Ach, 3e keer dat ik zoiets gedaan heb, doe het zo een 4e keer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Is toch gezellig man, met al je fok matties.
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij praat poep met je eeuwige student gedoega toch filet eten man.
Fok matties zijn toch net als echte vrienden of wa?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Is toch gezellig man, met al je fok matties.
Filet is lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was serieus echt best lachen
De film was gewoon niet mijn ding en viel zowat in slaap
Maar de meet ervoor was gewoon echt lachen
dat is niet 1x gezegdquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat is 1 x gezegd hoor. Maar waarschijnlijk dreunt het nu nog door in die kleine hersentjes van je.
En dit.quote:
Bij mij gaat dat makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.
spreken jullie ook echt elkaar aan met je forum naam en meer van dat soort dingen ?
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga al 10 jaar niet naar meets weet eigenlijk niet waarom nooit de behoefte gehad.
spreken jullie ook echt elkaar aan met je forum naam en meer van dat soort dingen ?
Ben benieuwd wat ze zondag gaan organiseren. Minuut stilte of zo?quote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.
Ik was een keer bowlen hadden ze bij de baan naast mij ook een fokmeet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat makkelijk
En meeste mensen die ik al kon gewoon bij hun echte naam
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was een keer bowlen hadden ze bij de baan naast mij ook een fokmeet.
Bij het bowlen ook allemaal je nickname in typen enzo net alsof er echte mensen zitten op fok!
Volgende keer gewoon verplicht naamkaartjes dragen op zo'n meet zei naatje alquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel sneu
Met bowlen en karten heet ik altijd jo de jong
ja maar dat maakt die shit alleen maar autistisch manquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon verplicht naamkaartjes dragen op zo'n meet zei naatje al
Alsof dat nu niet zo is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat maakt die shit alleen maar autistisch man
Er zijn misschien nog drie users die hier rondlopen die ik al zo lang via fok! blijf nooit zo plakken bij een bepaalde reeks en of user kliekje. en dan kom je drie maanden niet en dan weet niemand meer wie je bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je 10 jaar lang met mensen chillt op een forum ben je toch wel benieuwd wie er achter zit? Tenminste dat heb ik wel.
Nouja bij een paar had ik wel iets van wat de neuk is ditquote:
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.quote:
niet te goed. Ik heb er gewoon totaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.
Who gives a fuck. Of voel je je te goed voor zulke dingen?
Ik zou gaan voor de gratis film . Steven mocht je wel je eigen vriendin en of vrienden meenemen ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah lachen man. Als het op een doordeweekse avond in Pathe Rotterdam was zou ik gaan.
Het was ook allemaal goed geregeld, je was snel binnen enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |