Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pener durft niet op meets te komen.
Ach op een willekeurige avond/nacht in de stad sta je ook te lullen met vreemden. Zolang er maar bier is bij zo'n meet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja het was een klein groepje dat uiteindelijk de stad nog in ging maar het was gewoon lachen
Wat valt er te vertellen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
Vertel je het eigenlijk ook aan je Ajaxmatties Steven? 'Gisteren toch op een gruwelijke fokmeet geweest zeg.'
Ik ga idd nooit/quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarschijnlijk de 'stoerste' gasten komen idd niet
Ik weet niet wat met die man isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?
Ken je verder niet maar geef even duidelijk antwoord dan pas ik mijn gedrag even op je aan.
Ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef inZanity het volgende:
Zo'n film lijkt me dan nog wel ok als het gratis is het me een leuke film lijkt en het in de buurt is. Maar zo'n meeting in een of andere kroeg waar je dan afspreekt ergens midden in het land lijkt me echt helemaal niks zou me echt zwaar ongemakkelijk voelen denk ik.
ja ach, meerdere had ik al een keer eerder gesproken/ontmoetquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef inZanity het volgende:
Zo'n film lijkt me dan nog wel ok als het gratis is het me een leuke film lijkt en het in de buurt is. Maar zo'n meeting in een of andere kroeg waar je dan afspreekt ergens midden in het land lijkt me echt helemaal niks zou me echt zwaar ongemakkelijk voelen denk ik.
ik ben een onz/vbl user, zit meestal in livescore.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij een vbl user of alleen maar hier omaandacht van Stok te vragen?
Ken je verder niet maar geef even duidelijk antwoord dan pas ik mijn gedrag even op je aan.
Precies.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
Hooguit een keer bij Feyenoord, ofzo. Als ik toch al ergens sta te zuipen waar anderen ook komen.
Ja dit dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
Caland doet stoer maar zit zelf ook halve dagen hier
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
Vertel je het eigenlijk ook aan je Ajaxmatties Steven? 'Gisteren toch op een gruwelijke fokmeet geweest zeg.'
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.
Als we straks als een groepje van Feyenoorders denken dat we Steven gaan meeten en dat dan opeens heel de F-side daar staat of andersom natuurlijk.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dus
Vertel je dat ook aan je feyenoordmatties caland, dat je veel post op fok?
Steven is gewoon een relaxte jood man, waarom zou die zulke idiote shit ondernemen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie dit hier dacht ik gister tijdens mijn stoners sessie nog aan.
Als we straks als een groepje van Feyenoorders denken dat we Steven gaan meeten en dat dan opeens heel de F-side daar staat of andersom natuurlijk.
Nee, ze willen alleen meer sfeer op Zuid hebbenquote:
Het was op een dinsdag dit tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar zo'n meet gaat toch weer een stapje verder. Zou er sowieso niet m'n eigen stapavondjes voor afzeggen. En die shit doe je altijd in het weekend lijkt me.
Alsof de oudjes van f-side daar trek in hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen meer sfeer op Zuid hebben
Dus Dani en een groep van 410 gaan tijdelijk naar beneden
Gasten moeten een keer kappen met hun gezeikquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof de oudjes van f-side daar trek in hebben.
Ik heb Tomasso toen een keer gemeet, maar dat was ook omdat we van elkaar wisten dat we altijd op varkenoord kwamen. Die Keltie ook een keer gezien, maar die post hier geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies.
Ken er wel een paar die hier meelezen. En vroeger had je Luni hier. Die kende ik gewoon via FOK!. Weet alleen niet meer de reden waarom we elkaar toendertijd hadden ontmoet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |