu inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel fucking sneu inderdaad.
Maar kan ook een trick zijn van dat wijf. Nu heeft ze weer een leuk punt bij de rechter om de volledige voogdij te eisen.
Hier weet ik alles vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk.
quote:Statiegeld flessen verdwijnt
Een verzameling plastic flessen. Een verzameling plastic flessen. Foto: Ennor / Flickr / Creative Commons 2.0 by-nc-sa
Toegevoegd: woensdag 7 mrt 2012, 17:42
Het statiegeld voor grote en 1,5 literflessen gaat verdwijnen. Staatssecretaris Atsma van Milieu heeft daarvoor steun gekregen van de Tweede Kamer.
Vanaf 1 januari 2014 is statiegeld niet meer verplicht. Dat scheelt volgens bedrijven veel geld en Atsma vertrouwt erop dat burgers hun flessen toch wel terugbrengen.
Boetes
Voor mensen die de flessen toch op straat gooien, gaat hij de boetes drastisch verhogen, van 90 naar 400 euro. De bedoeling van de maatregel is dat er meer kunststof terugkomt die bedrijven weer kunnen verwerken als grondstof.
Zwerfafval
De staatssecretaris is niet bang dat er meer zwerfafval op straat terechtkomt. "Mensen zijn zich bewust van het feit dat we aan ons eigen milieu en leefomgeving moeten denken en dat betekent dus dat je gewoon die flessen kan terugbrengen naar de winkel waar je ze ook koopt", aldus de staatssecretaris.
Elke supermarktketen is overigens vrij om te beslissen of die wel of niet statiegeld wil geven in ruil voor een lege fles. Nu komt 42 procent van de flessen terug, dat moet op zijn minst 52 procent worden.
Echt? Klote man.quote:
Helemaal in Amerika.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook zowel moeder en vader.Vrouwen kunnen bitches zijn als ze hun kinderen voor zich willen opeisen. Gaan over lijken. En over het algemeen hebben ze veel meer rechten dan de man wat op zichzelf al belachelijk is natuurlijk. Die vrouw is geen haar beter om daar ruzie te gaan zitten maken om een fucking playstation met je kids erbij
Straks ff kijken.quote:
Jah, technisch gezien een pauper gevechtquote:
Ook het beste topic (van de topics die ik bezoek), goede sfeer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Straks ff kijken.Vind MMA enzo meestal wel lachen, maar ik volg het eigenlijk totaal niet. Moet ik misschien maar iets meer gaan doen
Hij is nu bekend onder een andere naam op FOK!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:
Fotoboek van Jajong
Kicke sport wel keihard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |