Ze was met heatwave mee volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Dat dus. Die met die tetten, wie was dat?
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Dat dus. Die met die tetten, wie was dat?
Kan mij alleen borsten nog bedenkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?
hij stond vooraan maar het ging niet doorquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef Murdera het volgende:
En waarom ging Mono zijn gedicht niet door?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan mij alleen borsten nog bedenken
Ja idd, ik dacht dat hij de mic nog zou krijgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij stond vooraan maar het ging niet door
Hij droeg het voor aan FOK!TV, dat zien we wel terug denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij stond vooraan maar het ging niet door
Goed excuus!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan mij alleen borsten nog bedenken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Maar heb wel leukere meiden gezien vanavond hoor..
Ik ook, alleen niet leukere borstenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Maar heb wel leukere meiden gezien vanavond hoor..
Who the F are you ?quote:
Ik kon geen rolstoel vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:38 schreef LompeHork het volgende:
Ingenieus idee: We hadden dat vlaggetje op een rolstoel moeten vastmaken en daarmee de Pathe moeten binnenrijden
En toppie ook al! Wat is iedereen snel.quote:
Murdera niet kennen.quote:
Hey man.. was gezellig!quote:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie dat nou uiteindelijk was. Gewoon zomaar overigens..quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet leukere borsten
Vorige keer vond ik er ook toevallig 1quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde wel, volgende keer preventief meenemen die handel
Ons station staat vlak bij een ziekenhuis, komt wel goed dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorige keer vond ik er ook toevallig 1
Idd, wie?quote:
quote:
Ik ga tukkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen? Ik ben voorlopig nog niet vertrokken hoor
Drive ook niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thuis.....
Waarom zijn die stomme McDonald's niet tot 2 uur open
Inderdaad. We zijn maar bij een tankstation gestopt.. Nu nog half uurtje rijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thuis.....
Waarom zijn die stomme McDonald's niet tot 2 uur open
Waar kom jij in godsnaam helemaal vandaan joh? Of ben je zo laat pas weggegaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad. We zijn maar bij een tankstation gestopt.. Nu nog half uurtje rijden
Limburgquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar kom jij in godsnaam helemaal vandaan joh? Of ben je zo laat pas weggegaan?
Leuk je even ontmoet te hebben ook
Mijn god zeg..quote:
Je hebt 300 mensen wel gesproken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar was gezellig... Ook al heb in de helft niet gesproken
C_A kennende zal dat inderdaad best mogelijk zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 300 mensen wel gesproken?
Dankje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn god zeg..
Nouja, goeie reis dan nog maar even. Dacht dat ik met een uurtje een eind moest rijden. Maargoed, het was rustig, dus het ging in 3 kwartier, ondanks stukje omleiding.
Dat dus..quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Bier sloeg wel elke keer snel dood in die toko
Halve liters waren 5euroquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus..
Maar wel goedkoop, al met al.
Dacht dat die pilsjes 5,= kosten, maar toen ik er 2 had besteld bleef dat grietje maar wisselgeld teruggeven.. Méér, méérrr!!
Gratis met de trein was ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja goed, vond het iig meevallen.
Maarja, moest nog rijden helaas
Op de premeet lieve schatquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 300 mensen wel gesproken?
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..quote:
Ik ging warm bij de verwarming zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..
Nou weet ik trouwens nog niet wie Myraela is.. volgens mij heb ik haar niet gesproken.
Ik weet inmiddels wel wat een wie Snarf is
Myraela was die reuzin die de hele tijd haar best deed om niet bij mij in de buurt te staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..
Nou weet ik trouwens nog niet wie Myraela is.. volgens mij heb ik haar niet gesproken.
Ik weet inmiddels wel wat een wie Snarf is
Zeker! Leuke spontane meid..quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging warm bij de verwarming zitten
Snarf
Ja, maar jou heb ik ook amper gezien/gesproken, alleen heel even buiten toen bijna iedereen al naar de bios was. Of was zij dat met een streepjestruitje en hele grote lange haren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Myraela was die reuzin die de hele tijd haar best deed om niet bij mij in de buurt te staan.
Uhuhquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar jou heb ik ook amper gezien/gesproken, alleen heel even buiten toen bijna iedereen al naar de bios was. Of was zij dat met een streepjestruitje en hele grote lange haren?
Aaaah, jammer nou.. Heb haar helemaal niet even de hand geschud.quote:
Ik ook niet, maar ik kende de helft dan ook al niet eens van usernamequote:Op woensdag 7 maart 2012 02:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaaah, jammer nou.. Heb haar helemaal niet even de hand geschud.
Nouja, pech gehad.. Gold overigens voor nog een aantal personen, heb niet iedereen gesproken..
Was jij er ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:51 schreef SiIk het volgende:
Ik heb wel wat gemist.
De BMW van Jaimy-Lee...
Nee. Ik durfde niet meer.quote:
en terechtquote:
Ja, ben je weer een nare jongen geweest?quote:
Dat ben ik nooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ben je weer een nare jongen geweest?
Waarom dan terecht?quote:
Nou heeft je vriendje zijn voortanden nogquote:
Dit waardeer ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou heeft je vriendje zijn voortanden nog
Weet ikquote:
Was geen reet aan hoorquote:
Overigens wel jammer dat ik je niet echt gesproken heb.quote:
Kon je gewoon meenemen toch? Dat mag bij die tent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want iedereen ging weg, zat ik dan met mijn wijn.
Moeten we volgende keer wel ff doen iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Overigens wel jammer dat ik je niet echt gesproken heb.
Sloeg de wijn ook zo snel dood als bij het bierquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want iedereen ging weg, zat ik dan met mijn wijn.
Oh. Ik heb hem achterover gegooid.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kon je gewoon meenemen toch? Dat mag bij die tent.
Geloof me als ik zeg dat als dat al zou kunnen het daar geen tijd voor had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sloeg de wijn ook zo snel dood als bij het bier
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroopquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat als dat al zou kunnen het daar geen tijd voor had.
Dat weet ik. En een rolstoel om de hele boel te kunnen dragen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroop
Nee die kwam pas laterquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik. En een rolstoel om de hele boel te kunnen dragen.
Goed punt, dat was echt niet chill.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Bier sloeg wel elke keer snel dood in die toko
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Excuses nog voor de fipo die ik door de zaal schreeuwde aan het begin van de film
Die onkosten halen ze toch wel terug d.m.v. nog wat extra besparingen op de toiletten het toiletquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroop
Jou herkende ik ook meteen, had je wel eens gezien op tinychat ofzo kan dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Die onkosten halen ze toch wel terug d.m.v. nog wat extra besparingen op de toiletten.
Dat hoop ik wel ja, anders ga ik me zorgen maken over het stalkgedrag van FOK!kers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Jou herkende ik ook meteen, had je wel eens gezien op tinychat ofzo kan dat?
Oh, die zijn me niet opgevallen. Sorry, Patje. Ik zal de volgende keer beter kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
Ik herken patje altijd aan zijn zwoele lippen.
Achterkant van zijn hoofd, die haartjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef twi het volgende:
Hij had toch wel wat gel in z'n haar, of hebben jullie het over hele andere haartjes?
Als ze voorover bukte had ze teveel decolletéquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Ik herkende C_A omdat ze meteen op haar knieën ging voor mij.
Teveel decolleté? Bestaat dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze voorover bukte had ze teveel decolleté
Teveel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat bestaat heul niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hihi, dat zag er voor andere raar uit denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Zoveel heb ik niet gebuktquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleinequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Welnee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, dat zag er voor andere raar uit denk ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleine
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey we hebben het niet over LLeeeLLL hehquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wie wie wie wie???quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.
Toen die voorover boog hingen die tetters tot op de tafel
Dat was positief bedoeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forumquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Ik voelde me gekleineerd snapjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forum
[..
Ik voelde me gekleineerd snapje
Zelfs Myr riep me bij mijn voornaam
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:51 schreef SiIk het volgende:
Ik heb wel wat gemist.
De BMW van JaimyLee...
Volgende keer drinken we een biertjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?
Sorry kan ik het goed maken
Doen wequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgende keer drinken we een biertje
Lulquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen, ik had hakken aan, anders zijn we even grootquote:
Echt een condoommuts he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
Ik ook, ik geef heloefs condoommuts de schuld.
Weeniequote:
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik zit nu gewoon het fotoboek pas door te bladeren en kom er stukje bij beetje achter wie wie wasFOK!Autist die ik ben. Intronic had een groen shirt aan, ja?
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehad![]()
![]()
Je zag er trouwens goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Ik zes, dat vond ik al een aardige score. De vorige meet 3, dus de volgende keer verwacht ik er 12.
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam er trouwens pas heel laat achter dat die 3 mensen die als laatste aan kwamen lopen en een beetje buiten bleven staan ook FOK!kers waren.Ze keken zo verdwaald.
Ik geloof het wel.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Joysa het volgende:
Ik ben benieuwd wie die vervelende vrouw was die achter ons in de rij stond en allemaal maar over zolder autisten kon praten.
Leuke jongen was dat wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..
Net als die jongen achter jullie met die blauwe trui met witte letters en lieve ogen en neus
ik ook nietquote:
ik heb wel sterke verhalen van je gehadquote:
Jij wilde nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen tong gevoeld godverdomme
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Maar ik weet alleen nog tijdens de Roycomeet dat ik de perfecte hoogte had om jou op de tafel te nemen.
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Zelfs mijn spiegelbeeld is mooier dan ik.
[..]
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilde niet
We gingen nog wel samen naar de wc
Had wel het gevoel dat heel de zaal keek toen
Je deed anders heul niet verlegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
Wij wilde eigenlijk aan de andere kant van dat huisje gaan zitten. Beetje verlegen.
Dan zullen we wel even lang zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.
Okquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef Intronic het volgende:
[..]ik moet al zo veel vrouwen onderhouden, volgende keer oke
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel veel kusjes van iedereen gehad, behalve van Mur
Ja idd wie was datquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Vraag mij nou nog steeds af wie die chick met die dikke tetten was die zich kwam voorstellen tijdens de meet, leek net of ze aan de speed zat of wat dan ook
Die kwam met HeatWave mee toch? Geen idee wie dat was.quote:
idd ze was met hem meequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kwam met HeatWave mee toch? Geen idee wie dat was.
je hebt wat gemist, vraag mij nog steeds af wat ze nou precies zei, waarom en wie het isquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij was ik er toen nog niet, heb geen opvallende tieten gezien of rare voorstelronde.
Wat?quote:
Snarf?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
niet eens in de buurt kut, nee C_A en andere dame
Ahhhhhw, wel schattig dat je hem begeleidequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Ik zat naast koeshie koeshie leeell
Oeh, player dezequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mono heeft tietenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier meequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahhhhhw, wel schattig dat je hem begeleide
[..]
Oeh, player deze
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier mee
Snarf heeft geen fobo waar iets instaat. Dus hoax.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef Intronic het volgende:
Wat is fobo van snarf, krijg een of andere vent
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier mee
Marbasnarf is het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef Intronic het volgende:
Wat is fobo van snarf, krijg een of andere vent
Niet manquote:
ow ja maar staat niks in inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marbasnarf is het.
Ze staat in mijn fobo
Wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet man
En nog lopend naar huis gegaan?
Ik had gratis treinquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel.
En er ging nog gewoon een gratis bus.Geluk.
Ja, een bord is geen asbak, dat heb ik 'm wel duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geleerd heeft nu gewoon normaal om een asbak te vragen dan
neequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, een bord is geen asbak, dat heb ik 'm wel duidelijk gemaakt.
[TK] 2 bioscoop kaartjesquote:
Ik lees altijd SnarfaBarf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marbasnarf is het.
Ze staat in mijn fobo
KingToppie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Wie was dat jongetje met die krulletjes?
leeellquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Leeellquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
die vroeg het binnen weer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Joysa het volgende:
Wie was trouwens die jongen die bij het cafe vantevoren vroeg of wij fokkers waren toen we buiten stonden?
Hij had een rugzak en een bril?
Ik wou bijna zeggen ik, maar ik heb al bijna 2 jaar geen krulletjes meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Eckte bazen scheren hun hoofd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen ik, maar ik heb al bijna 2 jaar geen krulletjes meer
nog steeds geen flauw idee, ik heb het ook meerdere moeten vragenquote:
quote:
ik dacht dat jij alles wel wistquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nog steeds geen flauw idee, ik heb het ook meerdere moeten vragen
ik heb geen flauw idee wie jij bent zelfsquote:
Zó eng zie ik er toch ook weer niet uitquote:
Allemaal waargebeurd en niet aangediktquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb wel sterke verhalen van je gehad
mooi zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wie jij bent zelfs
ik ging stuk man, vooral dat verhaal over dat ritje met die gestolen bootquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zó eng zie ik er toch ook weer niet uit?
[..]
Allemaal waargebeurd en niet aangedikt!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, daar was een verklaring voor he! Op de brommer blijft anders je haar niet goed zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Aha! het was dus een fokker... ik dacht een zoontje van een fokker
En hebben een BMW!quote:
jij was er ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen ik, maar ik heb al bijna 2 jaar geen krulletjes meer
wat is dit voor haterijquote:
Jupquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij was er ook
Ow de volgende keer moet ik me maar voorstellen aan iedereen... maar durfde niet
wie was jij danquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jup
Ik heb jou ook nog gezien, herkende je van Facebook
Ik weet ook niet zo goed wie jij nou bentquote:
Kijk maar op je Facebookquote:
Ik ben die hele lieve jongenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wie jij nou bent
Ook dit:quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wie jij nou bent
quote:
quote:
wie was die chick die met je mee wasquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuke meet, kutplek om na te borrelen helaas, had nog best ff biertje willen doen na de film....
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie was die chick die met je mee was
Ja het was net iets te krap allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuke meet, kutplek om na te borrelen helaas, had nog best ff biertje willen doen na de film....
Ik durfde niet.... ik was bang voor dat schattige meisje... omdat ik dacht dat ze je vriendinnetje wasquote:
Ze heeft zich netjes voorgesteld hoor, Rebubbledquote:
ja ik volgde dat niet hoor, iets was mij aan het afleiden toen ze dat deedquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft zich netjes voorgesteld hoor, Rebubbled.
Zelfs toen ik naar de wc ging werd er een foto van mij gemaakt, niet plassend hoor maar dat er naar toe liepquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
Er zijn trouwens wel 1000 foto's van mij gemaakt volgens mij.
Kanovinnie
Kanovinnie was die die naast Heatwave ergens aan die tafel zat he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
Kanovinnie
Niet van mijquote:
Idem. Alles was al dichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja ik kende die via aboquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kanovinnie was die die naast Heatwave ergens aan die tafel zat he?
Dat groepje herkende ik niet, behalve heatwave.
ken dat niet, en hoezo danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha jij bent trouwens die kale uit Californication, precies
Zei ik laatste niet nog tegen jou dat Danny wat abonnementen weg moest geven zodat mensen automatisch zouden gaan verlengen?quote:
Geen idee ik luister nooit wanneer je tegen me praat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zei ik laatste niet nog tegen jou dat Danny wat abonnementen weg moest geven zodat mensen automatisch zouden gaan verlengen?
Klootzak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee ik luister nooit wanneer je tegen me praat.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee ik luister nooit wanneer je tegen me praat.
aldus de mooiboi dwerg die onder de zonnebank gaatquote:
Ja ik ben Hank uit die serie, kijk maar keer is sowieso baasquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aldus de mooiboi dwerg die onder de zonnebank gaat
Was 't geen spraytan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aldus de mooiboi dwerg die onder de zonnebank gaat
Wij zijn tof.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Ik luister wel naar Myrajela. Want wij zeggen toffen dingen.
Jij bent wel toffe gay toch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks tegen gay hoor. Hele toffe mensen zijn gay.
Heb je nog doorgehad dat Stefan onder je rokje probeerde te filmen toen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilde niet
We gingen nog wel samen naar de wc
Had wel het gevoel dat heel de zaal keek toen
Oh ja. Sorry.quote:
Soort van zusje. Woont tijdelijk bij mij in.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie was die chick die met je mee was
Dan nog, je hoeft niet gelijk je tong er in te hangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik durfde niet.... ik was bang voor dat schattige meisje... omdat ik dacht dat ze je vriendinnetje was
Als jij Dromenvangertje dan deelt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Intronic het volgende:
Ja Eze had gezegd dat het je zusje was, namelijk wel mijn formaat
*proest*quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Absoluut.
Kingtoppie tegen mij "Ja, maar als je blauw bent kan je allemaal vrouwen hosselen."
Ik zo.
Heb je het al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Absoluut.
Kingtoppie tegen mij "Ja, maar als je blauw bent kan je allemaal vrouwen hosselen."
Ik zo.
Zijn er nog weinig danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
Kanovinnie
ow ja... dat zouden we nog doen he?? Effe kijken of dat kon met onze piercingsquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan nog, je hoeft niet gelijk je tong er in te hangen.
Niet dat dat erg geweest zou zijn, maar da's een ander verhaal.
Oh ja, da's waar ook. Volgende keer dan maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja... dat zouden we nog doen he?? Effe kijken of dat kon met onze piercings
I knowquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
Tha_Erik was trouwens wel kleiner dan ik verwachtte.
Niet lullig bedoeld overigens. Alleen Intronic lach ik uit om zijn lengte.quote:
O wacht! ik heb jou wel gezien! Maar had niet gerealiseerd dat jij dat wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |