quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd ooit aangesproken door een Marokkaan omdat ik een keer een Kappa shirt aan had, en volgens hem was ik dan een racist![]()
Hij zei 'Ja dat staat voor "K*nker Alochtonen Per Persoon Afmaken" '
Whut.....?
Ik was zondag weer eens een uur van tevoren in het stadion, dat was effe kut. En broodjenuchter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man, maar ben sowieso altijd een kwartier voor aanvang in het stadion.
Die methode die jullie hanteren van 1 minuut na het fluitsignaal binnenkomen resulteer bij ons meestal dat we de eerste helft voor de helft missen.
Thafuqquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd ooit aangesproken door een Marokkaan omdat ik een keer een Kappa shirt aan had, en volgens hem was ik dan een racist![]()
Hij zei 'Ja dat staat voor "K*nker Allochtonen Per Persoon Afmaken" '
Whut.....?
Inderdaad..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook meer uit zelfbescherming.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Whut.....?
Dan zit je wel heel erg met de dagjesmensen om je heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was zondag weer eens een uur van tevoren in het stadion, dat was effe kut. En broodjenuchter.
Echt lang geleden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..![]()
Had maar niet gezegd dat ik wel een voorstander zou zijn van het idee erachter maar nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah volgens mij zoeken die rifapen gewoon een excuus om ruzie te maken johOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Op geel zitten sowieso geen dagjesmensen. Maar ook weer een keer gezeten op vak U. Wat een hel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zit je wel heel erg met de dagjesmensen om je heen.
Kinderen die in je rug trappen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op geel zitten sowieso geen dagjesmensen. Maar ook weer een keer gezeten op vak U. Wat een hel.
Kwam met rugpijn thuis.
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ah volgens mij zoeken die rifapen gewoon een excuus om ruzie te maken joh
Zoiets heb je toch ook met Lonsdale?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Whut.....?
Dat niet, maar ben best lang. Dan zitten die stoeltjes gewoon kut joh. Helemaal op elkaar gepropt, met m'n knieën bij de man voor me in z'n nek.quote:
Laat Ons Nederlanders Samen De ALlochtonen Elimineren ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch ook met Lonsdale?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee klopt je bent het verkeerde voorbeeld ik bedoel ook meer in het algemeen maar dat topic van de Kromme met zijn vbl meet in Den Haag vertrouw ik niet . .
En als we wel weer eens gaan rellen in de weilanden en Stok staat aan de Feyenoord kant en Steven aan de andere? lijkt me een lastige situatie man zit zelfs een film in als je het drama een beetje aandikt.
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..
Ik wist dat hij geen zusje had dus ik zeg je hebt geen zusje 'Ja dat maakt niet uit, waarom heb jij dat gedaan' ..
Goh, hoe zou het toch komen dat we een hekel aan jullie hebben.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.
Voel je eens niet zo aangesproken man. Altijd hetzelfde liedje met jou.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
wie is we? Praat voor jezelf joh kutracist.
En dit, pleuriskoud man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Sowieso zitten bij een voetbalwedstrijd
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Inderdaad. Maar ik was zo lam als een tientje. Had een verjaardag in Duitsland gehad, 7 uur geworden, daar blijven slapen tot 10. Richting nijmegen gereden en weer naar Rotterdam.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef inZanity het volgende:
Ach van die lui heb je niet zoveel te vrezen. Gewoon een paar klappen geven gaan ze jankend hun broers halen (zeggen ze)quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze ook.. kwam er een keer een naar mij toe, ja jij hebt mijn zusje in elkaar geslagen..
Ik wist dat hij geen zusje had dus ik zeg je hebt geen zusje 'Ja dat maakt niet uit, waarom heb jij dat gedaan' ..
Goh, hoe zou het toch komen dat we een hekel aan jullie hebben.
Bemoei jij je nou weer mee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo aangesproken man. Altijd hetzelfde liedje met jou.
[..]
En dit, pleuriskoud man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |